Zou zo maar kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef Tanin het volgende:
[..]
Z'n naam, z'n blik, even 2 grote leiders van een bende huurlingen omleggen, omdat Dany, etc.
Ja. Die anderhalve centimeter van Gendry was echt gemeen gewoonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Bronn het volgende:
Vraagje aan de vrouwelijke kijkers, n.a.v. de facebook recap...
er komen hier geregeld opmerkingen over mooie tetten e.d. in beeld.
Zouden jullie graag hebben dat er meer piemols in beeld komen?
er was anderhalve cm van zijn piel te zien? kan goed dat ik dat gemist heb.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja. Die anderhalve centimeter van Gendry was echt gemeen gewoon![]()
En de happyplace![]()
ik heb echt keihard gelachen. Ze worden steeds beter
![]()
"I believe God has made his point. In youre pants"
![]()
![]()
![]()
Nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Maisnon het volgende:
kan me niet voorstellen dat zo'n bloedzuiger heel zeer doet
nee alleen het eraf halen. die beesten willen ongestoord hun gang gaan dus pijnloos.quote:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-8quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Bronn het volgende:
[..]
er was anderhalve cm van zijn piel te zien? kan goed dat ik dat gemist heb.
de happyplace?
je roept vragen op vlindur
Op een piemel waarschijnlijk wel? Voor de rest vond ik het ook maar een hoop gebrul om niks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Maisnon het volgende:
Hmmm, zou op zich wel kunnen. Alleen, "omdat Dany"?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef Tanin het volgende:
[..]
Z'n naam, z'n blik, even 2 grote leiders van een bende huurlingen omleggen, omdat Dany, etc.
Niet gezien. Wel het "stukje-net-daarboven", dat vind ik altijd onwijs sexyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-8
Url= happyplace
En ja, je zag een klein deel piemel. Kijk maar terug
net even nagekeken..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet gezien. Wel het "stukje-net-daarboven", dat vind ik altijd onwijs sexy(is meteen een soort van "aanvulling" op wat ik eerder schreef over naaktheid/piemels).
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Bronn het volgende:
[..]
net even nagekeken..
het is een heeel klein stukje.
nou goed, ik was gewoon even benieuwd naar de vrouwelijke blik.
ik noteer alles in een notitieblok om uiteindelijk de ultieme minnaar te worden.
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef padlarf het volgende:
Overigens waren dat rituele martelbloedzuigers des doods uit Asshai, dat jullie het even weten.
Dat was waarschijnlijk diezelfde White Walker die bij Craster rondzwierf. Misschien is die al jarenlang alleen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Vind de opmerking over de white walker op die facebook recap wel terecht:
Yeah, I know I command legions of the dead, but I thought "Why not go with a more one-on-one touch today?"
Idd een beetje vreemd.
Alleen een vrouw kan zoiets zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Maisnon het volgende:
Wat heeft zo'n WW nou ook te vrezen van alleen 2 personen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Yeah, I know I command legions of the dead, but I thought "Why not go with a more one-on-one touch today?"
Idd een beetje vreemd.
Heb eens een grote bloedzuiger op mijn rug gehad bij het zwemmen op vakantie, je voelt niets, alleen een beetje bij het verwijderen.quote:
Hij zag er exact hetzelfde uit als dat "opperhoofd" eind seizoen 2, dus dan snap ik de facebook opmerking. Maar ik zei al eerder: Misschien ziet iedere oudere W er wel zo uit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk diezelfde White Walker die bij Craster rondzwierf. Misschien is die al jarenlang alleen.
Hij slaakte ook alleen een pijnkreet toen ze werden verwijderd volgensmijquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:32 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Heb eens een grote bloedzuiger op mijn rug gehad bij het zwemmen op vakantie, je voelt niets, alleen een beetje bij het verwijderen.
Welke usurper is vervloekt door de penis?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef padlarf het volgende:
De echte vraag is, welke bloedzuiger zat er op zijn lul (behalve Mel) ? Was het Robb, Baelon of Joffrey?
Maar waarom Robb? Die wil toch alleen zijn zusjes bevrijden, wraak nemen en dan weer weg gaan? Lijkt me de ideale ally, eentje die je wilt helpen maar niet dezelfde belangen erbij heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef padlarf het volgende:
De echte vraag is, welke bloedzuiger zat er op zijn lul (behalve Mel) ? Was het Robb, Baelon of Joffrey?
Melissandre (of nou ja, the lord of light) ziet Stannis als The one true king. Van de 7 kingdoms denk ik, dus alles. Dus Robb is ook een bedreiging denk ik. Al weet ik idd niet zeker of die wel ambities heeft richting the iron throne.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:24 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Maar waarom Robb? Die wil toch alleen zijn zusjes bevrijden, wraak nemen en dan weer weg gaan? Lijkt me de ideale ally, eentje die je wilt helpen maar niet dezelfde belangen erbij heeft.
Of wil Stannis de 7 kingdoms rulen en niet alleen het zuidelijke gedeelte.
De papa van Theon.quote:En wie is Baelon?![]()
En die heeft zichzelf toch ook tot koning uit geroepen?quote:
Aangepast. Stannis heeft geen zak te vertellenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die heeft zichzelf toch ook tot koning uit geroepen?
Allemaal usurpers in de ogen van Stannis The Lord of Light dus.
Ik zeg Joffrey.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef padlarf het volgende:
Deze White Walker haalde volgens mij alleen de offers bij Craster op. En normaal gesproken zijn mensen kansloos in een gevecht tegen White Walkers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Idd een beetje vreemd.
Vorig deel zag ik ook al een opmerking over, begrijpelijk omdat je een huwelijk van adel verwacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Forbry het volgende:
Ik vond de trouwerij en alles daaromheen eigenlijk erg tegenvallen, op het stukje van Cersei en Margaery na. Ik had er meer van verwacht iig.![]()
Ik snap wat je bedoeld, maar het is voor een groot deel terug te leiden naar het bron materiaal. Het derde boek wordt nu ruwweg uitgesmeerd over twee seizoenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:56 schreef Byte_Me het volgende:
In dit topic zal dit wel de knuppel in het hoenderhok gooien zijn, maar deelt iemand anders mijn mening dat de TV serie een beetje begint te verslappen? Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar vorige seizoenen kon ik niet wachten op de nieuwe aflevering, en dat heb ik sinds seizoen 3 niet meer. Misschien dat er nu te veel verhaallijnen zijn, waardoor mn aandacht een beetje verslapit, ik weet het niet. Ik vind het nog steeds een goede serie hoor, daar niet van, maar ik vind het jammer dat de spanning een beetje weg is.
Gendry zat volgens mij al flink te brullen, toen hij ze alleen maar zag. Maar goed, de situatie op zich was wel "angstig" natuurlijk. Hij wist ook niet wat er nou precies ging gebeuren. Zullen ze hem nu verder wel gewoon laten leven eigenlijk (speculatie, geen spoilers aub)?quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij slaakte ook alleen een pijnkreet toen ze werden verwijderd volgensmij.
Dat was toch de bloedzuiger die je zag op het laatst zag open spatten en die was "van" Joffrey, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef padlarf het volgende:
denk wel dat ie blijft leven ja, Stannis of Davos zullen hem wel laten gaan, als die leeches werken tenminstequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gendry zat volgens mij al flink te brullen, toen hij ze alleen maar zag. Maar goed, de situatie op zich was wel "angstig" natuurlijk. Hij wist ook niet wat er nou precies ging gebeuren. Zullen ze hem nu verder wel gewoon laten leven eigenlijk (speculatie, geen spoilers aub)?
Ik vond dit een raar moment, omdat ik helemaal niet wist niet dat de vader Theon ook een "usurper" was. Was dat in de serie wel al eerder duidelijk gemaakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:27 schreef padlarf het volgende:
Stannis wil niks. The Lord of Light commands it.
Baelon Greyjoy, Iron Islands.
Maar je weet toch niet welke van welke plek was?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat was toch de bloedzuiger die je zag op het laatst zag open spatten en die was "van" Joffrey, toch?
Ik geloof dat ze zei dat die leeches alleen maar een bewijs zouden worden voor Davos om te laten zien dat koningsbloed machtig is, krachten bezit. Als ie dat bewijs dan straks eenmaal gezien heeft kan ik me voorstellen dat ze hem alsnog ombrengt of iig verder gaat met d'r bloedroof, voor het echte werk. Dit leek me alleen nog maar het voorspel (quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Kroelo het volgende:
[..]
denk wel dat ie blijft leven ja, Stannis of Davos zullen hem wel laten gaan, als die leeches werken tenminste
Was voor mij wel duidelijk dat hij King of the Iron Islands wilde zijn. (En blijkbaar van het Noorden)quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond dit een raar moment, omdat ik helemaal niet wist niet dat de vader Theon ook een "usurper" was. Was dat in de serie wel al eerder duidelijk gemaakt?
Je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet welke van welke plek was?
Ze pakte ze alle 3 van Gendry's lijf, liep nara het vuur en gooide ze er 1 voor 1 in.
De volgorde weten we niet. En vraag me ook af of het er toe doet WAAR het bloed gepakt is. Bloed is bloed.
Willen is nog iets anders dan daartoe ook daadwerkelijk stappen ondernemen, maar goed, beide was mij onbekend. Weet je toevallig ook/nog wáár in de serie ik dat zou kunnen vinden, dat dat duidelijk wordt gemaakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Was voor mij wel duidelijk dat hij King of the Iron Islands wilde zijn. (En blijkbaar van het Noorden)
Toen Theon weer terug naar zijn vader ging, had Balon het erover dat hij de kroon niet van de Starks wilde krijgen, maar er de iron price voor zou betalen. Vlak daarna begonnen de Iron Islands het Noorden aan te vallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Willen is nog iets anders dan daartoe ook daadwerkelijk stappen ondernemen, maar goed, beide was mij onbekend. Weet je toevallig ook/nog wáár in de serie ik dat zou kunnen vinden, dat dat duidelijk wordt gemaakt?
(Stoort me namelijk, dat dat blijkbaar aan mij voorbij is gegaan).
De bruiloft zelf vond ik ook wel tegenvallen, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ik bedoelde gewoon alle scènes daaromheen. Alle dialogen e.d. Vond dat allemaal veel minder sterk dan anders en niet echt boeiend op de één of andere manier. Zelfs Tyrion (één van mijn grootste favorieten), Tywin en Olenna konden mij nu niet bekoren. Alleen het gesprek tussen Cersei en Margaerey vond ik wel echt vermakelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vorig deel zag ik ook al een opmerking over, begrijpelijk omdat je een huwelijk van adel verwacht.
Maar het is echt niet meer dan een plichtpleging voor de Lannisters, een in alle haast uitgevoerde 'bruiloft' met een onwillende Bruid en Bruidegom en een schoonfamilie die óf dood zijn, óf verraders zijn.
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar het is voor een groot deel terug te leiden naar het bron materiaal. Het derde boek wordt nu ruwweg uitgesmeerd over twee seizoenen.
Je merkt nu dat er nu in seizoen 3 een heleboel (nieuwe) lijntjes opgezet worden.
O.k, ga dat moment nog eens opzoeken, thnx!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toen Theon weer terug naar zijn vader ging, had Balon het erover dat hij de kroon niet van de Starks wilde krijgen, maar er de iron price voor zou betalen. Vlak daarna begonnen de Iron Islands het Noorden aan te vallen.
Jij kijkt ook!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:27 schreef Ripley het volgende:
Tyrion mag wel weer wat van zijn oude spunk terug krijgen, hij lijkt nu net een zielige hond steeds.
Wie is je game of thrones pin up, isa? 80(quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken niemand in mijn omgeving die en kijkt en vrouw is
Wel ff incl foto's hequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie is je game of thrones pin up, isa? 80(
Mijn buurmeisje kijkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Dan moet ik even tegen m' n vrouw zeggen dat ze niet meer mee mag kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
Te zwaar materiaal voor vrouwen.. Helaas ..
Ik snap niet echt waarom mensen een tv in de keuken zetten..quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan moet ik even tegen m' n vrouw zeggen dat ze niet meer mee mag kijken
Met die grote TVs van tegenwoordig is het veel makkelijker geworden om vanuit de keuken de TV te kunnen zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mensen een tv in de keuken zetten..
Over het algemeen gesprokenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan moet ik even tegen m' n vrouw zeggen dat ze niet meer mee mag kijken
Enge Sansa is engquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met die grote TVs van tegenwoordig is het veel makkelijker geworden om vanuit de keuken de TV te kunnen zien.
Ik zit heel ff de smileys en PI's te bestuderen of je nou serieus bentquote:
Die Schotse rooie is van mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met die grote TVs van tegenwoordig is het veel makkelijker geworden om vanuit de keuken de TV te kunnen zien.
Gilly ook wel, hoe oud is zij eigenlijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enge Sansa is eng. Emilia is zo mooi in die foto
Die actrice is sowieso raar. Of nou ja, ze speelt raarquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gilly ook wel, hoe oud is zij eigenlijk?
Ik ken juist best veel vrouwelijke fans eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Niet TE veel van voorstellen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik ken juist best veel vrouwelijke fans eigenlijk![]()
Morgen naar de tentoonstelling, ben benieuwd
Ik ben thuis juist degene die mijn vriend heeft overgehaald de serie te gaan kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn veel mensen die moeite hebben met de eerste paar afleveringen. Dat is echt een zwakke plek van Game of Thrones.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik ben thuis juist degene die mijn vriend heeft overgehaald de serie te gaan kijken![]()
![]()
Volgens mij vond hij er de eerste afleveringen echt niets aan, zat hij zich zwaar te ergeren terwijl hij verplicht mee moest kijken
Is dat niet gewoon inherent aan series die om karakters draaien? Dat duurt altijd even voordat je er lekker in zit en de karakters leert kennen. Kwestie van doorzetten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die moeite hebben met de eerste paar afleveringen. Dat is echt een zwakke plek van Game of Thrones.
Eigenlijk zouden ze een soort van boekenreeks moeten uitbrengen die nieuwe kijkers vantevoren zouden kunnen lezen, voor ze aan de serie beginnen. Die wat vertelt over het verhaal en over de characters die terugkomen in de serie...quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die moeite hebben met de eerste paar afleveringen. Dat is echt een zwakke plek van Game of Thrones.
Ik vond de eerste aflevering ook helemaal niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb het bij andere series in ieder geval nooit zo vaak gehoord als bij Game of Thrones.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon inherent aan series die om karakters draaien? Dat duurt altijd even voordat je er lekker in zit en de karakters leert kennen. Kwestie van doorzetten.
Over GOT-kijkende vrouwen gesproken: Ik heb mijn moeder er mee aangestoken. En die's 64 en geniet er gewoon volop van. En ja... ze snapt hem zelfs ondanks dat ze vrouw isAlleen "het is wel een beetje hard soms he?"
Ja mam!
Wishful thinking.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een soort van boekenreeks moeten uitbrengen die nieuwe kijkers vantevoren zouden kunnen lezen, voor ze aan de serie beginnen. Die wat vertelt over het verhaal en over de characters die terugkomen in de serie...
If only there was such a thing............
Niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering ook helemaal niksMijn vriend wilde juist door blijven kijken. Wel blij dat we dat gedaan hebben.
Ook al op een "exclusieve" dag?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Morgen naar de tentoonstelling, ben benieuwd
Misschien omdat het zo'n hype serie is die je "gezien moet hebben" waardoor ook mensen kijken die normaal nooit nara zoiets zouden kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb het bij andere series in ieder geval nooit zo vaak gehoord als bij Game of Thrones.
Ze hebben extra openingstijden toegevoegd, morgen en overmorgen. En ja, ik verwacht niet al te veel, maar het lijkt me toch wel leuk om even te zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook al op een "exclusieve" dag?
En wat net al werd gezegd, verwacht er niet TE veel van
Ik moet nog steeds de troon-foto van m'n camera af krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook al op een "exclusieve" dag?
En wat net al werd gezegd, verwacht er niet TE veel van
Hmmm, Breaking Bad had dat probleem in ieder geval minder. Al is het misschien ook lastiger om in een volledig fictieve wereld te stappen, dan in eentje die tenminste nog herkenbaar is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien omdat het zo'n hype serie is die je "gezien moet hebben" waardoor ook mensen kijken die normaal nooit nara zoiets zouden kijken.
Typisch dat je die noemtquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hmmm, Breaking Bad had dat probleem in ieder geval minder. Al is het misschien ook lastiger om in een volledig fictieve wereld te stappen, dan in eentje die tenminste nog herkenbaar is.
Ah zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ze hebben extra openingstijden toegevoegd, morgen en overmorgen. En ja, ik verwacht niet al te veel, maar het lijkt me toch wel leuk om even te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |