Moet hij wel voorstellen hèquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was ik liever op gaan zitten dan op die prettyboy die zijn hoofd er af heeft gekapt
Dat laat w.m.b. wel heel duidelijk zien uit wat voor hout Tywin gesneden is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tywin is wel wreed: bijvoorbeeld Tyrion's (hoeren)vrouw, voor zijn ogen alle soldaten overheen laten gaan en vervolgens zelf. Dat is wreed.
Ja, en Loras ook. Wie doet daar in godsnaam de prettyboy casting?!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en Loras ook. Wie doet daar in godsnaam de prettyboy casting?!
Ik ga solliciteren!
Niet mis met hem. Mysterieus, harde kaaklijn, charmes. Nohomoquote:
quote:
Niks mis met zijn manier van doen (so far), van alles mis met zijn uiterlijk imo. Ik vind zelden iemand echt lelijk, maar hij zit daar wel heel dicht tegen aan...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet mis met hem. Mysterieus, harde kaaklijn, charmes. Nohomo
(Ook al is hij 1.71m) NEEEEEEEEE!!!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef AMDB het volgende:
Laat Jon Snow maar dood gaan, of dat Joffrey Tywin af laat makenIn ieder geval iets dat je niet verwacht. Teveel badguys doodgegaan dit seizoen.
okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef casper019 het volgende:
net bgonnen met s3.. maar vond de 1e aflevering niet denderend nog... vond s1 en 2 beter
hoop dat he tlater beter word
hoe vonden jullie het begin
Dat is snel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef DoomCow het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-8
Ik vind hem ook best wel tof eigenlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet mis met hem. Mysterieus, harde kaaklijn, charmes. Nohomo
Ik was alleen maar negaftief over zijn uiterlijk hè (en dat alleen, omdat hij volgens mij wel een "prettyboy" moet voorstellen)... vind hem verder ook wel tof lijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:27 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best wel tof eigenlijk.
Hij is weer leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef DoomCow het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-8
Wooooowquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef Poemgirl het volgende:
Voor de mensen die Jack Gleeson (Joffrey) 'kind' noemen: hij is 21
O, natuurlijk... ik had steeds 17 in m'n hoofd maar het is natuurlijk al drie seizoenen verder...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef Poemgirl het volgende:
"Tetten" zijn toch niet te vergelijken met piemels? Daar staan eerder vagina's tegenover lijkt me.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Bronn het volgende:
Vraagje aan de vrouwelijke kijkers, n.a.v. de facebook recap...
er komen hier geregeld opmerkingen over mooie tetten e.d. in beeld.
Zouden jullie graag hebben dat er meer piemols in beeld komen?
Hij spéélt wel een kind. Dat hij in werkelijkheid 21 is verbaast me niet zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef Poemgirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |