Gilly ook wel, hoe oud is zij eigenlijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enge Sansa is eng. Emilia is zo mooi in die foto
Die actrice is sowieso raar. Of nou ja, ze speelt raarquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gilly ook wel, hoe oud is zij eigenlijk?
Ik ken juist best veel vrouwelijke fans eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken niemand in mijn omgeving die en kijkt en vrouw is
Niet TE veel van voorstellen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik ken juist best veel vrouwelijke fans eigenlijk![]()
Morgen naar de tentoonstelling, ben benieuwd
Ik ben thuis juist degene die mijn vriend heeft overgehaald de serie te gaan kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken niemand in mijn omgeving die en kijkt en vrouw is
Er zijn veel mensen die moeite hebben met de eerste paar afleveringen. Dat is echt een zwakke plek van Game of Thrones.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik ben thuis juist degene die mijn vriend heeft overgehaald de serie te gaan kijken![]()
![]()
Volgens mij vond hij er de eerste afleveringen echt niets aan, zat hij zich zwaar te ergeren terwijl hij verplicht mee moest kijken
Is dat niet gewoon inherent aan series die om karakters draaien? Dat duurt altijd even voordat je er lekker in zit en de karakters leert kennen. Kwestie van doorzetten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die moeite hebben met de eerste paar afleveringen. Dat is echt een zwakke plek van Game of Thrones.
Eigenlijk zouden ze een soort van boekenreeks moeten uitbrengen die nieuwe kijkers vantevoren zouden kunnen lezen, voor ze aan de serie beginnen. Die wat vertelt over het verhaal en over de characters die terugkomen in de serie...quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die moeite hebben met de eerste paar afleveringen. Dat is echt een zwakke plek van Game of Thrones.
Ik vond de eerste aflevering ook helemaal niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb het bij andere series in ieder geval nooit zo vaak gehoord als bij Game of Thrones.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon inherent aan series die om karakters draaien? Dat duurt altijd even voordat je er lekker in zit en de karakters leert kennen. Kwestie van doorzetten.
Over GOT-kijkende vrouwen gesproken: Ik heb mijn moeder er mee aangestoken. En die's 64 en geniet er gewoon volop van. En ja... ze snapt hem zelfs ondanks dat ze vrouw isAlleen "het is wel een beetje hard soms he?"
Ja mam!
Wishful thinking.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een soort van boekenreeks moeten uitbrengen die nieuwe kijkers vantevoren zouden kunnen lezen, voor ze aan de serie beginnen. Die wat vertelt over het verhaal en over de characters die terugkomen in de serie...
If only there was such a thing............
Niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering ook helemaal niksMijn vriend wilde juist door blijven kijken. Wel blij dat we dat gedaan hebben.
Ook al op een "exclusieve" dag?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Morgen naar de tentoonstelling, ben benieuwd
Misschien omdat het zo'n hype serie is die je "gezien moet hebben" waardoor ook mensen kijken die normaal nooit nara zoiets zouden kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb het bij andere series in ieder geval nooit zo vaak gehoord als bij Game of Thrones.
Ze hebben extra openingstijden toegevoegd, morgen en overmorgen. En ja, ik verwacht niet al te veel, maar het lijkt me toch wel leuk om even te zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook al op een "exclusieve" dag?
En wat net al werd gezegd, verwacht er niet TE veel van
Ik moet nog steeds de troon-foto van m'n camera af krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook al op een "exclusieve" dag?
En wat net al werd gezegd, verwacht er niet TE veel van
Hmmm, Breaking Bad had dat probleem in ieder geval minder. Al is het misschien ook lastiger om in een volledig fictieve wereld te stappen, dan in eentje die tenminste nog herkenbaar is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien omdat het zo'n hype serie is die je "gezien moet hebben" waardoor ook mensen kijken die normaal nooit nara zoiets zouden kijken.
Typisch dat je die noemtquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hmmm, Breaking Bad had dat probleem in ieder geval minder. Al is het misschien ook lastiger om in een volledig fictieve wereld te stappen, dan in eentje die tenminste nog herkenbaar is.
Ah zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ze hebben extra openingstijden toegevoegd, morgen en overmorgen. En ja, ik verwacht niet al te veel, maar het lijkt me toch wel leuk om even te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |