Ron Brandsteder?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen maken elkaar soms het leven zuur om de Hema ontbijtbordjes van een euro.
Een vriendin van mij is letterlijk met haar auto en de paar kleren die ze bij elkaar kon pakken uit een huwelijk gestapt, nog geen goudvis samen, en op huwelijkse voorwaarden getrouwd, maar toch elke keer drama.
Eind van het verhaal voelde ze zich zo bedreigd dat zij hem nog een som geld gegeven heeft, terwijl hij haar had moeten uitkopen, maar daar heeft ze zelfs nooit om gevraagd.
Oh, betreft een populaire man die destijds in het C-segment van de bekende Nederlanders zat.
Geen idee of dat toeval was, en of hij de eigenaar van de stal kent en er misschien al eea achtergelaten had.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
De duiker het dichtst bij de stal. Toeval?
ik zie op een paar foto's ook zo'n soortgelijk gebouwtje staan als jij vorige week postte, met daarin zitten ze in elk geval niet van buitenaf gezien. Was je idee dus redelijk dichtbij.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar mijn idee die bij de tent.
Als het die bij de T-splitsing was geweest dan hadden ze de weg veel verder er vandaan afgezet.
Al die auto's die er staan hadden dan de dicht bij het plaats delict gestaan.
Rob de Nijs.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is letterlijk met haar auto en de paar kleren die ze bij elkaar kon pakken uit een huwelijk gestapt, nog geen goudvis samen, en op huwelijkse voorwaarden getrouwd, maar toch elke keer drama.
Eind van het verhaal voelde ze zich zo bedreigd dat zij hem nog een som geld gegeven heeft, terwijl hij haar had moeten uitkopen, maar daar heeft ze zelfs nooit om gevraagd.
Oh, betreft een populaire man die destijds in het C-segment van de bekende Nederlanders zat.
Johan V.quote:
Waarom vertel je dan dat het een C-klasse BN-er is?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:
Maakt niet uit, ik ga z'n naam ook niet online zetten, hij is narcistisch genoeg om z'n eigen naam regelmatig te Googlen.
Nou en, dan weten de mensen ten minste wat voor vlees ze in de kuip hebben toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ga z'n naam ook niet online zetten, hij is narcistisch genoeg om z'n eigen naam regelmatig te Googlen.
Ik gok op Emile Ratelband.quote:
Martin Brozius.quote:
Lokaal populair, destijds nog regelmatig op TV, prima inkomen en toch zo'n drama maken van het einde van je huwelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je dan dat het een C-klasse BN-er is?
Hij kende de buurt daar goed en gezien zijn andere voorbereidingen lijkt het me aannemelijk dat hij de plek al eerder verkend heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee of dat toeval was, en of hij de eigenaar van de stal kent en er misschien al dec achtergelaten had.
Dat verwacht ik ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij kende de buurt daar goed en gezien zijn andere voorbereidingen lijkt het me aannemelijk dat hij de plek al eerder verkend heeft.
Daar doet BN-schap natuurlijk niets aan af. Maar toch niet leuk, van die Martin.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef Leandra het volgende:
Lokaal populair, destijds nog regelmatig op TV, prima inkomen en toch zo'n drama maken van het einde van je huwelijk.
Hij kwam naar buiten toe dus bij uitstek over als de redelijke, toegankelijke man.
Welke Martin? Heeft ze jou geDM'd?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar doet BN-schap natuurlijk niets aan af. Maar toch niet leuk, van die Martin.
Nah het lijkt soortgelijk, ik denk dat mijn gebouw behoorlijk wat groter is (factor 4 schat ik)quote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zie op een paar foto's ook zo'n soortgelijk gebouwtje staan als jij vorige week postte, met daarin zitten ze in elk geval niet van buitenaf gezien. Was je idee dus redelijk dichtbij.
Contradictio in terminusquote:Op maandag 20 mei 2013 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |