jah had niet eens de tijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
lapo deed niks, daarom deed ik het maar
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:37 schreef Drebbelman het volgende:
Gesink gewoon weer op een podiumplek zo.
is wel al gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Szura het volgende:
Belgen hebben nog altijd niet door dat Santambrogio er niet is
welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Szura het volgende:
Belgen hebben nog altijd niet door dat Santambrogio er niet is
Anders gaat zeker zijn laptop het raam uit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker voorspelt Betancur.
Absoluut.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders gaat zeker zijn laptop het raam uit?
en maar juichenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef Redefine het volgende:
Goed Betancur, met Sanchez erbij wordt je weer tweede
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef IbanMayo het volgende:
Sánchez en Betancur samen naar de streep = Betancur weer 2e?
Jens Voigt, die opeens uit de bosjes komt? Of bedoel je die valpartij waarbij ook een renner was gestorven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
He, ik zoek een filmpje van een wielrenner die ten val komt en dat die vervolgens in een ravijn ligt...Moet ik even hebben. Is nog vrij recent. Niet Schleck.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
He, ik zoek een filmpje van een wielrenner die ten val komt en dat die vervolgens in een ravijn ligt...Moet ik even hebben. Is nog vrij recent. Niet Schleck.
?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
Met zijn Pontiac.quote:
Ja die! Waarom lag hij daar? Gewoon gevallen?quote:
Johan Bruyneel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
Zie je toch in de herhaling?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja die! Waarom lag hij daar? Gewoon gevallen?
Rechtdoor gegaan waar hij rechts moest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Augustyn? Die miste de bocht en ging rechtdoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gesink moet op zijn Zoetemelks demarreren.quote:
Eigenlijk hadden we met zijn allen moeten zeggen: omdat hij daar zin in hadquote:
Die fiets lag nog heel wat lager.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja iemand vertelde me ooit dat hij zijn fiets zocht.![]()
Hij is goed bezig vandaag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Steven184 het volgende:
Ik juich alvast voor Gesink..Robert lees je mee?
Grote kans dat Evans dus het rood weer overneemt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Redefine het volgende:
Evans de snelste van deze groep zo even snel gezien.
Sanchezquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Redefine het volgende:
Evans de snelste van deze groep zo even snel gezien.
Nou ja als iedereen het dan nodig vindt om ze altijd terug te halen zullen ze het niet lang doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef Zelva het volgende:
Kan Blanco voortaan niet altijd gewoon zo rijden?
Weg met dat acht man voor een kopman en afwachten.
Echt hè?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:57 schreef Steven184 het volgende:
Tuurlijlk..vandaag gaan ze er opeens wel nog eens achteraan.
Nee want geen valpartij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Coelho het volgende:
Krijgt Gesink nu de tijd van de eerste 3? Het was tenslotte in de laatste 3km
Ik had hem hier nog best zien winnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders had hij hier een dodelijke sprint uitgeperst.
Iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Godver, hij was echt niet kansloos geweest tegen deze andere strijkijzers...
Wel bij een lekke band in elk geval..maar het boeit allemaal geen reet natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die 3km regel geldt toch niet bij materiaalpech ?
Wel toch, vorig jaar bij Wiggins ook in de Tour toen hij "pech" kreeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Acht die tijd kan me niks schelen. Dit was een kans op ritzege.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die tijd(winst) boeit echt geen flikker, zonde dat je kans op een zege zo verdwijnt...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
jij snapt er geen kut vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Hou op man hij was zich vol aan het leegrijden voor tijdswinst.
Hij had wel degelijk een serieuze kans gehad.quote:
ik snap er geen kut van dat hij dat zou doen, maar het was wel duidelijkquote:
Telt bij alle pech. Het is nog even de vraag of die regel in deze specifieke rit ook is. Niet dat het wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij kwam veel te veel op kop. Maargoed, jammer dat we het nooit zullen weten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij had wel degelijk een serieuze kans gehad.
Als die nou derde in de sprint wordt, dan was het jammer, maar het zei zo. Maar ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef franklop het volgende:
Zat te trillen van spanning in de trein, wat een anti climax weer
Ja, een Giant fiets misschien.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een mens zoveel pech kan hebben?
Dit is gewoon echt niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:2.6.027 In the case of a duly noted fall, puncture or mechanical incident in the last three kilometers of a road race stage, the rider or riders involved shall be credited with the time of the rider or riders in whose company they were riding at the moment of the accident. His or their placing shall be determined by the order in which he or they actually cross the finishing line.
Echt he? Wordt hem van alles verweten, maar vandaag reed hij echt vol strijdlust en tactisch sterk, gebeurt er dit...pff.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een mens zoveel pech kan hebben?
Dit is gewoon echt niet leuk meer.
Dat is waar, maar dat komt ook omdat hij de beste was in de groep.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kwam veel te veel op kop. Maargoed, jammer dat we het nooit zullen weten.
Oh ja, dat is niet van Giant natuurlijk.quote:
dat geldt vaak alleen bij vlakke ritten. Niet in midden of hooggebergtequote:
puncture = lekke bandquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef sonnyspek het volgende:
Het is ook echt zo typisch.Hij valt zelf, valt door een ander, materiaalpech, en wat is het volgende?
Die was bang dat Gesink nog terug zou komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef Ereinion het volgende:
Die Niemiec was trouwens ook wel een komiek. Op 500 meter de sprint aangaan.
De ketting van Gees? De fiets van Gees? Met die instelling winnen ze nooit.quote:
Sterker nog Blanco rijdt vandaag tactisch heel sterk. Had op twee manieren kans op een ritzege, maar het mag blijkbaar nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt he? Wordt hem van alles verweten, maar vandaag reed hij echt vol strijdlust en tactisch sterk, gebeurt er dit...pff.
Hoppa, daar is het woord 'instelling' alweer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Bismarck het volgende:
Evans heeft een goede sprint. Hup Evans
[..]
De ketting van Gees? De fiets van Gees? Met die instelling winnen ze nooit.
De fietsen van Kiserlovski en Trofimov vind ik wel een goed idee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Bismarck het volgende:
Evans heeft een goede sprint. Hup Evans
[..]
De ketting van Gees? De fiets van Gees? Met die instelling winnen ze nooit.
Win je misschien nog wat...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nog steeds verbijsterd. Dit krijg je echt gewoon niet verzonnen...
Zo'n kans gaat hij voorlopig echt niet meer krijgen.
Ik ga even krassen.
Zelf vallen is hem anders nog verdomd weinig overkomen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef sonnyspek het volgende:
Het is ook echt zo typisch.Hij valt zelf, valt door een ander, materiaalpech, en wat is het volgende?
Het geeft wel moed dat hij mogelijk nog wat mooie koersen zou kunnen winnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
Wel erg gaaf om te zien dat Gesink toch wel sterk is
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef Blik het volgende:
Blanco vandaag erg goed met Kelderman en Gesink, geeft hoop
Inderdaad. Hopelijk is hij nu extra getergd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de beer eenmaal los is valt hij niet meer in te dammen. Deze week zullen we hem nog volop in beeld zien.
Hij gaat knallenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopelijk is hij nu extra getergd.
Afgelopen jaren....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zelf vallen is hem anders nog verdomd weinig overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |