Eigenlijk past deze best bij de topictitel.quote:
t heeft wel een LTquote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Daarnaast kun je DWDD 9 van de 10 keer wel skippen, de laatste tijd.
Hehe.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk past deze best bij de topictitel.
quote:
Geniaal.quote:
hexje is bevooroordeeld ten opzichte van mannen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Estelle mag ook in de OP.
Maar dat doet hexje natuurlijk weer niet.
Estelle Gullit: "Ruud heeft mij weggegeven"quote:Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Estelle mag ook in de OP.
Maar dat doet hexje natuurlijk weer niet.
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Estelle Gullit: "Ruud heeft mij weggegeven"
bron:http://www.showbiznewz.nl(...)-mij-weggegeven.html
Misschien heeft Corrie nog tips.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
oh shit, wijnvlekken op werkdocumenten.
Beter dan op je gezicht.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
Waarschijnlijk zijn je collega's niet anders gewend.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik reed gister in m'n auto door de stad op een onchristelijk tijdstip, en parkeerde even om te sms'en, en toen gingen ze allemaal op m'n ramen tikken of ik een taxi was en ze naar huis wou brengen.
#laatstebenzdieikkoop.
Wel klote, ik heb het bestand niet en 't is nogal een semi-belangrijk document met wat grote klanten.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn je collega's niet anders gewend.
Nouja, misschien dachten ze door die zegelring dat je een Turk was.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik reed gister in m'n auto door de stad op een onchristelijk tijdstip, en parkeerde even om te sms'en, en toen gingen ze allemaal op m'n ramen tikken of ik een taxi was en ze naar huis wou brengen.
#laatstebenzdieikkoop.
quote:
Ja erg he.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, misschien dachten ze door die zegelring dat je een Turk was.
Als het nou een leuke jongen was geweest a la.quote:
Ja en ik wil t.z.t. 't familiewapen erin, I think.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Niks van dat commentaar aantrekken, als jij het nou mooi vindt.
Heel vroeger heb ik dat weleens gehad, hele leuke taxichauffeurquote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het nou een leuke jongen was geweest a la.
Ik ga ook altijd op de standplaats staan wachten op de leukste chauffeur, om dan proberen te onderhandelen of betaling in natura ook volstaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel vroeger heb ik dat weleens gehad, hele leuke taxichauffeurOp het eind leek het wel een date, helaas moest ik wel betalen
Ik was toen 18 of zo en heel braaf, dus dat dorst ik niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd op de standplaats staan wachten op de leukste chauffeur, om dan proberen te onderhandelen of betaling in natura ook volstaat.
Oh maar toen reden ze nog rond in auto's die je moest aanzwengelen, dat is sowieso al minder charmant.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toen 18 of zo en heel braaf, dus dat dorst ik niet.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar toen reden ze nog rond in auto's die je moest aanzwengelen, dat is sowieso al minder charmant.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar toen reden ze nog rond in auto's die je moest aanzwengelen, dat is sowieso al minder charmant.
Zeker wel, je hebt een 23 jarige jongen uit Twente die per se met je een drankje wil doen toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]Ja daar kan ik weer op wachten zo een opmerking en ik maar denken dat ik nog zo jong overkom, niet dus.
Nou dat overkomt me niet elke dag dat een leuke gozer van 23 iets met me wil gaan drinken, dat is een ding wat zeker isquote:Op maandag 20 mei 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, je hebt een 23 jarige jongen uit Twente die per se met je een drankje wil doen toch?
Put er moed uit.
Mij ook niet, dus dat scheelt.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat overkomt me niet elke dag dat een leuke gozer van 23 iets met me wil gaan drinken, dat is een ding wat zeker is
Nog even geduld en de speedo's en boxershorts vliegen je weer voorbij.quote:
Oh misschien nog even doorgaan dan maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog even geduld en de speedo's en boxershorts vliegen je weer voorbij.
Stiekem geniet hij er wel van.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh misschien nog even doorgaan dan maar.
Specularium dwars zitten is OOK wel leuk natuurlijk.
Die hele beker afzeiken, volgend seizoen een andere sponsor zoeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:21 schreef OProg het volgende:
Pelle was net op tv.
Speciaal voor Corrie en VS.
Aan de fans te zien zijn er wel meer enthousiast over zijn mannelijke voorkomen zonder kledij. Zelfs hij wordt ongemakkelijk aan z'n gezicht te zien van al die razende hommels op de tribune.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:21 schreef OProg het volgende:
Pelle was net op tv.
Speciaal voor Corrie en VS.
en terecht. Dat ding is echt te lelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hele beker afzeiken, volgend seizoen een andere sponsor zoeken.
quote:
quote:
Ach dat heb ik ook bij die heren, het enige wasbordje wat ik heb is de vaatwasser.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik krijg altijd een dik minderwaardigheidscomplex van die foto'sNog dikker.
was dat die vrouw waarmee marco vreemdging?quote:
Nou ja hebben we het allemaal hier, heft elkaar weer op. Of misschien niet iedereen, misschien is de rest wel heel knap en zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook bij die heren, het enige wasbordje wat ik heb is de vaatwasser.
Goeien topic.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staan hiero.
B&H / Vrouwen/meiden met rood haar - #2
Och ik heb niks te klagen, qua zelfvertrouwen ook niet, maar beetje meer sport zou wel goed zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hebben we het allemaal hier, heft elkaar weer op. Of misschien niet iedereen, misschien is de rest wel heel knap en zo.
Rene Klijn is toch dood?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik heb niks te klagen, qua zelfvertrouwen ook niet, maar beetje meer sport zou wel goed zijn.
Binnenkort date met voormalig Mr. Gay Netherlands.
Niet zo voormalig.quote:
Aldus de kenner.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
Die eerste rode is mwa. De 2de is wel lekker.
Bij mij is het voornamelijk het eerste, sport heb ik toch geen zin in.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik heb niks te klagen, qua zelfvertrouwen ook niet, maar beetje meer sport zou wel goed zijn.
Moet jij zeggen.quote:
Welk jaartal?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar zo snel krijg ik geen wasbordje, dus take it or leave it dan maar.
Hier staan toppertjes tussen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staan hiero.
B&H / Vrouwen/meiden met rood haar - #2
1964.quote:
Die was laatst hier stappen, man man nooit zo'n bezopen nicht gezien.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef OProg het volgende:
Ferry Doedel is ook mister hommel geweest is het niet?
Jazeker, en dan samen lekker Telegraaf lezen in bed.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Mister Gay 1964Ga je weer met PietV daten?
Een soap acteur die ik alleen maar ken van onzinnige telegraaf berichten.quote:
GTST?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Een soap acteur die ik alleen maar ken van onzinnige telegraaf berichten.
Uhu, afknapper.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Oh die... die denkt dat hij grappig is. Zoals hij Idols worldwide presenteerde was echt TE erg.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef OProg het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/32876/Ferry_Doedens:_
Alweer, ik heb 'm er net uitgehaald.quote:
Dan kan je blijven staan.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Asian singles zijn te klein voor mij, dus laat maar.
Je kijkt naar dat programma Date Me ofzo?quote:
Nou ik zie het voor me en vind het nogal gek, plus wat moet ik met zo een klein iel ventje die tot mijn navel komt. Behalve dan wat jij bedoelt.quote:
Neem dan een halfbloedje, ik ken halfbloed Aziaten die groter zijn dan ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie het voor me en vind het nogal gek, plus wat moet ik met zo een klein iel ventje die tot mijn navel komt. Behalve dan wat jij bedoelt.
Wijnglas erop zetten ?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie het voor me en vind het nogal gek, plus wat moet ik met zo een klein iel ventje die tot mijn navel komt. Behalve dan wat jij bedoelt.
In een stomerige kelder die slecht geventileerd is en veel te klein?quote:
Wacht maar tot 'ie a la Bangladesh kleding van Corrie moet gaan fabriceren.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is dat niet een te zware BDSM behandeling voor die knul.?
Dan krimpt 'ie alleen nog maar verder.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Drugshond het volgende:
Valt mee dat je hem niet in de droger stopt.
Strakkere kleding is voor hen ook niet boeiend, er hangt toch niks tussen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef Drugshond het volgende:
Zijn kleding wel... maar natuurkundig gezien het ventje niet.
Je gaat er wel gewoon bovenop zitten en zelf 't werk doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Als hij maar kan koken, schoonmaken en strijken, verder hoeft hij niks te doen.
Neuh ik val niet op kleine Aziatische mannen. En ik gok zij ook niet op mij.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je gaat er wel gewoon bovenop zitten en zelf 't werk doen?
Hoewel dat wel fijn is na het uitgaan trouwens, als je toch dronken bent, dan is het teveel moeite alles zelf te doen. Ahem.
Ik ook niet echt, maar de mixjes zijn leuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik val niet op kleine Aziatische mannen. En ik gok zij ook niet op mij.
Prima tip, ik zag Ali alweer op 3.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef OProg het volgende:
Dan maar even naar die hommel van een Jensen en dan zie je Rob Geus en Zimra.
Ik ook. Zag het gelukkig op tijd onder in beeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima tip, ik zag Ali alweer op 3.
Rob Geusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef OProg het volgende:
Dan maar even naar die hommel van een Jensen en dan zie je Rob Geus en Zimra.
Daar kijk ik nu naar.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima tip, ik zag Ali alweer op 3.
Daar zijn wij heulmaals niet in geïnteresseerd.quote:
Sp3c.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft iemand dus nu in de huiskamer staan.
Niet liegen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zijn wij heulmaals niet in geïnteresseerd.
prachtigquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft iemand dus nu in de huiskamer staan.
Volgens mij is dit nog wel een potentiele Topshow.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef OProg het volgende:
Veronica's nachtwacht met iemand die een kraak gaat zetten.
Ik blijf wel ff hangen tot de megalomaanshow begint.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog wel een potentiele Topshow.
Gelukkig woon ik op 1 hoog.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
Staan ze straks ineens bij Corrie in de slaapkamer.
Mooi. Krijg ik dit nog net even mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu komt die reclame van 7 minuten.
Misschien is het ook wel zo makkelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Moet haast wel afgesproken zijn met de bewoners van te voren ja. Gaat wel een beetje ERG makkelijk allemaal ook.
Ik kan me niet voorstellen dat niemand dat hoort. Dat vooral. Die inbraak die ik eerder noemde was overdag, dan valt lawaai niet zo op, maar 's nachts is het zo stil dan valt elk geluidje op.quote:
Als iedereen slaapt is het wel wat anders want het is maar 1 tik natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat niemand dat hoort. Dat vooral. Die inbraak die ik eerder noemde was overdag, dan valt lawaai niet zo op, maar 's nachts is het zo stil dan valt elk geluidje op.
Mjah maar ik zou daar wel wakker van worden en toch even kijken wat er aan de hand is. Je hoort ook mensen daarna de trap oplopen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Als iedereen slaapt is het wel wat anders want het is maar 1 tik natuurlijk.
Hier weet je nooit wie er boven thuis zijn en in de gang hoor ik alles. En dat was net zo een situatie. Dat klopt dus wel. Dan ga je toch kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah maar ik zou daar wel wakker van worden en toch even kijken wat er aan de hand is. Je hoort ook mensen daarna de trap oplopen.
Hier zou het niet zo snel gebeuren denk ik, stevige benedendeur en ik heb zelf 2 sloten en nog een strip aan de deur.
Ik ben niet zo van de dansshows. Ik zie niet of het goed is of niet, dan vind ik het niet zo leuk om te kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, kijk je geen sytycd next generation? Of dit is herhaling zekers?
Oh okee, ja ik dacht omdat je ook the voice kids keek. Dit is wel ontzettend leuk en schattig vind ikquote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de dansshows. Ik zie niet of het goed is of niet, dan vind ik het niet zo leuk om te kijken.
Ja ik keek wel Voice Kids maar eigenlijk houd ik helemaal niet van kinderen die zingen of dansenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, ja ik dacht omdat je ook the voice kids keek. Dit is wel ontzettend leuk en schattig vind ik
kinderen die in een school zitten en dan een tornado op hun dak krijgen dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik keek wel Voice Kids maar eigenlijk houd ik helemaal niet van kinderen die zingen of dansen
Ik zag het op tv die tornadoquote:Op maandag 20 mei 2013 23:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kinderen die in een school zitten en dan een tornado op hun dak krijgen dan?
WKN / [AKTUEEL] Weeralarm VS #17 F5 ? in Oklahoma
Nee das van gister... dit is live... en nu...quote:
Wat een geweld... even kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das van gister... dit is live... en nu...![]()
deze zijn nog iets groter en het zijn er nog iets meer
Mjah ik heb ook nog geen slaap... maar moet wel om half 8 op. Geen half 7 gelukkig morgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:08 schreef OProg het volgende:
Ik ben nog wakker en fris om eerlijk te zijn.
Jammer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #6 Marc is geen acteur
Geinig hè.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #6 Marc is geen acteur
Sterkte met het verwerken van deze ''pure kanker'' dag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Specularium het volgende:
Deze hele dag is pure kanker.
Volgens mij heeft OProg ook last van de regen.
Wat is er uitgekomen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Kanker heb ik gelukkig niet, maar wel pillen nu
Sterkte.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Kanker heb ik gelukkig niet, maar wel pillen nu
Bloedtest was toch niet helemaal goed dus ik kreeg vanmorgen meteen schildklierhormoonpillen mee. Uitslag van de punctie komt volgende week vrijdag telefonisch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat is er uitgekomen?
Als je dat met ons wil delen.
En om daarop door te gaan: van de week gaat het ook weer kouder worden. Winter is coming!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteraard wat een dramatisch kloteweer. En dat al dagen.
We gaan gewoon door tot de volgende winter. Zomer kan wachten tot 2014.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En om daarop door te gaan: van de week gaat het ook weer kouder worden. Winter is coming!
Gelukkig heb ik zondag nog wat foto's kunnen maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En om daarop door te gaan: van de week gaat het ook weer kouder worden. Winter is coming!
Mazzel, hier was het zondag ook klotenweer. Sowieso de hele dag bewolking.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zondag nog wat foto's kunnen maken.
Ja, nu alleen nog van buiten een paar. Maar alles is nu alvast in gang gezet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mazzel, hier was het zondag ook klotenweer. Sowieso de hele dag bewolking.
Beetje mooi geworden?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
Nou ik duim voor je, hopelijk gaat het een beetje vlot allemaal en voor en mooie verkoopprijs natuurlijk.
Helaas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond de laatste aflevering v/h reguliere seizoen Rijdende rechter helaas.
[ afbeelding ]
Dan is dat echt bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef OProg het volgende:
Dan pakken we nog maar een stukje 'overspel in de liefde' mee.
Knevel en van den Brink (tussendoor mart) <-> Pauw en Wittemanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Het is nog even afwachten welke Topshows het reguliere aanbod moeten vervangen.
29 juni.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan is dat echt bij gebrek aan beter![]()
Wanneer begint de Tour?
Gaan WNL Merel weer inzetten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knevel en van den Brink (tussendoor mart) <-> Pauw en Witteman
WNL Half 8 life <-> Dwdd
Pownews weet ik niet, VI wordt vervangen door tussendoor Tour du Jour en kutfilms.
Geesink in de Giro was idd ook behoorlijk vermakelijk iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
[..]
29 juni.
Nu eerst nog een paar dagen Giro.
Hier kan ik wel even mee leven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI wordt vervangen door tussendoor Tour du Jour en kutfilms.
Vandaag dichtbij ritzege, maar door materiaalpech...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geesink in de Giro was idd ook behoorlijk vermakelijk idd
VI is weer terug eind Juli.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier kan ik wel even mee leven.
Die films op RTL7 zijn vaak cult of gewoon extreem slecht dat het weer goed wordt.
Pownews zit erop dit seizoen. Laatste aflevering was met Bram Mosckowich als presentator.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knevel en van den Brink (tussendoor mart) <-> Pauw en Witteman
WNL Half 8 life <-> Dwdd
Pownews weet ik niet, VI wordt vervangen door tussendoor Tour du Jour en kutfilms.
Wist ik wel dat Pownews erop zat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pownews zit erop dit seizoen. Laatste aflevering was met Bram Mosckowich als presentator.
Een gouden terugkijktip trouwens, moet je gezien hebben.
Inderdaad. Weer eens wat anders en wat andere gasten ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Tijs en Knevel is een prima afwisseling.
Qua wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat is nog het ergste, dat ze maat 34 heeft
Ga ik daar even kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Allerslechtste echtgenoot op NED1 om half 9.
Nico Zwinkels?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:28 schreef Tem het volgende:
Ik vond alleen Nico om te pruimen. Al speelde hij in Manchete ook wel aardig fout.
Vind je toch niet echt een goed initiatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Verzint straks iemand even een leuke TT met OP erbij?
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Verzint straks iemand even een leuke TT met OP erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |