Die sprint was aardig gehandicapt inderdaad, maar pff, al was hij met 6 lengtes op waarde geklopt, dat is 1000x beter dan deze bullshit, echt...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denken jullie dat hij had gewonnen? Als ik dat sprintje zo zag had ik 'm nog best een grote kans gegeven ook...
Dat sprintje was ook anders geweest als Gesink er bij zou zitten. Gesink is niet de explosiefste, dus daar geef ik hem weinig kans. Maar als je met zn vieren bent heb je toch altijd veel kans. Had er dus ingezetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denken jullie dat hij had gewonnen? Als ik dat sprintje zo zag had ik 'm nog best een grote kans gegeven ook...
Lastig te zeggen, maar ik had hem hier wel zien winnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dat geldt altijd. Behalve als het aankomst bergop is en zelfs dan niet als het gebeurt voor dat het bergop gaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef franklop het volgende:
[..]
dat geldt vaak alleen bij vlakke ritten. Niet in midden of hooggebergte
Nou dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:59 schreef Steven184 het volgende:
Ik gooi mijn laptop uit het raam als Gesink wint
Maar je FOK!t nogquote:
Die 24 seconden zijn niet zo heel belangrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat geldt altijd. Behalve als het aankomst bergop is. En de organisator bepaalt in twijfelgevallen wat aankomst bergop is. En hier lijkt me geen twijfel mogelijk.
Ja, maar die anderen zijn niet zoveel explosiever.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Dat sprintje was ook anders geweest als Gesink er bij zou zitten. Gesink is niet de explosiefste, dus daar geef ik hem weinig kans. Maar als je met zn vieren bent heb je toch altijd veel kans. Had er dus ingezeten
Dus mogen onjuistheden niet gecorrigeerd worden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die 24 seconden zijn niet zo heel belangrijk.
Dat wel, maar ik denk dat Gesink het op dit moment bar weinig kan schelen of hij het nog gecorrigeerd wordt of niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus mogen onjuistheden niet gecorrigeerd worden?
Ook niet. Hij is het bijna nooit zelf die eerst valt. En ach, zo vaak valt hij niet. Dat is nog steeds een foute opvatting.quote:
Klopt, maar als hij valt, dan is het vaak wel foute boel. Dat zal ongetwijfeld met zijn lengte te maken hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook niet. Hij is het bijna nooit zelf die eerst valt. En ach, zo vaak valt hij niet. Dat is nog steeds een foute opvatting.
Nee hij valt zeker niet zo vaak. Die gedachte komt alleen maar doordat hij vaak wat heeft als hij valt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook niet. Hij is het bijna nooit zelf die eerst valt. En ach, zo vaak valt hij niet. Dat is nog steeds een foute opvatting.
Dat is zeker waar. Maar daar ging het in eerste instantie ook niet overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij valt, dan is het vaak wel foute boel. Dat zal ongetwijfeld met zijn lengte te maken hebben.
Als Nederlandse wielerfan, min of meer zelfs twee frustrerende koers momenten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chiappucci het volgende:
Man, man, man. Het meest frustrerende koersmoment van het jaar is bij dezen geweest
Niet te filmen dit zeg...
Die kans is wel groot ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:21 schreef Redefine het volgende:
En straks in de Tour: Gesink kan er niks van, valt nooit aan, doet nooit mee voor een etappe. Wat een faler!
Want die mensen weten niet eens wat de Giro is.
De laptop waarop de trainingsschema's van Luicito staan?quote:
Zou een voorbeeld moeten nemen aan zijn opa.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:21 schreef Redefine het volgende:
En straks in de Tour: Gesink kan er niks van, valt nooit aan, doet nooit mee voor een etappe. Wat een faler!
Want die mensen weten niet eens wat de Giro is.
Geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
De laptop waarop de trainingsschema's van Luicito staan?
Als je op Kelderman doelt, dan was dit inderdaad ook een uitgelezen kans. Chapeau voor hoe de Blanco's het hebben opgepakt na de ellende van zaterdag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als Nederlandse wielerfan, min of meer zelfs twee frustrerende koers momenten.
Pas nou op straks sta je op dumpert.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef marcodej het volgende:
Ik huil nu. In de trein. Zonder het gezien te hebben.
Ja, dat de groep het niet red oké. Maar dat er dan door ploegen worden gereden voor de 11e en 12e plaats, is dat best deze smileyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als je op Kelderman doelt, dan was dit inderdaad ook een uitgelezen kans. Chapeau voor hoe de Blanco's het hebben opgepakt na de ellende van zaterdag.
Ironische is dat Kiserlovski en Trofimov alleen maar gaan zakken na vandaagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat de groep het niet red oké. Maar dat er dan door ploegen worden gereden voor de 11e en 12e plaats, is dat best deze smileywaard.
Heb jij je laptop ook uit het raam gegooidquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef marcodej het volgende:
dan ben je niet de enigequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef marcodej het volgende:
Nee. Mezelf maar voor de trein geworpen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij je laptop ook uit het raam gegooid
Een speelgoedtrein?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Mezelf maar voor de trein geworpen.
Ik denk niet dat Kelderman de sterkste van de kopgroep was. Misschien was het allemaal anders gelopen als het peloton had laten begaan en ze met z'n allen aan die klim waren begonnen, maar toch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef Meulendijks90 het volgende:
Zo frustrerend, het zit ook niet mee. Eerst is Kelderman de sterkste uit de vluchtgroep en dan komt er een achtervolging van teams die daarna alleen maar tijd verliezen. Om daarna Gesink eindelijk een grote etappe binnen handbereik zien hebben, waar zijn materiaal het laat afweten. Vloeken voor die TV.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef Ericr het volgende:
Wat een drama, althans wat er van gemaakt wordt.
zelfs dat ging ook nog mis?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Mezelf maar voor de trein geworpen.
Eens, al denk ik dat de klimmer ook anders opgereden zou zijn zonder peloton zo vlak op de hielen. Wellicht een viertal dat bij elkaar bleef tot de finish.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kelderman de sterkste van de kopgroep was. Misschien was het allemaal anders gelopen als het peloton had laten begaan en ze met z'n allen aan die klim waren begonnen, maar toch.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Trein had denk ik ook materiaalpech vlak voordat moment!
Kelderman was niet de sterkste van de kopgroep, hij heeft zich vergaloppeerd op het klimmetje en werd eerder teruggepakt dan bijvoorbeeld een Pirazziquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef Meulendijks90 het volgende:
Zo frustrerend, het zit ook niet mee. Eerst is Kelderman de sterkste uit de vluchtgroep en dan komt er een achtervolging van teams die daarna alleen maar tijd verliezen. Om daarna Gesink eindelijk een grote etappe binnen handbereik zien hebben, waar zijn materiaal het laat afweten. Vloeken voor die TV.
Die Pirazzi is ook wel echt ongelooflijk goed in vorm. Als die iets meer hersenen zou hebben, had ie al drie etappes kunnen pakken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Kelderman was niet de sterkste van de kopgroep, hij heeft zich vergaloppeerd op het klimmetje en werd eerder teruggepakt dan bijvoorbeeld een Pirazzi
ja lekker ben jij...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Zelva het volgende:
Toptien voor Gesink met die 23 seconden eraf.
Voor de tweede plaats.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker voorspelt Betancur.
In de film zal het de dag na de dood van zijn vader zijn. Is hij gevallen, waardoor hij hevig bloedend rondrijdt. Dan begeeft zijn ketting het en wordt hij pas op vijftig meter van de meet gepasseerd. De man die wint is, zo leerden wij van eerder in de film, zijn grootste aartsrivaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Als het een boek of film zou zijn geweest, zou ik zeggen: onrealistisch, sterk aangedikt door de auteur ten behoeve van het drama-element
De Italiaanse Wim Vansevenantquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef wimderon het volgende:
Gavazzi vandaag weer als laatste binnengekomen, die is ook een imposante reeks aan het neerzetten![]()
en in de Hollywood-remake trouwt hij op het eind nog met de rondemissquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de film zal het de dag na de dood van zijn vader zijn. Is hij gevallen, waardoor hij hevig bloedend rondrijdt. Dan begeeft zijn ketting het en wordt hij pas op vijftig meter van de meet gepasseerd. De man die wint is, zo leerden wij van eerder in de film, zijn grootste aartsrivaal.
Zo ongeveer zou het dan worden
Ho ho. Je vergeet nog even dat hij in Parijs op de Champs Elysée (in Hollywood weten ze niet dat het altijd een massasprint wordt), zijn aartsrivaal uit het geel en wint in extremis de Tour.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
en in de Hollywood-remake trouwt hij op het eind nog met de rondemiss
twitter:BlancoCycling twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 18:07:07.@RGUpdate: "This is unbelieveable. I wanted to win the stage and felt very well. I'm very dissapointed I couldn't fight for the victory." reageer retweet
Inderdaad, dat valt mij ook op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef marcodej het volgende:
Wel mooi. Gister zeiden we dat ie niet kon sprinten. Vandaag had ie dat sprintje heus wel gewonnen.
Wie zei dat dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef marcodej het volgende:
Wel mooi. Gister zeiden we dat ie niet kon sprinten. Vandaag had ie dat sprintje heus wel gewonnen.
Dat viel mij ook op ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef marcodej het volgende:
Denk dat er nog wel wat aangepast kan worden. Vorige week stuurde de Giro-organisatie ook tien minuten na middernacht opeens nog een correctie van de etappe-uitslagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef Chiappucci het volgende:
In het klassement heeft Gesink die 23 seconden er toch niet bij gekregen.
Beetje de algehele teneur.quote:
Klopt ja, al heeft Gesink in het verleden dus wel wat aardige sprintjes afgeleverd, waarbij ik vooral Québec onthoud, omdat die sprint (volgens mij) enigszins vergelijkbaar is met de aankomst van vandaag.quote:
Waarom, buiten tijd?quote:
twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 18:47:30A great race today, entering last 2km with 4, riding for the stage. Unbelievable I couldn't do so because of a broken chain. #disappointed reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 18:50:25But more stages and chances will follow! Really happy with good legs and a strong team! @w1lcokelderman Great job! @blancocycling reageer retweet
Het spande erom.quote:
twitter:micacquarone twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 18:39:48@renzedroog @BlancoCycling The jury said he had no mechanical incident, so he was credited with his own time. reageer retweet
naja als ie 11e wordt scheelt het me een punt in de wielerpronoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Tsja, 9e of 10e worden...wat boeit het...
En 12e of 10e?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Tsja, 9e of 10e worden...wat boeit het...
Zover had ik nog niet gedacht. Laat hem dan maar mooi 11e worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
naja als ie 11e wordt scheelt het me een punt in de wielerprono
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Marcoss het volgende:
Logisch natuurlijk, Gesink liet heel bewust de kans op een ritzege lopen!
Benieuwd wanneer de echte foto van meneer rechts in de openbaarheid komt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat je met photoshop allemaal kan
Een gebroken ketting geen mechanisch incidentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Zelva het volgende:
twitter:micacquarone twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 18:39:48@renzedroog @BlancoCycling The jury said he had no mechanical incident, so he was credited with his own time. reageer retweet
!
Mag toch aannemen dat er nog een flink protest volgt.
Is ie gebroken of er alleen af gevlogen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een gebroken ketting geen mechanisch incident
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |