jah had niet eens de tijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
lapo deed niks, daarom deed ik het maar
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:37 schreef Drebbelman het volgende:
Gesink gewoon weer op een podiumplek zo.
is wel al gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Szura het volgende:
Belgen hebben nog altijd niet door dat Santambrogio er niet is
welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Szura het volgende:
Belgen hebben nog altijd niet door dat Santambrogio er niet is
Anders gaat zeker zijn laptop het raam uit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker voorspelt Betancur.
Absoluut.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders gaat zeker zijn laptop het raam uit?
en maar juichenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef Redefine het volgende:
Goed Betancur, met Sanchez erbij wordt je weer tweede
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef IbanMayo het volgende:
Sánchez en Betancur samen naar de streep = Betancur weer 2e?
Jens Voigt, die opeens uit de bosjes komt? Of bedoel je die valpartij waarbij ook een renner was gestorven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
He, ik zoek een filmpje van een wielrenner die ten val komt en dat die vervolgens in een ravijn ligt...Moet ik even hebben. Is nog vrij recent. Niet Schleck.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
He, ik zoek een filmpje van een wielrenner die ten val komt en dat die vervolgens in een ravijn ligt...Moet ik even hebben. Is nog vrij recent. Niet Schleck.
?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
Met zijn Pontiac.quote:
Ja die! Waarom lag hij daar? Gewoon gevallen?quote:
Johan Bruyneel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
Zie je toch in de herhaling?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja die! Waarom lag hij daar? Gewoon gevallen?
Rechtdoor gegaan waar hij rechts moest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Augustyn? Die miste de bocht en ging rechtdoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gesink moet op zijn Zoetemelks demarreren.quote:
Eigenlijk hadden we met zijn allen moeten zeggen: omdat hij daar zin in hadquote:
Die fiets lag nog heel wat lager.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja iemand vertelde me ooit dat hij zijn fiets zocht.![]()
Hij is goed bezig vandaag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Steven184 het volgende:
Ik juich alvast voor Gesink..Robert lees je mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |