naja als ie 11e wordt scheelt het me een punt in de wielerpronoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Tsja, 9e of 10e worden...wat boeit het...
En 12e of 10e?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Tsja, 9e of 10e worden...wat boeit het...
Zover had ik nog niet gedacht. Laat hem dan maar mooi 11e worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
naja als ie 11e wordt scheelt het me een punt in de wielerprono
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Marcoss het volgende:
Logisch natuurlijk, Gesink liet heel bewust de kans op een ritzege lopen!
Benieuwd wanneer de echte foto van meneer rechts in de openbaarheid komt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat je met photoshop allemaal kan
Een gebroken ketting geen mechanisch incidentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Zelva het volgende:
twitter:micacquarone twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 18:39:48@renzedroog @BlancoCycling The jury said he had no mechanical incident, so he was credited with his own time. reageer retweet
!
Mag toch aannemen dat er nog een flink protest volgt.
Is ie gebroken of er alleen af gevlogen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een gebroken ketting geen mechanisch incident
Maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ie gebroken of er alleen af gevlogen?
Gebroken lijkt me? Hoe krijg je 'm anders uit de derailleurkooi?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ie gebroken of er alleen af gevlogen?
Iets te hard over een keitje, of schakelen tijdens een hobbeltje, en volgens mij kan je hem er dan redelijk makkelijk afkrijgen. (Gebeurde op een "kasseitje" wat ik net zo zag in de samenvatting)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Ketting vloog er volgens Gesink af, niet gebroken. Weet niet of dat verschil maakt voor de jury.
Wel raar dat ie dan uit de kooi vliegt.
Edit: zie nu dat zijn hele achterderrie eraf ligt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Iets te hard over een keitje, of schakelen tijdens een hobbeltje, en volgens mij kan je hem er dan redelijk makkelijk afkrijgen. (Gebeurde op een "kasseitje" wat ik net zo zag in de samenvatting)
Het was volgens mij ook precies op de kasseitjes waarbij zo'n ketting er natuurlijk ook nog wat makkelijker af vliegt. En inderdaad, dan valt er voor de jurybeslissing, hoe vervelend ook, wel wat te zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb er geen verstand van, maar kan de ketting ervan afvliegen door fout of onzorgvuldig te schakelen? Dan valt voor de jurybeslissing wel iets te zeggen
Waar zegt ie dat? Want in zijn tweet heeft hij het over een 'broken chain'.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Ketting vloog er volgens Gesink af, niet gebroken. Weet niet of dat verschil maakt voor de jury.
Wel raar dat ie dan uit de kooi vliegt.
Artikeltjes op internet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar zegt ie dat? Want in zijn tweet heeft hij het over een 'broken chain'.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso die twitter van Acquarone, komt niet echt over als de baas van de Giro. Meer een of andere hobbyist.
Zegt genoeg.twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 21:12:20https://t.co/KX5SXsDX0M #F*CK #Giro reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |