We weten nog niet waar hij dat geld heeft uitgegeven, het zal geen roofmoord geweest zijn, vermoed ik toch, jij wel?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als hij nooit geld heeft, nu opeens pint, maar het nergens aan uit geeft is dat niet verdacht?
Alles kan. Of het ergens op slaat is een twijfelachtige tweede. Maar het is een vrij land.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil moord gewoon niet uitsluiten
Dat kan toch ook?
Dit dus. De politie sluit het ook nog niet uit, maar de FOK!rechercheurs weten het welquote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
wie zegt dat hij niet van te voren is gewurgd? En alsnog aan die boom is opgehangen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, want dan kan je daarna gewoon je bovenbroek aandoen. Das minder verdacht dan OF in je blote reet in de auto zitten OF met een natte broek... je mocht eens aangehouden worden onderweg naar je hangplek.
[..]
Denk je niet dat je tikkie zou tegenstribbelen als iemand je aan een boom wil ophangen?
Tegenwoordig wordt je voor 5 euro al omgelegd. Het kan ook een bekende zijn die het niet kom weerstaan die paar euro mee te nemenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We weten nog niet waar hij dat geld heeft uitgegeven, het zal geen roofmoord geweest zijn, vermoed ik toch, jij wel?
Vermoordt-ie eerst zijn kinderen, staat-ie op het punt zich te verhangen en dan komt er iemand langs die die schamele euro's rooft en hem wat? laat verhangen???
Ik weet niet.
Uitgegeven aan drugs om de kinderen te drogeren en verpakkings materiaal ?quote:
Hoe die uit die duiker kwam had niet uitgemaakt, behalve dan als hij wellicht in een rijkswaterstaat pak eruit kwam kruipen was hij in ELKE situatie verdacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je blote reet is logischer. Jij vindt het niet verdacht als iemand in zijn onderbroek uit zo'n duiker komt?
Maar zo'n gast wurg je zo maar even, zonder dat-ie zich verzet?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat hij niet van te voren is gewurgd? En alsnog aan die boom is opgehangen?
En misschien was hij wel niet zo sterk en zijn moordenaar wel?
Twee kindjes zijn vermoord jaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
Op zich snap ik dat wel, als Nederlander wil je toch weten waar het geld gebleven is.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We weten nog niet waar hij dat geld heeft uitgegeven, het zal geen roofmoord geweest zijn, vermoed ik toch, jij wel?
Vermoordt-ie eerst zijn kinderen, staat-ie op het punt zich te verhangen en dan komt er iemand langs die die schamele euro's rooft en hem wat? laat verhangen???
Ik weet niet.
Eh... de politie?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat hij niet van te voren is gewurgd? En alsnog aan die boom is opgehangen?
Dan nog stribbel je wel een beetje tegen hmm?quote:En misschien was hij wel niet zo sterk en zijn moordenaar wel?
gedrogeerd?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar zo'n gast wurg je zo maar even, zonder dat-ie zich verzet?
Nou ja, misschien Joris Demmink, maar was hij in de buurt dan?
Waar lees jij dat de politie moord op de vader niet uitsluit?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef ejfaar het volgende:
Dit dus. De politie sluit het ook nog niet uit, maar de FOK!rechercheurs weten het wel
the horrorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht maar tot de moedertjes van fok in actie komen
O, ja, in het Doornse gat e.o. word je al voor 5 euro uit de weg geruimd, denk je?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt je voor 5 euro al omgelegd. Het kan ook een bekende zijn die het niet kom weerstaan die paar euro mee te nemen
En zeg jijquote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht maar tot de moedertjes van fok in actie komen
Je bent bekend met Ockham's Razor?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit dus. De politie sluit het ook nog niet uit, maar de FOK!rechercheurs weten het wel
Ja, ik kom er regelmatig.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja, in het Doornse gat e.o. word je al voor 5 euro uit de weg geruimd, denk je?
Ben je er wel eens geweest?
quote:De vader vertelde zijn omgeving dat hij met de jongens op vakantie zou gaan in Luxemburg. Dinsdagochtend werd de vader echter om rond 08.00 uur gevonden in recreatiegebied het Doornse Gat. Hij had zichzelf daar van het leven beroofd
Ik vind het erg geloofwaardig!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Montagui het volgende:
Weet je, ik vermoed dat Julian en Ruben hun vader hebben vermoord door hem op te hangen, en daarna hebben ze gezamenlijk op Japanse wijze seppuku gepleegd in de afwateringsbuis....
....werkelijk....als we dan toch gaan fantaseren dan zijn er nog oneindig veel scenario's mogelijk.
Kinderen zijn dood, vader is dood. Politie doet onderzoek naar de toedracht en de wijze van overlijden. Tot die tijd is alles speculaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |