En Dany niet dan?? Besodemieterd degenen met wie ze zaken doet en daarnaast roeit ze bijna een hele stad uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:14 schreef Ugjerke het volgende:
Oh en die slavendrijver uit Astapor was ook flink evil, met z'n babymoorden.
Waar Daenerys op mijn good-bad schaal staat heb ik ook nog niet gezegd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En Dany niet dan?? Besodemieterd degenen met wie ze zaken doet en daarnaast roeit ze bijna een hele stad uit.
Dat mag dan zeker wel weer ;')
Vind ik heel andersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En Dany niet dan?? Besodemieterd degenen met wie ze zaken doet en daarnaast roeit ze bijna een hele stad uit.
Dat mag dan zeker weer wel
Doe is danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar Daenerys op mijn good-bad schaal staat heb ik ook nog niet gezegd.
Is een beetje lastig om te zeggen zonder te weten wat de schade nou eigenlijk was in Astapor.quote:
Op zich eens, maar het zou mij ook heel erg irriteren, teleurstellen zelfs, als er hélemaal geen (bijna 100%) goede of (bijna 100%) slechte karakters meer zouden zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:21 schreef DO2 het volgende:
Dat houdt de karakters ook boeiend. Bijna niemand in de serie is louter goed of louter kwaad.
Er is natuurlijk wel onderscheid te maken, maar de meeste karakters ontwikkelen zich voortdurend waardoor het vrijwel onmogelijk is ze echt te duiden. Het maakt ze uiteindelijk dus heel menselijk.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef DO2 het volgende:
Ik zou die Daenerys iig nooit blind volgen. Die kan elk moment de gekke 5 minuten krijgen.
Daar hebben de Targaryens een handje naarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef DO2 het volgende:
Ik zou die Daenerys iig nooit blind volgen. Die kan elk moment de gekke 5 minuten krijgen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is een beetje lastig om te zeggen zonder te weten wat de schade nou eigenlijk was in Astapor.Als ze daar alleen de Masters heeft vermoord zit ze nog aan de goede kant van de schaal.
Nu ja, die zijn er ook wel, natuurlijk. Ze worden eigenlijk allemaal vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op zich eens, maar het zou mij ook heel erg irriteren, teleurstellen zelfs, als er hélemaal geen (bijna 100%) goede of (bijna 100%) slechte karakters meer zouden zijn
Gaat toch nog steeds allemaal over de serie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:28 schreef Khaleesi het volgende:
Grappig dat het in deze reeks altijd maar een halve dag over de nieuwe ep. gaat en alles daarna weer snel in het normale gekeuvel terug vervalt.
Het is nog twee weken he mensen, just saying...
Precies wat ik zeg dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind ik heel andersDaenerys wil de vele slaven bevrijden, op zich alleen maar een nobel streven lijkt me.
Ja ik zeg niet dat het offtopic is ofzo, maar er wordt altijd maar heel ff over de laatste ep gesproken he.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gaat toch nog steeds allemaal over de serie?
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar hebben de Targaryens een handje naar
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat het offtopic is ofzo, maar er wordt altijd maar heel ff over de laatste ep gesproken he.Opvallend eigenlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef DoomCow het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-8
Ik vind er eigenlijk niets aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |