Alles kan. Of het ergens op slaat is een twijfelachtige tweede. Maar het is een vrij land.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil moord gewoon niet uitsluiten
Dat kan toch ook?
Dit dus. De politie sluit het ook nog niet uit, maar de FOK!rechercheurs weten het welquote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
wie zegt dat hij niet van te voren is gewurgd? En alsnog aan die boom is opgehangen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, want dan kan je daarna gewoon je bovenbroek aandoen. Das minder verdacht dan OF in je blote reet in de auto zitten OF met een natte broek... je mocht eens aangehouden worden onderweg naar je hangplek.
[..]
Denk je niet dat je tikkie zou tegenstribbelen als iemand je aan een boom wil ophangen?
Tegenwoordig wordt je voor 5 euro al omgelegd. Het kan ook een bekende zijn die het niet kom weerstaan die paar euro mee te nemenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We weten nog niet waar hij dat geld heeft uitgegeven, het zal geen roofmoord geweest zijn, vermoed ik toch, jij wel?
Vermoordt-ie eerst zijn kinderen, staat-ie op het punt zich te verhangen en dan komt er iemand langs die die schamele euro's rooft en hem wat? laat verhangen???
Ik weet niet.
Uitgegeven aan drugs om de kinderen te drogeren en verpakkings materiaal ?quote:
Hoe die uit die duiker kwam had niet uitgemaakt, behalve dan als hij wellicht in een rijkswaterstaat pak eruit kwam kruipen was hij in ELKE situatie verdacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je blote reet is logischer. Jij vindt het niet verdacht als iemand in zijn onderbroek uit zo'n duiker komt?
Maar zo'n gast wurg je zo maar even, zonder dat-ie zich verzet?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat hij niet van te voren is gewurgd? En alsnog aan die boom is opgehangen?
En misschien was hij wel niet zo sterk en zijn moordenaar wel?
Twee kindjes zijn vermoord jaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
Op zich snap ik dat wel, als Nederlander wil je toch weten waar het geld gebleven is.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We weten nog niet waar hij dat geld heeft uitgegeven, het zal geen roofmoord geweest zijn, vermoed ik toch, jij wel?
Vermoordt-ie eerst zijn kinderen, staat-ie op het punt zich te verhangen en dan komt er iemand langs die die schamele euro's rooft en hem wat? laat verhangen???
Ik weet niet.
Eh... de politie?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat hij niet van te voren is gewurgd? En alsnog aan die boom is opgehangen?
Dan nog stribbel je wel een beetje tegen hmm?quote:En misschien was hij wel niet zo sterk en zijn moordenaar wel?
gedrogeerd?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar zo'n gast wurg je zo maar even, zonder dat-ie zich verzet?
Nou ja, misschien Joris Demmink, maar was hij in de buurt dan?
Waar lees jij dat de politie moord op de vader niet uitsluit?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef ejfaar het volgende:
Dit dus. De politie sluit het ook nog niet uit, maar de FOK!rechercheurs weten het wel
the horrorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht maar tot de moedertjes van fok in actie komen
O, ja, in het Doornse gat e.o. word je al voor 5 euro uit de weg geruimd, denk je?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt je voor 5 euro al omgelegd. Het kan ook een bekende zijn die het niet kom weerstaan die paar euro mee te nemen
En zeg jijquote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht maar tot de moedertjes van fok in actie komen
Je bent bekend met Ockham's Razor?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit dus. De politie sluit het ook nog niet uit, maar de FOK!rechercheurs weten het wel
Ja, ik kom er regelmatig.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja, in het Doornse gat e.o. word je al voor 5 euro uit de weg geruimd, denk je?
Ben je er wel eens geweest?
quote:De vader vertelde zijn omgeving dat hij met de jongens op vakantie zou gaan in Luxemburg. Dinsdagochtend werd de vader echter om rond 08.00 uur gevonden in recreatiegebied het Doornse Gat. Hij had zichzelf daar van het leven beroofd
Ik vind het erg geloofwaardig!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Montagui het volgende:
Weet je, ik vermoed dat Julian en Ruben hun vader hebben vermoord door hem op te hangen, en daarna hebben ze gezamenlijk op Japanse wijze seppuku gepleegd in de afwateringsbuis....
....werkelijk....als we dan toch gaan fantaseren dan zijn er nog oneindig veel scenario's mogelijk.
Kinderen zijn dood, vader is dood. Politie doet onderzoek naar de toedracht en de wijze van overlijden. Tot die tijd is alles speculaas.
Ja, die gasten uit de East Doornse Hood zijn levensgevaarlijk jeweet.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja, in het Doornse gat e.o. word je al voor 5 euro uit de weg geruimd, denk je?
Ben je er wel eens geweest?
