Lekker op je balkon schijten en dat geroekoe is ook zo irritant.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Duiven buiten de randstad zijn wel schattig.
Niet in groepen, altijd in koppeltjes.
Van die Turkse tortels.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die 6 seconden zijn al geweest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
gaan ze het nog hebben over ray manzarek?
Waar kennen we die ook alweer van?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
gaan ze het nog hebben over ray manzarek?
Hier zit ook een stelletjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:
The Doors. Daar heb je net naar zitten kijken.quote:
Vanwege zijn kekke bril?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ben ik het wel mee eens. Ronald ziet er wel iets beter uit.
toetsenist van the doorsquote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
The Doors. Daar heb je net naar zitten kijken.
Straks ga je me nog vertellen dan Hans Kraaij Jr Jezus is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de duivel kan niet uit mathijs - mathijs IS een duivel
Daar kunnen we beter de TBI van Vught naartoe verplaatsen. Hebben ze ook hun 5 minutes of fame.quote:
in een duiker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gevonden in een duiker he. Vergeet dat niet. Een duiker.
Dat ontzettend goeie topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat topic van zesenzeventig deeltjes?
Zo'n soort laag tunneltje.quote:
Mee eens. Triest hoor maar veel te overdreven die aandachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Norrage het volgende:
Dit is echt zo overtrokken Jezusdie media-aandacht
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik vraag het me ernstig af, lijkt me eigenlijk niet. Ik heb er geen gezien toen ik erheen reed, althans.quote:
Het was even proppen, maar dan heb je ook wat.quote:
Een normaal mens noemt het een afvoerbuis.quote:
ik ook niet. Reed zo naar die witte tent toequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vraag het me ernstig af, lijkt me eigenlijk niet. Ik heb er geen gezien toen ik erheen reed, althans.
Waar je notes exponentieel snel kunnen stijgen als je mening niet voldoet aan die van de meerderheid.quote:
Ohjaquote:
Zo de sloot in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook niet. Reed zo naar die witte tent toe
Wat het niet is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een normaal mens noemt het een afvoerbuis.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ze heeft wel een feestelijk truitje aan voor de gelegenheid.
Hij is er ook he-le-maal kapot van.quote:
Vast nog een receptie later vanavondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ze heeft wel een feestelijk truitje aan voor de gelegenheid.
Hopelijk weinig schade aan je auto.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klopt
Nam bijna drie sensatiezoekers mee
DWDD leeft van sensationele topics...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mens, houd je bek. Dit soort onderwerpen vind ik meer voor Pauw & Witteman.
En maakt schaapjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef BlueMage het volgende:
Samenvatting: social media maakt mensen nóg dommer.
och, 'n keertje moet kunnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mens, houd je bek. Dit soort onderwerpen vind ik meer voor Pauw & Witteman.
Chansons zijn belangrijker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
Er schijnen vandaag ook pakweg 100 mensen om te zijn gekomen in een orkaan.
Er schijnt ook een feestje te zijn in de Schilderswijk, Geert is uitgenodigd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef BlueMage het volgende:
Samenvatting: social media maakt mensen nóg dommer.
Geen 100, maar je punt is duidelijk ja...pfffquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
kofferbak ging niet meeer dicht, maar er lagen nog wat spanbandenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk weinig schade aan je auto.
Dat aantal is bijgesteld naar 24..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
Had je ook je onderbroek uit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kofferbak ging niet meeer dicht, maar er lagen nog wat spanbanden
Is die Roos Slikker de zus van Hansie ja? Wel hetzelfde kapsel.quote:
Er waren veel mongolen in dat topic, maar bij mijn weten niemand die, al dan niet met kind, is gaan zoeken in het bos naar die jongens.quote:
Die hebben geen gezicht. Zodra het weken in de media is kan men zich met de personen identificeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
Dat bericht was voor veel mensen niet boeiend meer bij het zinnetje 'er zijn geen Nederlanders bij de orkaan omgekomen'.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
Van boom naar boom, op de tast.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vincent Bijlo lopen zoeken ja?
Niks gevonden zeker?
Er moet minimaal weer een Burgemeester weg zeg ik je!quote:
Ah ik las vanochtend nog meer dan 90, maar goed scheelt nog steeds een factor twaalf.quote:
Ik doe alleen aan Candy Crush. Verslavend spel is dat zeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Als facebook iets zegt dan MOET je wel mee doen
Moet je wel vrienden voor hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
daarom zal ik nooit facebook of twitter hebben.. fuck die onzin
Of gewoon zelf blijven nadenken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
dit is helaas de waarheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat bericht was voor veel mensen niet boeiend meer bij het zinnetje 'er zijn geen Nederlanders bij de orkaan omgekomen'.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
En dan de foto op FB zetten, zwaaiend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
90% doet het alleen maar om te laten zien: 'Kijk mij eens meeleven', 'kijk mij eens goed bezig zijn'
Wel een heel sterk voorbeeld. Het is echt bizar....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Ah ga maar lekker je vriendje verdedigen Matthijs
In december gaan we verder met het glazen huisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
90% doet het alleen maar om te laten zien: 'Kijk mij eens meeleven', 'kijk mij eens goed bezig zijn'
Duh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat kon Raymann er aan doen? Wist hij veel dat ze zondag zouden worden gevonden.
?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kunnen ze nou zo'n indringend onderwerp zo ontzettend nergens over laten gaan?
nee hoor, je populariteit drukt zich uit in zoveel mogelijk volgers ookal ken je die nietquote:
uit de grachtengordel waar veel van Mathijs zijn vriendjes wonenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
waar halen ze al die nobody's toch altijd vandaan, wie de fuck zijn deze mensen????
Ben je hier nu echt wijzer van geworden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Erg prettig dat er een keer op deze manier wordt besproken.
Heeft wel excuses aangebodenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Rayman kon natuurlijk ook niet na de persconferentie he? Schandalig.
VBL Twitterhooligansquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft wel excuses aangeboden
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Hoop ook dat je het mooi geschreven vindt, het is namelijk mijn debuut als Telegraaf journalist.
Ik had het topic gevolgd Johannesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft wel excuses aangeboden
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Hoop ook dat je het mooi geschreven vindt, het is namelijk mijn debuut als Telegraaf journalist.
Wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Ze is al lang blij als ze een keertje wordt aangesproken.
Oh okee, bedankt voor dit voorzetje danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het topic gevolgd JohannesVandaar dat ik dat net postte.
Maar goed gespeeld, dat wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee, bedankt voor dit voorzetje dan
Want gelukkig waren al die Nederlanders wel helemaal schoon en onschuldig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef Marcoss het volgende:
Met terugwerkende kracht de WK-titel in 1978, de CL-titel in 1996 en de WK-titel in 2010
Tom is nu ook niet op zijn gemak. Hij zoekt de autocue.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Tom Egbers is er ook bij. De man die niet kan presenteren.
Wel mooie reportages maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
V/h ideale schoonzoon.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederlanders doen dat niet!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Want gelukkig waren al die Nederlanders wel helemaal schoon en onschuldig.
Matthijs weet wel dat er lucht in een bal zit. Hij twijfelt enkel over de vorm.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Sport bij DWDD, bijna net zo goed als bij P en W.
Hij moet een beetje jong blijven he, anders denken ze straks dat het niet zijn vrouw maar zijn dochter is.quote:
Pech voor hem, die staat naar Matthijs gerichtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tom is nu ook niet op zijn gemak. Hij zoekt de autocue.
Heb je weleens een foto van hem met zijn dochter gezien? Die ziet er uit alsof het zijn vrouw kan zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Hij moet een beetje jong blijven he, anders denken ze straks dat het niet zijn vrouw maar zijn dochter is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Hij moet een beetje jong blijven he, anders denken ze straks dat het niet zijn vrouw maar zijn dochter is.
Veel geblesseerden valt ook wel weer mee .quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
Zeeman de trainer kreeg een schorsing omdat ie het zei over Juventus. Ajax had wel veel geblesseerden toen.
Litmanen
Danielle Overgaag en ik gebruiken liever FA shampooquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
echt ideaalen mn haar ruikt nog lekker ook
Je haar danstquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danielle Overgaag en ik gebruiken liever FA shampoo
wtf een bakker waar je ook ijs kunt kopen?quote:
Frank?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Frank denkt dat hij er slimmer uitziet met een bril..
Dat is niet Frank, maar Frans, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ronaldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Frank ziet er uit als Ronald als hij een bril op zet blijkbaar.quote:
Net als Jan Kooiemans, Jan Smit en Charlie Luske...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Branchevervaging.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wtf een bakker waar je ook ijs kunt kopen?
Bloeddoping gaat veel verderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Epo of bloeddoping? Wat is het verschil?
Epo is spul bloeddoping is je eigen bloed weer inspuiten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Epo of bloeddoping? Wat is het verschil?
Ik wil Jan eigenlijk best aan het kruis hangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
Jan wil 1 iemand aan het kruis hangen.
Gewoon gemiddelden met standaard afwijkingen kun je de outlayers ook makkelijk bepalen... en zo weet je welke speler niet gebruikte.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Het bloed van het hele team doorelkaar gehusseld?
Oh okeequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Epo is spul bloeddoping is je eigen bloed weer inspuiten.
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Jan. Hou je klep dicht als je niet weet waar je over lult.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Jan. Hou je klep dicht als je niet weet waar je over lult.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Chai het volgende:
Ze moeten echt dat microfoontje van Jan af en toe uitzetten.
zeg je nou dat jan je persoonlijke jezus is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wil Jan eigenlijk best aan het kruis hangen.
Je eigen bloed met meer witte bloedcellen toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Epo is spul bloeddoping is je eigen bloed weer inspuiten.
Van te vaak DWDD kijken worden de meeste mensen ook niet slimmer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
door een bal te koppen krijg je hersenbeschadiging
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
De zionisten helpen hun jodenvriendjes uit Amsterdam hoor.
Dat zei ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo precies weet ik het nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je eigen bloed met meer witte bloedcellen toch?
ah, verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Van te vaak DWDD kijken worden de meeste mensen ook niet slimmer.
Nee. Gewoon zoeentje die ze vroeger ook aan het kruis hingen zonder dat hij heilig werd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeg je nou dat jan je persoonlijke jezus is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |