Lekker op je balkon schijten en dat geroekoe is ook zo irritant.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Duiven buiten de randstad zijn wel schattig.
Niet in groepen, altijd in koppeltjes.
Van die Turkse tortels.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die 6 seconden zijn al geweest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
gaan ze het nog hebben over ray manzarek?
Waar kennen we die ook alweer van?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
gaan ze het nog hebben over ray manzarek?
Hier zit ook een stelletjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:
The Doors. Daar heb je net naar zitten kijken.quote:
Vanwege zijn kekke bril?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ben ik het wel mee eens. Ronald ziet er wel iets beter uit.
toetsenist van the doorsquote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
The Doors. Daar heb je net naar zitten kijken.
Straks ga je me nog vertellen dan Hans Kraaij Jr Jezus is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de duivel kan niet uit mathijs - mathijs IS een duivel
Daar kunnen we beter de TBI van Vught naartoe verplaatsen. Hebben ze ook hun 5 minutes of fame.quote:
in een duiker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gevonden in een duiker he. Vergeet dat niet. Een duiker.
Dat ontzettend goeie topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat topic van zesenzeventig deeltjes?
Zo'n soort laag tunneltje.quote:
Mee eens. Triest hoor maar veel te overdreven die aandachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Norrage het volgende:
Dit is echt zo overtrokken Jezusdie media-aandacht
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik vraag het me ernstig af, lijkt me eigenlijk niet. Ik heb er geen gezien toen ik erheen reed, althans.quote:
Het was even proppen, maar dan heb je ook wat.quote:
Een normaal mens noemt het een afvoerbuis.quote:
ik ook niet. Reed zo naar die witte tent toequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vraag het me ernstig af, lijkt me eigenlijk niet. Ik heb er geen gezien toen ik erheen reed, althans.
Waar je notes exponentieel snel kunnen stijgen als je mening niet voldoet aan die van de meerderheid.quote:
Ohjaquote:
Zo de sloot in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook niet. Reed zo naar die witte tent toe
Wat het niet is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een normaal mens noemt het een afvoerbuis.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ze heeft wel een feestelijk truitje aan voor de gelegenheid.
Hij is er ook he-le-maal kapot van.quote:
Vast nog een receptie later vanavondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ze heeft wel een feestelijk truitje aan voor de gelegenheid.
Hopelijk weinig schade aan je auto.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klopt
Nam bijna drie sensatiezoekers mee
DWDD leeft van sensationele topics...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mens, houd je bek. Dit soort onderwerpen vind ik meer voor Pauw & Witteman.
En maakt schaapjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef BlueMage het volgende:
Samenvatting: social media maakt mensen nóg dommer.
och, 'n keertje moet kunnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mens, houd je bek. Dit soort onderwerpen vind ik meer voor Pauw & Witteman.
Chansons zijn belangrijker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
Er schijnen vandaag ook pakweg 100 mensen om te zijn gekomen in een orkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |