Alleen een vrouw kan zoiets zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Maisnon het volgende:
kan me niet voorstellen dat zo'n bloedzuiger heel zeer doet
Wat heeft zo'n WW nou ook te vrezen van alleen 2 personen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Vind de opmerking over de white walker op die facebook recap wel terecht:
Yeah, I know I command legions of the dead, but I thought "Why not go with a more one-on-one touch today?"
Idd een beetje vreemd.
Heb eens een grote bloedzuiger op mijn rug gehad bij het zwemmen op vakantie, je voelt niets, alleen een beetje bij het verwijderen.quote:
Hij zag er exact hetzelfde uit als dat "opperhoofd" eind seizoen 2, dus dan snap ik de facebook opmerking. Maar ik zei al eerder: Misschien ziet iedere oudere W er wel zo uit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk diezelfde White Walker die bij Craster rondzwierf. Misschien is die al jarenlang alleen.
Hij slaakte ook alleen een pijnkreet toen ze werden verwijderd volgensmijquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:32 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Heb eens een grote bloedzuiger op mijn rug gehad bij het zwemmen op vakantie, je voelt niets, alleen een beetje bij het verwijderen.
Welke usurper is vervloekt door de penis?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef padlarf het volgende:
De echte vraag is, welke bloedzuiger zat er op zijn lul (behalve Mel) ? Was het Robb, Baelon of Joffrey?
Maar waarom Robb? Die wil toch alleen zijn zusjes bevrijden, wraak nemen en dan weer weg gaan? Lijkt me de ideale ally, eentje die je wilt helpen maar niet dezelfde belangen erbij heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef padlarf het volgende:
De echte vraag is, welke bloedzuiger zat er op zijn lul (behalve Mel) ? Was het Robb, Baelon of Joffrey?
Melissandre (of nou ja, the lord of light) ziet Stannis als The one true king. Van de 7 kingdoms denk ik, dus alles. Dus Robb is ook een bedreiging denk ik. Al weet ik idd niet zeker of die wel ambities heeft richting the iron throne.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:24 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Maar waarom Robb? Die wil toch alleen zijn zusjes bevrijden, wraak nemen en dan weer weg gaan? Lijkt me de ideale ally, eentje die je wilt helpen maar niet dezelfde belangen erbij heeft.
Of wil Stannis de 7 kingdoms rulen en niet alleen het zuidelijke gedeelte.
De papa van Theon.quote:En wie is Baelon?![]()
En die heeft zichzelf toch ook tot koning uit geroepen?quote:
Aangepast. Stannis heeft geen zak te vertellenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die heeft zichzelf toch ook tot koning uit geroepen?
Allemaal usurpers in de ogen van Stannis The Lord of Light dus.
Ik zeg Joffrey.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef padlarf het volgende:
Deze White Walker haalde volgens mij alleen de offers bij Craster op. En normaal gesproken zijn mensen kansloos in een gevecht tegen White Walkers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Vind de opmerking over de white walker op die facebook recap wel terecht:
Yeah, I know I command legions of the dead, but I thought "Why not go with a more one-on-one touch today?"
Idd een beetje vreemd.
Vorig deel zag ik ook al een opmerking over, begrijpelijk omdat je een huwelijk van adel verwacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Forbry het volgende:
Ik vond de trouwerij en alles daaromheen eigenlijk erg tegenvallen, op het stukje van Cersei en Margaery na. Ik had er meer van verwacht iig.![]()
Ik snap wat je bedoeld, maar het is voor een groot deel terug te leiden naar het bron materiaal. Het derde boek wordt nu ruwweg uitgesmeerd over twee seizoenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:56 schreef Byte_Me het volgende:
In dit topic zal dit wel de knuppel in het hoenderhok gooien zijn, maar deelt iemand anders mijn mening dat de TV serie een beetje begint te verslappen? Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar vorige seizoenen kon ik niet wachten op de nieuwe aflevering, en dat heb ik sinds seizoen 3 niet meer. Misschien dat er nu te veel verhaallijnen zijn, waardoor mn aandacht een beetje verslapit, ik weet het niet. Ik vind het nog steeds een goede serie hoor, daar niet van, maar ik vind het jammer dat de spanning een beetje weg is.
Gendry zat volgens mij al flink te brullen, toen hij ze alleen maar zag. Maar goed, de situatie op zich was wel "angstig" natuurlijk. Hij wist ook niet wat er nou precies ging gebeuren. Zullen ze hem nu verder wel gewoon laten leven eigenlijk (speculatie, geen spoilers aub)?quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij slaakte ook alleen een pijnkreet toen ze werden verwijderd volgensmij.
Dat was toch de bloedzuiger die je zag op het laatst zag open spatten en die was "van" Joffrey, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef padlarf het volgende:
denk wel dat ie blijft leven ja, Stannis of Davos zullen hem wel laten gaan, als die leeches werken tenminstequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gendry zat volgens mij al flink te brullen, toen hij ze alleen maar zag. Maar goed, de situatie op zich was wel "angstig" natuurlijk. Hij wist ook niet wat er nou precies ging gebeuren. Zullen ze hem nu verder wel gewoon laten leven eigenlijk (speculatie, geen spoilers aub)?
Ik vond dit een raar moment, omdat ik helemaal niet wist niet dat de vader Theon ook een "usurper" was. Was dat in de serie wel al eerder duidelijk gemaakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:27 schreef padlarf het volgende:
Stannis wil niks. The Lord of Light commands it.
Baelon Greyjoy, Iron Islands.
Maar je weet toch niet welke van welke plek was?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat was toch de bloedzuiger die je zag op het laatst zag open spatten en die was "van" Joffrey, toch?
Ik geloof dat ze zei dat die leeches alleen maar een bewijs zouden worden voor Davos om te laten zien dat koningsbloed machtig is, krachten bezit. Als ie dat bewijs dan straks eenmaal gezien heeft kan ik me voorstellen dat ze hem alsnog ombrengt of iig verder gaat met d'r bloedroof, voor het echte werk. Dit leek me alleen nog maar het voorspel (quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Kroelo het volgende:
[..]
denk wel dat ie blijft leven ja, Stannis of Davos zullen hem wel laten gaan, als die leeches werken tenminste
Was voor mij wel duidelijk dat hij King of the Iron Islands wilde zijn. (En blijkbaar van het Noorden)quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond dit een raar moment, omdat ik helemaal niet wist niet dat de vader Theon ook een "usurper" was. Was dat in de serie wel al eerder duidelijk gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |