Die sprint was aardig gehandicapt inderdaad, maar pff, al was hij met 6 lengtes op waarde geklopt, dat is 1000x beter dan deze bullshit, echt...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denken jullie dat hij had gewonnen? Als ik dat sprintje zo zag had ik 'm nog best een grote kans gegeven ook...
Dat sprintje was ook anders geweest als Gesink er bij zou zitten. Gesink is niet de explosiefste, dus daar geef ik hem weinig kans. Maar als je met zn vieren bent heb je toch altijd veel kans. Had er dus ingezetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denken jullie dat hij had gewonnen? Als ik dat sprintje zo zag had ik 'm nog best een grote kans gegeven ook...
Lastig te zeggen, maar ik had hem hier wel zien winnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dat geldt altijd. Behalve als het aankomst bergop is en zelfs dan niet als het gebeurt voor dat het bergop gaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef franklop het volgende:
[..]
dat geldt vaak alleen bij vlakke ritten. Niet in midden of hooggebergte
Nou dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:59 schreef Steven184 het volgende:
Ik gooi mijn laptop uit het raam als Gesink wint
Maar je FOK!t nogquote:
Die 24 seconden zijn niet zo heel belangrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat geldt altijd. Behalve als het aankomst bergop is. En de organisator bepaalt in twijfelgevallen wat aankomst bergop is. En hier lijkt me geen twijfel mogelijk.
Ja, maar die anderen zijn niet zoveel explosiever.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Dat sprintje was ook anders geweest als Gesink er bij zou zitten. Gesink is niet de explosiefste, dus daar geef ik hem weinig kans. Maar als je met zn vieren bent heb je toch altijd veel kans. Had er dus ingezeten
Dus mogen onjuistheden niet gecorrigeerd worden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die 24 seconden zijn niet zo heel belangrijk.
Dat wel, maar ik denk dat Gesink het op dit moment bar weinig kan schelen of hij het nog gecorrigeerd wordt of niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus mogen onjuistheden niet gecorrigeerd worden?
Ook niet. Hij is het bijna nooit zelf die eerst valt. En ach, zo vaak valt hij niet. Dat is nog steeds een foute opvatting.quote:
Klopt, maar als hij valt, dan is het vaak wel foute boel. Dat zal ongetwijfeld met zijn lengte te maken hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook niet. Hij is het bijna nooit zelf die eerst valt. En ach, zo vaak valt hij niet. Dat is nog steeds een foute opvatting.
Nee hij valt zeker niet zo vaak. Die gedachte komt alleen maar doordat hij vaak wat heeft als hij valt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook niet. Hij is het bijna nooit zelf die eerst valt. En ach, zo vaak valt hij niet. Dat is nog steeds een foute opvatting.
Dat is zeker waar. Maar daar ging het in eerste instantie ook niet overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij valt, dan is het vaak wel foute boel. Dat zal ongetwijfeld met zijn lengte te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |