quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Als er de volgende aflevering niemand (belangrijk) sterft dan dan dan
nee dat lees je niet voornamelijk uit mijn reactiesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Uit je reacties haal ik voornamelijk geen zombies jank jank, geen actie jank jank.
waar slaat dat nou weer opquote:Misschien is mod zijn wel niets voor jou....
Ik stem op Ros.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we niet een poll maken en er dan iemand uitstemmen?
Ik stem op Shae!
Misschien niet zozeer saai maar als je het vergelijkt met de eerste 2 seizoenen vind ik deze toch iets minder, alhoewel het wel zijn momenten heeft.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef Altron het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn dit dit seizoen saai vinden...
Elke aflevering kijk ik weer met veel plezier.
2 weken wachten...grr...
dodenherdenking in de US afaikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer saai maar als je het vergelijkt met de eerste 2 seizoenen vind ik deze toch iets minder, alhoewel het wel zijn momenten heeft.
En waarom 2 weken wachten?
Sja.. mischien is er iets minder actie , maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer saai maar als je het vergelijkt met de eerste 2 seizoenen vind ik deze toch iets minder, alhoewel het wel zijn momenten heeft.
En waarom 2 weken wachten?
Aah , wist ik niet.quote:
Dat is toch wel een vrij logische ontwikkeling? Ze zitten duizenden kilometers van Westeros vandaan en er zit daarnaast ook nog een zee tussen. De Khaleesi heeft geen schepen om een heel leger te vervoeren en daar ook geen geld voor. Ze heeft meer macht nodig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
- De Khaleesi heeft in aflevering 4 een gigantisch leger gekregen en je ziet ze wegmarcheren met onheilspellend deuntje dus je denkt: yes nu gaat het gebeuren en gaat ze snel optrekken riching Westeros. Maar vervolgens gaat ze naar de volgende stad waar ze 2 afleveringen voor het eind nog steeds bivakkeert.
Met het grote verschil dat Jaime zijn hand kwijt is (quote:- Jaimi is al ruim een seizoen op pad met Brienne met de nodige hindernissen en is nu weer op hetzelfde pad als anderhalf seizoen geleden: naar Kings landing.
ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Altron het volgende:
Sja.. mischien is er iets minder actie.
Maar kheb elke keer wel zoiets van : ''benieuwd hoe dit verder gaat''
Same here.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef sp3c het volgende:
Jaime en Brienne vind ik juist de uitblinkers dit seizoen
Tywin ftw.quote:
de acteur vind ik sterk ja!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef Kirov het volgende:
Ik vind de acteur die Joffrey speelt nog steeds heel erg sterk.
Twyin Lannister is wel baas, maar Jaime en Brienne die hebben toch wel het meeste karakterontwikkeling gehad dit seizoen dus ik vind hen toch wel het vermakelijkst.quote:
Ik hoop het wel voor hem, niet dat hij de Luke Skywalker van GoT wordt. Hij is gewoon inherent haatbaar in die serie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef sp3c het volgende:
ik haat hem echt
kereltje heeft een gouden toekomst als acteur volgens mij
O ja, dat mens voegt in mijn ogen ook niets anders toe dan gezeur en gezanik.quote:
volgende serie moet hij wel echt iets liefs en schattigs spelen jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem, niet dat hij de Luke Skywalker van GoT wordt. Hij is gewoon inherent haatbaar in die serie.
Neeeeeeee. Al verdient ie 't onmiddelijk, hij is wel een leuke love-to-hate!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
de acteur vind ik sterk ja!
maar Joffrey moet deaud!!!!
Ik zag een paar dagen geleden dat hij zich op zijn studie wilde concentreren ipv acteren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem, niet dat hij de Luke Skywalker van GoT wordt. Hij is gewoon inherent haatbaar in die serie.
Ach dat kind kan nog niet eens z'n eigen kroon fatsoenlijk opzetten!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende serie moet hij wel echt iets liefs en schattigs spelen ja
een zolderkamerautistje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |