Eigenlijk past deze best bij de topictitel.quote:
t heeft wel een LTquote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Daarnaast kun je DWDD 9 van de 10 keer wel skippen, de laatste tijd.
Hehe.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk past deze best bij de topictitel.
quote:
Geniaal.quote:
hexje is bevooroordeeld ten opzichte van mannen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Estelle mag ook in de OP.
Maar dat doet hexje natuurlijk weer niet.
Estelle Gullit: "Ruud heeft mij weggegeven"quote:Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Estelle mag ook in de OP.
Maar dat doet hexje natuurlijk weer niet.
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Estelle Gullit: "Ruud heeft mij weggegeven"
bron:http://www.showbiznewz.nl(...)-mij-weggegeven.html
Misschien heeft Corrie nog tips.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
oh shit, wijnvlekken op werkdocumenten.
Beter dan op je gezicht.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
Waarschijnlijk zijn je collega's niet anders gewend.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik reed gister in m'n auto door de stad op een onchristelijk tijdstip, en parkeerde even om te sms'en, en toen gingen ze allemaal op m'n ramen tikken of ik een taxi was en ze naar huis wou brengen.
#laatstebenzdieikkoop.
Wel klote, ik heb het bestand niet en 't is nogal een semi-belangrijk document met wat grote klanten.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn je collega's niet anders gewend.
Nouja, misschien dachten ze door die zegelring dat je een Turk was.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik reed gister in m'n auto door de stad op een onchristelijk tijdstip, en parkeerde even om te sms'en, en toen gingen ze allemaal op m'n ramen tikken of ik een taxi was en ze naar huis wou brengen.
#laatstebenzdieikkoop.
quote:
Ja erg he.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, misschien dachten ze door die zegelring dat je een Turk was.
Als het nou een leuke jongen was geweest a la.quote:
Ja en ik wil t.z.t. 't familiewapen erin, I think.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Niks van dat commentaar aantrekken, als jij het nou mooi vindt.
Heel vroeger heb ik dat weleens gehad, hele leuke taxichauffeurquote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het nou een leuke jongen was geweest a la.
Ik ga ook altijd op de standplaats staan wachten op de leukste chauffeur, om dan proberen te onderhandelen of betaling in natura ook volstaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel vroeger heb ik dat weleens gehad, hele leuke taxichauffeurOp het eind leek het wel een date, helaas moest ik wel betalen
Ik was toen 18 of zo en heel braaf, dus dat dorst ik niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd op de standplaats staan wachten op de leukste chauffeur, om dan proberen te onderhandelen of betaling in natura ook volstaat.
Oh maar toen reden ze nog rond in auto's die je moest aanzwengelen, dat is sowieso al minder charmant.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toen 18 of zo en heel braaf, dus dat dorst ik niet.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar toen reden ze nog rond in auto's die je moest aanzwengelen, dat is sowieso al minder charmant.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar toen reden ze nog rond in auto's die je moest aanzwengelen, dat is sowieso al minder charmant.
Zeker wel, je hebt een 23 jarige jongen uit Twente die per se met je een drankje wil doen toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]Ja daar kan ik weer op wachten zo een opmerking en ik maar denken dat ik nog zo jong overkom, niet dus.
Nou dat overkomt me niet elke dag dat een leuke gozer van 23 iets met me wil gaan drinken, dat is een ding wat zeker isquote:Op maandag 20 mei 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, je hebt een 23 jarige jongen uit Twente die per se met je een drankje wil doen toch?
Put er moed uit.
Mij ook niet, dus dat scheelt.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat overkomt me niet elke dag dat een leuke gozer van 23 iets met me wil gaan drinken, dat is een ding wat zeker is
Nog even geduld en de speedo's en boxershorts vliegen je weer voorbij.quote:
Oh misschien nog even doorgaan dan maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog even geduld en de speedo's en boxershorts vliegen je weer voorbij.
Stiekem geniet hij er wel van.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh misschien nog even doorgaan dan maar.
Specularium dwars zitten is OOK wel leuk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |