Hie weet jij datquote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
En als je iemand ophangt, ziet dat echt, heus, werkelijk waar precies zo uit als bij zelfophanging.
Echt waar!
geen idee, ik heb dat verschil nog nooit gezien, jij?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
En als je iemand ophangt, ziet dat echt, heus, werkelijk waar precies zo uit als bij zelfophanging.
Echt waar!
Helaas vrees ik dat dat hier niet het geval isquote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms kan humor helpen om dingen te verwerken.
Ben JIJ bekend met Ockham's Razor?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, dat was Caland die dat zei.
Maar het kan ja
Persoonlijk niet, maar met wat algemene kennis en interesse in morbide zaken kom je een heel eind.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
geen idee, ik heb dat verschil nog nooit gezien, jij?
Heeft dit je persoonlijk zo hard geraakt dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas vrees ik dat dat hier niet het geval is
Nee, dat was op Twitter (is wel gepost in deze reeks ja)quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, daar waren Fokrechercheurs druk mee bezig. Kan mij herinneren dat iemand een heel pakket vastgebonden met spanbanden zag liggen op een neergeklapte bank. Omdat ze plots waren gevonden is daar niemand op teruggekomen maar degene die het meldde kan nog aardig gelijk hebben gehad ook.
Als je dit soort nieuws moet verwerken raad ik die mensen toch ten zeerste aan een goede psych te zoekenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet zo veel films kijken, net als een boel hierquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Persoonlijk niet, maar met wat algemene kennis en interesse in morbide zaken kom je een heel eind.
verwerken? Begrijp ik goed dat jullie een connectie hebben met de familie of vrienden?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, idd.... nadat je twee kinderen vermoord hebt en rustig naar het Doornse Gat bent gereden en vader zonder z'n onderbroek vermoord en opghangen hebt, kan ik me voorstellen dat je in paniek raakt... een rode G-Star van ¤ 40,= kwijtquote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien raakte de moordenaar/handlanger in paniek en vergat hij de Getz
Het zijn vooral real crime-boeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef Soury het volgende:
Niet zo veel films kijken, net als een boel hier
que?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben JIJ bekend met Ockham's Razor?
Nu je "argument" geen hout snijdt geef er maar gewoon snel een andere draai aan? En toevallig net een onderwerp wat hier is besproken voor je met die onzin van je aan kwam zetten?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En weet je ook hoeveel vrouwen zoiets roepen?
Ga je dat nu aan iedereen vragen? Als je iets in twijfel trekt gooi je dat zinnetje er gewoon uitquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben JIJ bekend met Ockham's Razor?
Die hangt ergens aan de boeg van een binnenvaartschip.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd.... nadat je twee kinderen vermoord hebt en rustig naar het Doornse Gat bent gereden en vader zonder z'n onderbroek vermoord en opghangen hebt, kan ik me voorstellen dat je in paniek raakt... een rode G-Star van ¤ 40,= kwijt
is een G-Star tegenwoordig zo goedkoopquote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd.... nadat je twee kinderen vermoord hebt en rustig naar het Doornse Gat bent gereden en vader zonder z'n onderbroek vermoord en opghangen hebt, kan ik me voorstellen dat je in paniek raakt... een rode G-Star van ¤ 40,= kwijt
Nou alleen aan de twee die met de meest vergezochte theorie komen van iets wat heel simpel verklaarbaar is. Jouw vraag is trouwens wel direct mijn antwoordquote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga je dat nu aan iedereen vragen? Als je iets in twijfel trekt gooi je dat zinnetje er gewoon uit
Daar doel ik helemaal niet opquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft dit je persoonlijk zo hard geraakt dan?
Ik vind het wel sneu en het steekt wel, maar echt intens verdrietig word ik er niet van. Simpelweg, omdat ik ze niet kende.
Nee. Als je echt bang bent dat de vader de kinderen vermoord, geef je de kinderen gewoon niet meer af en neem je eventuele boetes die je dan krijgt voor lief.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu je "argument" geen hout snijdt geef er maar gewoon snel een andere draai aan? En toevallig net een onderwerp wat hier is besproken voor je met die onzin van je aan kwam zetten?
Helder..
Da's een grove aanname.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo veel films kijken, net als een boel hier
dit dusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee. Als je echt bang bent dat de vader de kinderen vermoord, geef je de kinderen gewoon niet meer af en neem je eventuele boetes die je dan krijgt voor lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |