Tuurlijk weer gelijk schatquote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, gisteravond om 22.34 is het al online gezet.
Zo ongeveer hetzelfde gevoel krijg ik er ook bij.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De welzijnswerkerstaal walmt je tegemoet... had beter in zijn eigen leven kunnen interveniëren...
Ja, ik ben misschien wat bitter, maar typisch van die lui die het zo goed weten voor anderen, maar er zelf niets van bakken, to say the least in dit geval...
Ja, ik niet, had er niet eens op gelet... sterk tho...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat leek me al logisch toen ik het de eerste keer zag.
Als fysiotherapeut wist ie in ieder geval hoe je moet vastpakken.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vastpakken, flink schudden en onder een koude douche zetten?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat kinderen zich dan niet veilig voelen.
Is ook pas 1000 keer verteldquote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik niet, had er niet eens op gelet... sterk tho...
Ja DAT begrijp ik. Maar daar ben je toch op een gegeven moment wel klaar mee? Van beide kanten bedoel ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
het gaat in zulke gevallen vaak niet om de spullen op zich, maar om het behalen van overwinninkjes op de ander.
Ja, dat zijn dingen die zo'n interventionalist ook met cliënten zou gaan doen, provocatief zeg maar?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vastpakken, flink schudden en onder een koude douche zetten?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat kinderen zich dan niet veilig voelen.
Zo vreemd vind ik dat niet, als ik nu over de Rijnbrug rijd dan gaan onwillekeurig mijn gedachte er ook heen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:59 schreef Bayswater het volgende:
Normaal rijd ik bijna dagelijks langs het NFI in Den Haag, maar toen ik er zojuist voorbij reed dwaalde mijn gedachten wel even af naar die broertjes die daar nu liggen.
De mais is ingezaaid.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ben er weer. Is er nog baanbrekend nieuws dat ik heb gemist?
Ik heb als moeder ook wel eens onredelijk op mijn oudste gereageerd, maar dat was meestal een combinatie van stress en ongecontroleerde woede.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dingen die zo'n interventionalist ook met cliënten zou gaan doen, provocatief zeg maar?
Ik heb dit iig nog nooit van mijn leven of meegemaakt of gedaan, ik geloof gewoon in een redelijk gesprek.
De 2e duiker die stukje van de kanaaldijk ligt.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:03 schreef tralalala het volgende:
In welke duiker zijn die jongens nou gevonden? Die bij de tent of bij de T-kruising?
Niet dat het belangrijk is maar vroeg het me gewoon af...
http://gigapica.geenstijl(...)n_aerial_pictur.html
Als je zelf niet in zo'n situatie zit en er rationeel over na kan denken dan zie je de win-win er wel van in ja, om dat snel en zakelijk te regelen. In de praktijk gaat het vaak anders. Zoals ook hier het geval was, kunnen de verhoudingen zelfs steeds bitterder worden. Met als ultieme uitkomst: als ik de kinderen niet meer krijg, dan jij ook niet. Al is daar natuurlijk wel wat meer voor nodig dan alleen jarenlange heibel. Want anders werden er voortdurend kinderen vermoord.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja DAT begrijp ik. Maar daar ben je toch op een gegeven moment wel klaar mee? Van beide kanten bedoel ik.
Ja, want heel Nederland heeft natuurlijk op het puntje van z,n stoel gezeten om dit sbs 6 dramamomentje te volgen... Wat een onzinquote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren vond ik het al zeer ongepast dat op een heel moeilijk moment voor veel mensen opeens Rayman werd gestart. Gelukkig hebben o.a. een twitterkoning hem daar ook op gewezen en bood Rayman direct zijn excuses aan. Het blijft onbegrijpelijk dat de publieke omroep de gevoelens van vele mensen zo negeert.
[..]
Naar mijn idee die bij de tent.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:03 schreef tralalala het volgende:
In welke duiker zijn die jongens nou gevonden? Die bij de tent of bij de T-kruising?
De duiker het dichtst bij de stal. Toeval?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar mijn idee die bij de tent.
Als het die bij de T-splitsing was geweest dan hadden ze de weg veel verder er vandaan afgezet.
Al die auto's die er staan hadden dan de dicht bij het plaats delict gestaan.
Mensen maken elkaar soms het leven zuur om de Hema ontbijtbordjes van een euro.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zelf niet in zo'n situatie zit en er rationeel over na kan denken dan zie je de win-win er wel van in ja, om dat snel en zakelijk te regelen. In de praktijk gaat het vaak anders. Zoals ook hier het geval was, kunnen de verhoudingen zelfs steeds bitterder worden. Met als ultieme uitkomst: als ik de kinderen niet meer krijg, dan jij ook niet. Al is daar natuurlijk wel wat meer voor nodig dan alleen jarenlange heibel. Want anders werden er voortdurend kinderen vermoord.
ik ook hoor, wie niet?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb als moeder ook wel eens onredelijk op mijn oudste gereageerd, maar dat was meestal een combinatie van stress en ongecontroleerde woede.
Hij is iig nooit blijvend bang geweest.
Ron Brandsteder?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen maken elkaar soms het leven zuur om de Hema ontbijtbordjes van een euro.
Een vriendin van mij is letterlijk met haar auto en de paar kleren die ze bij elkaar kon pakken uit een huwelijk gestapt, nog geen goudvis samen, en op huwelijkse voorwaarden getrouwd, maar toch elke keer drama.
Eind van het verhaal voelde ze zich zo bedreigd dat zij hem nog een som geld gegeven heeft, terwijl hij haar had moeten uitkopen, maar daar heeft ze zelfs nooit om gevraagd.
Oh, betreft een populaire man die destijds in het C-segment van de bekende Nederlanders zat.
Geen idee of dat toeval was, en of hij de eigenaar van de stal kent en er misschien al eea achtergelaten had.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
De duiker het dichtst bij de stal. Toeval?
ik zie op een paar foto's ook zo'n soortgelijk gebouwtje staan als jij vorige week postte, met daarin zitten ze in elk geval niet van buitenaf gezien. Was je idee dus redelijk dichtbij.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar mijn idee die bij de tent.
Als het die bij de T-splitsing was geweest dan hadden ze de weg veel verder er vandaan afgezet.
Al die auto's die er staan hadden dan de dicht bij het plaats delict gestaan.
Rob de Nijs.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is letterlijk met haar auto en de paar kleren die ze bij elkaar kon pakken uit een huwelijk gestapt, nog geen goudvis samen, en op huwelijkse voorwaarden getrouwd, maar toch elke keer drama.
Eind van het verhaal voelde ze zich zo bedreigd dat zij hem nog een som geld gegeven heeft, terwijl hij haar had moeten uitkopen, maar daar heeft ze zelfs nooit om gevraagd.
Oh, betreft een populaire man die destijds in het C-segment van de bekende Nederlanders zat.
Johan V.quote:
Waarom vertel je dan dat het een C-klasse BN-er is?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:
Maakt niet uit, ik ga z'n naam ook niet online zetten, hij is narcistisch genoeg om z'n eigen naam regelmatig te Googlen.
Nou en, dan weten de mensen ten minste wat voor vlees ze in de kuip hebben toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ga z'n naam ook niet online zetten, hij is narcistisch genoeg om z'n eigen naam regelmatig te Googlen.
Ik gok op Emile Ratelband.quote:
Martin Brozius.quote:
Lokaal populair, destijds nog regelmatig op TV, prima inkomen en toch zo'n drama maken van het einde van je huwelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je dan dat het een C-klasse BN-er is?
Hij kende de buurt daar goed en gezien zijn andere voorbereidingen lijkt het me aannemelijk dat hij de plek al eerder verkend heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee of dat toeval was, en of hij de eigenaar van de stal kent en er misschien al dec achtergelaten had.
Dat verwacht ik ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij kende de buurt daar goed en gezien zijn andere voorbereidingen lijkt het me aannemelijk dat hij de plek al eerder verkend heeft.
Daar doet BN-schap natuurlijk niets aan af. Maar toch niet leuk, van die Martin.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef Leandra het volgende:
Lokaal populair, destijds nog regelmatig op TV, prima inkomen en toch zo'n drama maken van het einde van je huwelijk.
Hij kwam naar buiten toe dus bij uitstek over als de redelijke, toegankelijke man.
Welke Martin? Heeft ze jou geDM'd?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar doet BN-schap natuurlijk niets aan af. Maar toch niet leuk, van die Martin.
Nah het lijkt soortgelijk, ik denk dat mijn gebouw behoorlijk wat groter is (factor 4 schat ik)quote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zie op een paar foto's ook zo'n soortgelijk gebouwtje staan als jij vorige week postte, met daarin zitten ze in elk geval niet van buitenaf gezien. Was je idee dus redelijk dichtbij.
Contradictio in terminusquote:Op maandag 20 mei 2013 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stal om dingen uit het zicht te doen, redelijk lange en smalle duiker om 2 lijken te droppen en groot kanaal om bewijsmateriaal te dumpen. Damn.quote:
Henk Westbroek duh.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lokaal populair, destijds nog regelmatig op TV, prima inkomen en toch zo'n drama maken van het einde van je huwelijk.
Hij kwam naar buiten toe dus bij uitstek over als de redelijke, toegankelijke man.
Ook dat nog, hij kan de zaklamp en dergelijke wel een gooi het kanaal in gegeven hebben..quote:Op maandag 20 mei 2013 18:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Stal om dingen uit het zicht te doen, redelijk lange en smalle duiker om 2 lijken te droppen en groot kanaal om bewijsmateriaal te dumpen. Damn.
Hoe was het gister?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
vandaag was het regenachtig. niet geweest.
Leer mij het C-segment kennen.quote:
De pot verwijt de ketelquote:Op maandag 20 mei 2013 18:27 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Spel het dan op z,n minst goed...
Wat ik dan niet begrijp. Waarom gooide hij zijn kinderen dan niet verzwaard het adam rijnkanaal in, geheid dat ze dan niet meer gevonden worden lijkt mij.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat nog, hij kan de zaklamp en dergelijke wel een gooi het kanaal in gegeven hebben..
Die vind je niet meer terug.
Het is Henk Westbroek, ik ken het verhaal ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:29 schreef Leandra het volgende:
Okay, het was niet als raadspelletje bedoeld en ik ga het antwoord toch niet geven.
Of bevestigen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:29 schreef Leandra het volgende:
Okay, het was niet als raadspelletje bedoeld en ik ga het antwoord toch niet geven.
Of bevestigen.
De berekendheid erachter is echt ...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat nog, hij kan de zaklamp en dergelijke wel een gooi het kanaal in gegeven hebben..
Die vind je niet meer terug.
Dat is B-segment.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Het is Henk Westbroek, ik ken het verhaal ook.
Moet je met beton verzwaren en zelfs dan komen ze nog boven water.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat ik dan niet begrijp. Waarom gooide hij zijn kinderen dan niet verzwaard het adam rijnkanaal in, geheid dat ze dan niet meer gevonden worden lijkt mij.
Ach, we weten helemaal niet hoe berekenend precies hij te werk is gegaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
De berekendheid erachter is echt .... heb er geen woord voor.
Je kan ze inmetselen met beton.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet je met beton verzwaren en zelfs dan komen ze nog boven water.
In een verzwaarde kunststof bak en dan met beton en kettingen eromheen. No way dat dat boven komt drijven.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet helemaal is een betere volgorde.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, we weten helemaal niet hoe berekenend precies hij te werk is gegaan.
ik denk dat hij daar in zijn jeugd al vaker is geweest, ook op zoek geweest naar kikkervisjes oid.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij kende de buurt daar goed en gezien zijn andere voorbereidingen lijkt het me aannemelijk dat hij de plek al eerder verkend heeft.
Oildrum. Romp, armen, benen, hoofd erin, afvullen met beton en deksel dichtlassen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een verzwaarde kunststof bak en dan met beton en kettingen eromheen. No way dat dat boven komt drijven.
Ja en jaren later denkt ie midden in de nacht: "Daar moet ik heen." ?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat hij daar in zijn jeugd al vaker is geweest, ook op zoek geweest naar kikkervisjes oid.
Zoiets is met mijn buurman gebeurd.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Oildrum. Romp, armen, benen, hoofd erin, afvullen met beton en deksel dichtlassen.
Opgelost, slotje.
Nee, maar je kent je eigen omgeving toch goed genoeg om te weten waar je ongestoord je gang kunt gaan en een lijk waarschijnlijk niet snel wordt gevonden?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en jaren later denkt ie midden in de nacht: "Daar moet ik heen." ?
In feite doet hij dat zijn dorp ook aan...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en jaren later denkt ie midden in de nacht: "Daar moet ik heen." ?
Had hij een rekening vergeten te betalen?quote:
Ja een plek verzinnen in de buurt waar ik ben opgegroeid is geen probleem.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je kent je eigen omgeving toch goed genoeg om te weten waar je ongestoord je gang kunt gaan en een lijk waarschijnlijk niet snel wordt gevonden?
Breaking bad style.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Had hij een rekening vergeten te betalen?
De meest ideale manier om iets te laten verdwijnen is een bak met zoutzuur trouwens.
Ik verwacht dat dat ook wel deel uitmaakte van zijn voorbereiding.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef sig000 het volgende:
Ja een plek verzinnen in de buurt waar ik ben opgegroeid is geen probleem.
Zou toch wel eerst even gaan checken voor de zekerheid.
Wel voor bakken van het juiste materiaal zorgen ...quote:
Nooit in een badkuip.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel voor bakken van het juiste materiaal zorgen ...
Hoe dat precies zit weet ook niemand.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Had hij een rekening vergeten te betalen?
ik zou het echt niet weten eigenlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja een plek verzinnen in de buurt waar ik ben opgegroeid is geen probleem.
Zou toch wel eerst even gaan checken voor de zekerheid.
Die tent staat toch niet op een duiker?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:03 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:19 schreef Bayswater het volgende:
Maar je vriendin had wel de gastendoekjes.
Ja, na een bezoekje aan zijn ouders ofzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat ook wel deel uitmaakte van zijn voorbereiding.
Ja, ik vermoed idd ook wel dat er sprake is van een stoornis, echter men heeft de melding van de moeder wel serieus genomen, volgens mij...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
Deskundige bij Eenvandaag: meestal heeft de dader een ernstige stoornis en 2. signalen worden niet serieus genomen zoals als iemand dreigt met een familiedrama.
Die opmerking was in 2009 al, sindsdien hadden ze begeleiding gehad en leek alles redelijk te gaan, tot die begeleiding weer beëindigd was.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef Loekie1 het volgende:
Dus niet, want dan laat je zo'n man niet 'op vakantie' gaan met de kinderen.
Lijkt me niet...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Wessell het volgende:
Zag deze foto op google is dit ook Jeroen?
[ afbeelding ]
We kunnen beter niet meer over stoornissen beginnen, anders krijgen we PoezeligDing weer op ons dakquote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed idd ook wel dat er sprake is van een stoornis, echter men heeft de melding van de moeder wel serieus genomen, volgens mij...
Ja, die zien we niet terug, denk ik, idem Whiskers trouwens...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We kunnen beter niet meer over stoornissen beginnen, anders krijgen we PoezeligDing weer op ons dak
Waarom niet? Zijn die nu ook al vermist?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die zien we niet terug, denk ik, idem Whiskers trouwens...
Deze ook;quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef Wessell het volgende:
[..]
hij staat wel gelinkt met http://hilfigerhilfiger.blogspot.nl
Het is niet dezelfde.. heb er even goed naar gekeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef Wessell het volgende:
[..]
hij staat wel gelinkt met http://hilfigerhilfiger.blogspot.nl
Ha oke! ik weet genoegquote:Op maandag 20 mei 2013 19:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Deze ook;
[ afbeelding ]
En ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat dit niet Jeroen Denis is.
Het kan wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef poepa het volgende:
Een lijk spoorloos wegwerken is niet eenvoudig.
Ach mevr holloway hebben ze anders nog helemaal niet gevonden dus er moet iets zijn wat hij wel goed gedaan heeftquote:Op maandag 20 mei 2013 18:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef Leandra het volgende:
Het is gewoon de foto van een blogger die heeft gereageerd.
Niet handig dat het zo indexeert op Google trouwens
https://plus.google.com/104036978856317549191/posts
Ja een boot en een zee wil vaak wel helpen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach mevr holloway hebben ze anders nog helemaal niet gevonden dus er moet iets zijn wat hij wel goed gedaan heeft
Ja, want de omgeving is ook prima te vergelijken natuurlijk.... een eilandje in de oceaan, waar een relatief sterke stroming omheen bestaat, en waar ook haaien zwemmen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach mevr holloway hebben ze anders nog helemaal niet gevonden dus er moet iets zijn wat hij wel goed gedaan heeft
Geen idee of het al in de reeks gepost was, ik vind het ook niet zo van belang.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Wessell het volgende:
[..]
Lol
Trouwens was deze foto al gepost? het beruchte klimhek
[ afbeelding ]
beruchte klimrek ???quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Wessell het volgende:
[..]
Lol
Trouwens was deze foto al gepost? het beruchte klimhek
[ afbeelding ]
Daar heeft de vader zich opgehangenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
beruchte klimrek ???
heb ik iets gemist in deze zaak ?
Paps hing aan een klimrekquote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
beruchte klimrek ???
heb ik iets gemist in deze zaak ?
Zeker! vraag me af wie hem gevonden heeft?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee of het al in de reeks gepost was, ik vind het ook niet zo van belang.
Het benadrukt wat mij betreft wederom dat hij het welzijn van kinderen niet zo hoog achtte.
De kans was gewoon groot geweest dat hij door een kind gevonden was.
Een wandelaarquote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef Wessell het volgende:
[..]
Zeker! vraag me af wie hem gevonden heeft?
dat dit is dus het klimrekquote:
Kloptquote:Op maandag 20 mei 2013 19:29 schreef Copycat het volgende:
Een gele pijl! Ik gok dat deze foto uit de hoek van Kat en consorten komt.
40% dreigt met een familiedrama? Wat een absurd hoog percentagequote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
Deskundige bij Eenvandaag: meestal heeft de dader een ernstige stoornis en 2. signalen worden niet serieus genomen zoals als iemand dreigt met een familiedrama. In veertig procent van de gevallen worden dergelijke bedreigingen vooraf geuit namelijk.
Wandelaars treffen rond 08.00 uur in recreatiegebied het Doornse Gat een lichaam aan. Dit blijkt de 38-jarige Jeroen Denis uit Vleuten te zijn. Hij heeft zelfmoord gepleegd.quote:
Dank je!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wandelaars treffen rond 08.00 uur in recreatiegebied het Doornse Gat een lichaam aan. Dit blijkt de 38-jarige Jeroen Denis uit Vleuten te zijn. Hij heeft zelfmoord gepleegd.
politie.nl
Lijkt mij meer C segmentquote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Wessell het volgende:
Zag deze foto op google is dit ook Jeroen?
[ afbeelding ]
40% Vooraf aan familiedrama's dus. Niet bij alle scheidingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef eight het volgende:
[..]
40% dreigt met een familiedrama? Wat een absurd hoog percentage
Het schijnt het laatste in die regio.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe spreek je z'n achternaam uit.
Als ik De Nis;
of als in Penis maar dan met een D.
Ik vind het wel meevallen, als er uit de mensen die dreigen 40% een familiedrama volgt is het wel veel. Maar dat percentage zal veel lager liggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet, want bij zo'n hoog percentage bij familiedrama's zou een aankondiging juist wél serieus worden genomen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef Disorder het volgende:
[..]
40% Vooraf aan familiedrama's dus. Niet bij alle scheidingen.
Dénis.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe spreek je z'n achternaam uit.
Als ik De Nis;
of als in Penis maar dan met een D.
Die 'expert' op tv vertelde dat veel van dit soort uitspraken niet serieus worden genomen omdat men dergelijke uitingen te eng en te erg vindt om over te praten. Ik snap dat wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef eight het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet, want bij zo'n hoog percentage bij familiedrama's zou een aankondiging juist wél serieus worden genomen.
Tja signalen, je weet altijd pas zeker of ze serieus zijn geweest als het mis is gegaan. Iedereen roept wel eens wat of geeft 'signalen'. Zeker in een vechtscheiding. Dreigement is weer een graad erger, maar dat kan ook wel tijdens een ruzie (zonder dat je het uit wil voeren).quote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
Deskundige bij Eenvandaag: meestal heeft de dader een ernstige stoornis en 2. signalen worden niet serieus genomen zoals als iemand dreigt met een familiedrama. In veertig procent van de gevallen worden dergelijke bedreigingen vooraf geuit namelijk.
Of je kijkt gewoon EenVandaag even terug. Kun je het zélf horen en interpreteren.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef eight het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet, want bij zo'n hoog percentage bij familiedrama's zou een aankondiging juist wél serieus worden genomen.
Wat mij bijstaat is dat de politie helemaal aan het begin boom zei.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het helemaal nergens gezegd dat dit de vindplaats is en deze foto dus van de zelfmoordplek is. Ik geloof ook niet dat dit de plek is.
Dat lint op het klimrek is zo te zien ook eerder bedoeld om kinderen van het zichtbaar kapotte rek te houden.
thanksquote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je kkijkt gewoon EenVandaag even terug. Kun je het zélf horen en interpreteren.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1346310
Om het niet te opvallend te laten zijn misschien, omdat er nog/weer kinderen moeten/mogen spelen en omdat niet iedereen er van gediend zal zijn, van een openlijke steunbetuiging aan de vader. Zou kunnenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als pa aan het (kapotte) klimrek hing, waarom liggen die bloemen dan bij een boom?
Omdat kinderen op een klimrek spelen, en die bloemen dan zo in de weg liggen en confronterend zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als pa aan het (kapotte) klimrek hing, waarom liggen die bloemen dan bij een boom?
Dat klimrek is kapot.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat kinderen op een klimrek spelen, en die bloemen dan zo in de weg liggen en confronterend zijn?
Bij 40% van de familiedrama's wordt vantevoren zo'n bedreiging geuit.... andersom dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zo te zien mogen kinderen er gewoon nog op spelen. Lint staat er niet omheen ofzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klimrek is kapot.
En mij staat écht bij dat de politie in het begin boom heeft gezegd. Volgens mij heb ik dat ook eerder in deze reeks al eens gezegd.
Volgens mij heeft de politie nooit gemeld waaraan hij hing, alleen dat het in recreatiegebied het Doornse Gat was.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat de politie helemaal aan het begin boom zei.
De bloemen liggen ook bij een boom.
Later is er (bij de media) verwarring of ruis ontstaan, en hebben sommigen het over het klimrek gehad. Waarschijnlijk door dat lint op het klimrek (omdat het kapot is).
Maar volgens mij was het dus een boom.
Dat klimrek is gerepareerd. Dat zou die week ook gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klimrek is kapot.
En mij staat écht bij dat de politie in het begin boom heeft gezegd. Volgens mij heb ik dat ook eerder in deze reeks al eens gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |