ja maar waar is het bewijs dat hij zelfmoord heeft gepleegd???!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, de politie zegt zelfmoord en een media geven dat door ...
Maar het is natuurlijk een stuk logischer dat de politie daarover liegt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Volgens mij stond die duiker niet helemaal vol, anders waren de kindjes er al eerder (deels) uitgedreven
Doe niet zo logisch!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Je denkt niet dat het logischer is dat hij zijn broek had uitgetrokken en in zijn onderbroek het water was ingegaan om die twee kindjes die duiker in te schuiven en die natte onderbroek heeft uitgetrokken voor hij zijn broek weer aantrok om zich vervolgens te verhangen?
Als hij nooit geld heeft, nu opeens pint, maar het nergens aan uit geeft is dat niet verdacht?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn toch helemaal geen aanwijzingen voor?
Ik bedoel dat hij zijn geld heeft uitgegeven of geen onderbroek droeg is toch niet een aanwijzing voor dat hij vermoord is?
Als hij verdedigingswonden zou hebben, dan zou dat een aanwijzing zijn, want ik neem aan dat hij zich niet gewillig zou hebben laten ophangen door iemand...
Hij hing aan een touw met aan het andere eind een boom?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar waar is het bewijs dat hij zelfmoord heeft gepleegd???!
Wat voor een bewijs zou jouw goedkeuring kunnen wegdragen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
ja maar waar is het bewijs dat hij zelfmoord heeft gepleegd???!
Dus dan is het logisch om dat in je onderbroek te doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
*haalt diep adem*
Maar die duiker verbind 2 sloten met elkaar. Wat denk je... zo het mogelijk zijn dat er dan kleding ietsiepietsie nat wordt?
En niemand anders kan je ophangen dusquote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij hing aan een touw met aan het andere eind een boom?
ow dus als iemand mij morgen gaat ophangen aan een boom, dan heb ik opeens zelfmoord gepleegd?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens FOk! welquote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dus als iemand mij morgen gaat ophangen aan een boom, dan heb ik opeens zelfmoord gepleegd?
Dat is geen bewijs! Dat kan ook een moordenaar met een onderbroekfetisj hebben gedaan. Die pa eerst een afscheidsbrief liet schrijven en vervolgens de twee zoontjes vermoordde en verborg.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Of een klimrek, dat is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, want dan kan je daarna gewoon je bovenbroek aandoen. Das minder verdacht dan OF in je blote reet in de auto zitten OF met een natte broek... je mocht eens aangehouden worden onderweg naar je hangplek.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus dan is het logisch om dat in je onderbroek te doen?
Denk je niet dat je tikkie zou tegenstribbelen als iemand je aan een boom wil ophangen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dus als iemand mij morgen gaat ophangen aan een boom, dan heb ik opeens zelfmoord gepleegd?
Jawel. Maar dan zijn er andere sporen.quote:
Daar zeg je wat, er zijn wel vaker mensen in een park achtergelatenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil moord gewoon niet uitsluitenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een bewijs zou jouw goedkeuring kunnen wegdragen?
Je blote reet is logischer. Jij vindt het niet verdacht als iemand in zijn onderbroek uit zo'n duiker komt?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, want dan kan je daarna gewoon je bovenbroek aandoen. Das minder verdacht dan OF in je blote reet in de auto zitten OF met een natte broek... je mocht eens aangehouden worden onderweg naar je hangplek.
[..]
Denk je niet dat je tikkie zou tegenstribbelen als iemand je aan een boom wil ophangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |