Ik heb nog nooit een video ontleed.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Whiskers, heb jij die video in Rheden al ontleed?
Hadden ze de middag daarvoor ook net een afscheidsbrief geschreven, en in de tussenliggende nacht hun kinderen vermoord?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, er zijn wel vaker mensen in een park achtergelaten
Maar jij spoort ook niet, heb je kinderen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik denk nog steeds dat de moeder het heeft gedaan.
Exactly......en die moordenaar zou de 'vinder' wel eens kunnen zijn..... Heel NL heeft lopen zoeken, en hij 'vindt' ze 'toevallig'.... yeah right....me neus.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien heeft de moordenaar ze wel alle drie vermoord?
Kids in die duiker gepropt, vader opgehangen, zodat het lijkt dat de vader de kids hebt vermoord en dan zelfmoord.
Alles kan
Ja, want een Getz is veel moeilijker terug te vinden dan geldquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, 135 klinkende euro's.... daar vermoord je een vader en zijn kinderen voor en doe je ook nog de moeite ze op verschillende plekken achter te laten; de kinderen bijna onvindbaar en vader in de speeltuin aan de schommel, en niet te vergeten laat je z'n Getz (die nog net wat meer waard is dan die ¤ 135) daar gewoon staan....
Het verhaal wel (en je weet dat ik dat ook vind), maar de posts zijn hilarischquote:
wie zegt dat het onzin is?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef Wessell het volgende:
[..]kap toch eens met die onzin,moeder was al eerder bang dat die de kinderen wat aan zou doen
Je hebt het stuk in de nrc gemist?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk roepen achteraf, als ze zo bang was had ze bij leven wat moeten regelen
Meid, doe dat vooral niet.... je bent gisteren immers voor het eerst in twee weken onder je steen vandaan gekomen, dus ik denk inderdaad dat het verstandig is dat je het hele verhaal nog even gaat onderzoeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil moord gewoon niet uitsluiten
Dat kan toch ook?
Er zullen gerust mensen vermoord worden, zoals die twee broertjes, maar dat heeft niets te maken met wat jij suggereert, dat een mensenleven bij een roofmoord 5 euro waard is... de moorden die daar gepleegd worden liggen vooral in de relationele sfeer, denk ik...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus dan wordt er niemand vermoord? Omdat het er altijd vredig is. Hoeft toch ook geen vreemde geweest te zijn, maar kan toch een geplande actie zijn?
Dat deed ze ook, anders hadden we dat nu niet geweten (zie artikel NRC)quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk roepen achteraf, als ze zo bang was had ze bij leven wat moeten regelen
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik denk nog steeds dat de moeder het heeft gedaan.
Soms kan humor helpen om dingen te verwerken.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verhaal wel (en je weet dat ik dat ook vind), maar de posts zijn hilarisch
Het is de perfecte moord.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar jij spoort ook niet, heb je kinderen?
Sinds wanneer kan jij dit soort humor waardenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verhaal wel (en je weet dat ik dat ook vind), maar de posts zijn hilarisch
Dus moeder heeft ze alledrie vermoord zodat hij nooit de kinderen meer krijgt... ow wacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat het onzin is?
Mijn tante verzon ook de gekste verhalen over mijn oom, waardoor hij zijn kinderen niet meer zag. Vrouwen zijn soms rare wezens als het om kinderen gaat. Jaja dat zeg ik als vrouwzijnde
Dat denk ik ook, maar dat de dader de verleiding niet kon weerstaan het geld mee te nemen zou kunnenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zullen gerust mensen vermoord worden, zoals die twee broertjes, maar dat heeft niets te maken met wat jij suggereert, dat een mensenleven bij een roofmoord 5 euro waard is... de moorden die daar gepleegd worden liggen vooral in de relationele sfeer, denk ik...
Ik geloof ook niet dat dit soort drama's echt zijn te voorkomen. Zeker als de dader verder eerst geen echt gekke dingen doet.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt het stuk in de nrc gemist?
Ja, daar waren Fokrechercheurs druk mee bezig. Kan mij herinneren dat iemand een heel pakket vastgebonden met spanbanden zag liggen op een neergeklapte bank. Omdat ze plots waren gevonden is daar niemand op teruggekomen maar degene die het meldde kan nog aardig gelijk hebben gehad ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een video ontleed.
Maar je doelt op die in Rhenen, gefilmd door de camera van een winkel?
En weet je ook hoeveel vrouwen zoiets roepen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed ze ook, anders hadden we dat nu niet geweten (zie artikel NRC)
Er staan er blijkbaar toch meer op de camera dan je denkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, want een Getz is veel moeilijker terug te vinden dan geld
dat zeg ik niet, dat was Caland die dat zei.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus moeder heeft ze alledrie vermoord zodat hij nooit de kinderen meer krijgt... ow wacht.
Of hij kwam haar vertellen dat hij de kinders kwijt had gemaakt en toen sloeg zij toequote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus moeder heeft ze alledrie vermoord zodat hij nooit de kinderen meer krijgt... ow wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |