Had nog niet mijn mening gegeven over de nieuwste ep realiseer ik me net. Bij deze (draag hem wel op aan jou, GOT-topic-Khaleesi

).
Ik vond het wel een leuke aflevering, maar dan wel vooral de Stannis/Davos, Carice/Gendry, Khaleesi en Sam gedeeltes. Ik vond de trouwerij en alles daaromheen eigenlijk erg tegenvallen, op het stukje van Cersei en Margaery na. Ik had er meer van verwacht iig.
Stannis/Davos: Weer meer beeld van Stannis, maar ik vond hem nu eigenlijk als een onwijze creep overkomen. Niet door de dingen die hij zei, maar door de manier wáárop. Ik weet dat het ergens een good guy moet voorstellen, maar vond hem nu eerder enigszins "scary" eigenlijk.

Wel fijn dat Davos nu vrij is. Leuke man is dat.
Carice/Gendry. Ik vond het maar een hoop gebrul om niks, met die bloedzuigers.Dat viel me dan ook een beetje tegen. Verder vond ik het wel een leuke scène, inclusief de borsten van Carice, want die mogen er zeker zijn

. Alleen de bloedzuiger "van/voor Joffrey" knapte open. Tenminste, van wat ze lieten zien. Had dat enige betekenis of gewoon toeval?
Khaleesi: Leuke scène. Dacht alleen steeds dat die Mero het "nieuwe personage" zou worden. Gezien zijn looks dan (was hier al een beetje over gespoilerd namelijk

) , maar vond het verder zó'n vreselijke vent, dat ik hoopte van niet. Daario heeft zijn looks niet mee (imo), maar lijkt verder wel tof, dus ben benieuwd hoe dat verder gaat!
Sam: Leuke scène. Oók voordat die WW verscheen al

Snap al die haat hier tegen Sam ook niet. Af en toe kan hij best een beetje irritant zijn, maar hij is zachtaardig/loyaal, belezen en op zijn manier best een held eigenlijk. Daarnaast zorgt hij vaak voor "comic relief". Ik heb het idee dat veel mensen hier niet verder willen/kunnen kijken dan zijn dik-zijn. Jammer en onverdiend imo.
Bruiloft: Cersei/Margaery

Leuk ook die uitleg achter dat liedje. De rest vond ik echt "mwah". Heb er verder ook weinig over te zeggen. Irriteerde me een beetje dat Sansa niet echt de sfeer probeerde te verbeteren, terwijl Tyrion zo zijn best voor haar deed, maar vind het tegelijkertijd toch ook wel erg zielig voor d'r allemaal.

Joffrey en dat stoeltje

Tyrion dronken

Joffrey en zijn verkrachtingsdreigementen

Cersei en Loras