Gister bij de persco zei de woordvoerder duidelijk dat ze VERWACHtEN dat hij zelfmoord hefet gepleegd. Ze sluiten iets anders dus niet uitquote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar lees jij dat de politie moord op de vader niet uitsluit?
Dat had ik maar na die beelden Leersum raakte ik in twijfel.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:50 schreef mimoma het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen in de rechercheurs mag ook wel he
misschien heeft de moordenaar ze wel alle drie vermoord?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:51 schreef ejfaar het volgende:
Gister bij de persco zei de woordvoerder duidelijk dat ze VERWACHtEN dat hij zelfmoord hefet gepleegd. Ze sluiten iets anders dus niet uit
Ik gok zomaar dat je wat verkeerd hebt begrepen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:50 schreef Copycat het volgende:
Van politie.nl:
De vader vertelde zijn omgeving dat hij met de jongens op vakantie zou gaan in Luxemburg. Dinsdagochtend werd de vader echter om rond 08.00 uur gevonden in recreatiegebied het Doornse Gat. Hij had zichzelf daar van het leven beroofd
Je vergeet nog het gedeelte waarin ze samen eerst de vader gerapet hebben, waarbij hij ze zijn onderbroek kapot hebben gescheurd.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Montagui het volgende:
Weet je, ik vermoed dat Julian en Ruben hun vader hebben vermoord door hem op te hangen, en daarna hebben ze gezamenlijk op Japanse wijze seppuku gepleegd in de afwateringsbuis....
....werkelijk....als we dan toch gaan fantaseren dan zijn er nog oneindig veel scenario's mogelijk.
Kinderen zijn dood, vader is dood. Politie doet onderzoek naar de toedracht en de wijze van overlijden. Tot die tijd is alles speculaas.
Ja, 135 klinkende euro's.... daar vermoord je een vader en zijn kinderen voor en doe je ook nog de moeite ze op verschillende plekken achter te laten; de kinderen bijna onvindbaar en vader in de speeltuin aan de schommel, en niet te vergeten laat je z'n Getz (die nog net wat meer waard is dan die ¤ 135) daar gewoon staan....quote:
en tot die tijd is de vader de schuldige, beetje krom niet?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Montagui het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en tot die tijd is de vader de schuldige, beetje krom niet?
Toch een handlanger?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, 135 klinkende euro's.... daar vermoord je een vader en zijn kinderen voor en doe je ook nog de moeite ze op verschillende plekken achter te laten; de kinderen bijna onvindbaar en vader in de speeltuin aan de schommel, en niet te vergeten laat je z'n Getz (die nog net wat meer waard is dan die ¤ 135) daar gewoon staan....
En? Komt jou die streek voor als een grootsteedse ghetto, waar het leven van een mens 5 euro waard is?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vergeet nog het gedeelte waarin ze samen eerst de vader gerapet hebben, waarbij hij ze zijn onderbroek kapot hebben gescheurd.
Zonder rijbewijs.quote:
Dus dan wordt er niemand vermoord? Omdat het er altijd vredig is. Hoeft toch ook geen vreemde geweest te zijn, maar kan toch een geplande actie zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En? Komt jou die streek voor als een grootsteedse ghetto, waar het leven van een mens 5 euro waard is?
misschien raakte de moordenaar/handlanger in paniek en vergat hij de Getzquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, 135 klinkende euro's.... daar vermoord je een vader en zijn kinderen voor en doe je ook nog de moeite ze op verschillende plekken achter te laten; de kinderen bijna onvindbaar en vader in de speeltuin aan de schommel, en niet te vergeten laat je z'n Getz (die nog net wat meer waard is dan die ¤ 135) daar gewoon staan....
Ja, reuze verdacht, dat moeten al die winkeliers, waar hij nooit kwam, ook hebben gedacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als hij nooit geld heeft, nu opeens pint, maar het nergens aan uit geeft is dat niet verdacht?
Whiskers, heb jij die video in Rheden al ontleed?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zat me gisteren vreselijk te ergeren, maar nu lig ik dubbel van het lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien heeft de moordenaar ze wel alle drie vermoord?
Kids in die duiker gepropt, vader opgehangen, zodat het lijkt dat de vader de kids hebt vermoord en dan zelfmoord.
Alles kan
Hij heeft vast eerst nog een joint gerookt van die 200 euroquote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als hij nooit geld heeft, nu opeens pint, maar het nergens aan uit geeft is dat niet verdacht?
Welnee, die dacht * ach getsie die hoef ik niet hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien raakte de moordenaar/handlanger in paniek en vergat hij de Getz
Het is een triest verhaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zat me gisteren vreselijk te ergeren, maar nu lig ik dubbel van het lachen![]()
![]()
Lekker makkelijk roepen achteraf, als ze zo bang was had ze bij leven wat moeten regelenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef Wessell het volgende:
[..]kap toch eens met die onzin,moeder was al eerder bang dat die de kinderen wat aan zou doen
Ik heb nog nooit een video ontleed.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Whiskers, heb jij die video in Rheden al ontleed?
Hadden ze de middag daarvoor ook net een afscheidsbrief geschreven, en in de tussenliggende nacht hun kinderen vermoord?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, er zijn wel vaker mensen in een park achtergelaten
Maar jij spoort ook niet, heb je kinderen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik denk nog steeds dat de moeder het heeft gedaan.
Exactly......en die moordenaar zou de 'vinder' wel eens kunnen zijn..... Heel NL heeft lopen zoeken, en hij 'vindt' ze 'toevallig'.... yeah right....me neus.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien heeft de moordenaar ze wel alle drie vermoord?
Kids in die duiker gepropt, vader opgehangen, zodat het lijkt dat de vader de kids hebt vermoord en dan zelfmoord.
Alles kan
Ja, want een Getz is veel moeilijker terug te vinden dan geldquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verhaal wel (en je weet dat ik dat ook vind), maar de posts zijn hilarischquote:
wie zegt dat het onzin is?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef Wessell het volgende:
[..]kap toch eens met die onzin,moeder was al eerder bang dat die de kinderen wat aan zou doen
Je hebt het stuk in de nrc gemist?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk roepen achteraf, als ze zo bang was had ze bij leven wat moeten regelen
Meid, doe dat vooral niet.... je bent gisteren immers voor het eerst in twee weken onder je steen vandaan gekomen, dus ik denk inderdaad dat het verstandig is dat je het hele verhaal nog even gaat onderzoeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
Er zullen gerust mensen vermoord worden, zoals die twee broertjes, maar dat heeft niets te maken met wat jij suggereert, dat een mensenleven bij een roofmoord 5 euro waard is... de moorden die daar gepleegd worden liggen vooral in de relationele sfeer, denk ik...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus dan wordt er niemand vermoord? Omdat het er altijd vredig is. Hoeft toch ook geen vreemde geweest te zijn, maar kan toch een geplande actie zijn?
Dat deed ze ook, anders hadden we dat nu niet geweten (zie artikel NRC)quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk roepen achteraf, als ze zo bang was had ze bij leven wat moeten regelen
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik denk nog steeds dat de moeder het heeft gedaan.
Soms kan humor helpen om dingen te verwerken.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verhaal wel (en je weet dat ik dat ook vind), maar de posts zijn hilarisch
Het is de perfecte moord.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar jij spoort ook niet, heb je kinderen?
Sinds wanneer kan jij dit soort humor waardenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verhaal wel (en je weet dat ik dat ook vind), maar de posts zijn hilarisch
Dus moeder heeft ze alledrie vermoord zodat hij nooit de kinderen meer krijgt... ow wacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat het onzin is?
Mijn tante verzon ook de gekste verhalen over mijn oom, waardoor hij zijn kinderen niet meer zag. Vrouwen zijn soms rare wezens als het om kinderen gaat. Jaja dat zeg ik als vrouwzijnde
Dat denk ik ook, maar dat de dader de verleiding niet kon weerstaan het geld mee te nemen zou kunnenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zullen gerust mensen vermoord worden, zoals die twee broertjes, maar dat heeft niets te maken met wat jij suggereert, dat een mensenleven bij een roofmoord 5 euro waard is... de moorden die daar gepleegd worden liggen vooral in de relationele sfeer, denk ik...
Ik geloof ook niet dat dit soort drama's echt zijn te voorkomen. Zeker als de dader verder eerst geen echt gekke dingen doet.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt het stuk in de nrc gemist?
Ja, daar waren Fokrechercheurs druk mee bezig. Kan mij herinneren dat iemand een heel pakket vastgebonden met spanbanden zag liggen op een neergeklapte bank. Omdat ze plots waren gevonden is daar niemand op teruggekomen maar degene die het meldde kan nog aardig gelijk hebben gehad ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een video ontleed.
Maar je doelt op die in Rhenen, gefilmd door de camera van een winkel?
En weet je ook hoeveel vrouwen zoiets roepen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed ze ook, anders hadden we dat nu niet geweten (zie artikel NRC)
Er staan er blijkbaar toch meer op de camera dan je denkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, want een Getz is veel moeilijker terug te vinden dan geld
dat zeg ik niet, dat was Caland die dat zei.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus moeder heeft ze alledrie vermoord zodat hij nooit de kinderen meer krijgt... ow wacht.
Of hij kwam haar vertellen dat hij de kinders kwijt had gemaakt en toen sloeg zij toequote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus moeder heeft ze alledrie vermoord zodat hij nooit de kinderen meer krijgt... ow wacht.
Hie weet jij datquote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
En als je iemand ophangt, ziet dat echt, heus, werkelijk waar precies zo uit als bij zelfophanging.
Echt waar!
geen idee, ik heb dat verschil nog nooit gezien, jij?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
En als je iemand ophangt, ziet dat echt, heus, werkelijk waar precies zo uit als bij zelfophanging.
Echt waar!
Helaas vrees ik dat dat hier niet het geval isquote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms kan humor helpen om dingen te verwerken.
Ben JIJ bekend met Ockham's Razor?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, dat was Caland die dat zei.
Maar het kan ja
Persoonlijk niet, maar met wat algemene kennis en interesse in morbide zaken kom je een heel eind.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
geen idee, ik heb dat verschil nog nooit gezien, jij?
Heeft dit je persoonlijk zo hard geraakt dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas vrees ik dat dat hier niet het geval is
Nee, dat was op Twitter (is wel gepost in deze reeks ja)quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, daar waren Fokrechercheurs druk mee bezig. Kan mij herinneren dat iemand een heel pakket vastgebonden met spanbanden zag liggen op een neergeklapte bank. Omdat ze plots waren gevonden is daar niemand op teruggekomen maar degene die het meldde kan nog aardig gelijk hebben gehad ook.
Als je dit soort nieuws moet verwerken raad ik die mensen toch ten zeerste aan een goede psych te zoekenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet zo veel films kijken, net als een boel hierquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Persoonlijk niet, maar met wat algemene kennis en interesse in morbide zaken kom je een heel eind.
verwerken? Begrijp ik goed dat jullie een connectie hebben met de familie of vrienden?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, idd.... nadat je twee kinderen vermoord hebt en rustig naar het Doornse Gat bent gereden en vader zonder z'n onderbroek vermoord en opghangen hebt, kan ik me voorstellen dat je in paniek raakt... een rode G-Star van ¤ 40,= kwijtquote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien raakte de moordenaar/handlanger in paniek en vergat hij de Getz
Het zijn vooral real crime-boeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef Soury het volgende:
Niet zo veel films kijken, net als een boel hier
que?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben JIJ bekend met Ockham's Razor?
Nu je "argument" geen hout snijdt geef er maar gewoon snel een andere draai aan? En toevallig net een onderwerp wat hier is besproken voor je met die onzin van je aan kwam zetten?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En weet je ook hoeveel vrouwen zoiets roepen?
Ga je dat nu aan iedereen vragen? Als je iets in twijfel trekt gooi je dat zinnetje er gewoon uitquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben JIJ bekend met Ockham's Razor?
Die hangt ergens aan de boeg van een binnenvaartschip.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd.... nadat je twee kinderen vermoord hebt en rustig naar het Doornse Gat bent gereden en vader zonder z'n onderbroek vermoord en opghangen hebt, kan ik me voorstellen dat je in paniek raakt... een rode G-Star van ¤ 40,= kwijt
is een G-Star tegenwoordig zo goedkoopquote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd.... nadat je twee kinderen vermoord hebt en rustig naar het Doornse Gat bent gereden en vader zonder z'n onderbroek vermoord en opghangen hebt, kan ik me voorstellen dat je in paniek raakt... een rode G-Star van ¤ 40,= kwijt
Nou alleen aan de twee die met de meest vergezochte theorie komen van iets wat heel simpel verklaarbaar is. Jouw vraag is trouwens wel direct mijn antwoordquote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga je dat nu aan iedereen vragen? Als je iets in twijfel trekt gooi je dat zinnetje er gewoon uit
Daar doel ik helemaal niet opquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft dit je persoonlijk zo hard geraakt dan?
Ik vind het wel sneu en het steekt wel, maar echt intens verdrietig word ik er niet van. Simpelweg, omdat ik ze niet kende.
Nee. Als je echt bang bent dat de vader de kinderen vermoord, geef je de kinderen gewoon niet meer af en neem je eventuele boetes die je dan krijgt voor lief.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu je "argument" geen hout snijdt geef er maar gewoon snel een andere draai aan? En toevallig net een onderwerp wat hier is besproken voor je met die onzin van je aan kwam zetten?
Helder..
Da's een grove aanname.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo veel films kijken, net als een boel hier
dit dusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee. Als je echt bang bent dat de vader de kinderen vermoord, geef je de kinderen gewoon niet meer af en neem je eventuele boetes die je dan krijgt voor lief.
Long shot...; dat de vader zelfmoord pleegde na de verschrikkelijke daden die hij gepleegd had ligt meer in de lijn der waarachtigheid, denk je niet? Dat soort zaken zie je dus ook altijd gebeuren bij gelijkaardige gevallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat de dader de verleiding niet kon weerstaan het geld mee te nemen zou kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |