Deze ook;quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef Wessell het volgende:
[..]
hij staat wel gelinkt met http://hilfigerhilfiger.blogspot.nl
Het is niet dezelfde.. heb er even goed naar gekeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef Wessell het volgende:
[..]
hij staat wel gelinkt met http://hilfigerhilfiger.blogspot.nl
Ha oke! ik weet genoegquote:Op maandag 20 mei 2013 19:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Deze ook;
[ afbeelding ]
En ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat dit niet Jeroen Denis is.
Het kan wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef poepa het volgende:
Een lijk spoorloos wegwerken is niet eenvoudig.
Ach mevr holloway hebben ze anders nog helemaal niet gevonden dus er moet iets zijn wat hij wel goed gedaan heeftquote:Op maandag 20 mei 2013 18:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet je met beton verzwaren en zelfs dan komen ze nog boven water.
Lolquote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef Leandra het volgende:
Het is gewoon de foto van een blogger die heeft gereageerd.
Niet handig dat het zo indexeert op Google trouwens
https://plus.google.com/104036978856317549191/posts
Ja een boot en een zee wil vaak wel helpen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach mevr holloway hebben ze anders nog helemaal niet gevonden dus er moet iets zijn wat hij wel goed gedaan heeft
Ja, want de omgeving is ook prima te vergelijken natuurlijk.... een eilandje in de oceaan, waar een relatief sterke stroming omheen bestaat, en waar ook haaien zwemmen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach mevr holloway hebben ze anders nog helemaal niet gevonden dus er moet iets zijn wat hij wel goed gedaan heeft
Geen idee of het al in de reeks gepost was, ik vind het ook niet zo van belang.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Wessell het volgende:
[..]
Lol
Trouwens was deze foto al gepost? het beruchte klimhek
[ afbeelding ]
beruchte klimrek ???quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Wessell het volgende:
[..]
Lol
Trouwens was deze foto al gepost? het beruchte klimhek
[ afbeelding ]
Daar heeft de vader zich opgehangenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
beruchte klimrek ???
heb ik iets gemist in deze zaak ?
Paps hing aan een klimrekquote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
beruchte klimrek ???
heb ik iets gemist in deze zaak ?
Zeker! vraag me af wie hem gevonden heeft?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee of het al in de reeks gepost was, ik vind het ook niet zo van belang.
Het benadrukt wat mij betreft wederom dat hij het welzijn van kinderen niet zo hoog achtte.
De kans was gewoon groot geweest dat hij door een kind gevonden was.
Een wandelaarquote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef Wessell het volgende:
[..]
Zeker! vraag me af wie hem gevonden heeft?
dat dit is dus het klimrekquote:
Kloptquote:Op maandag 20 mei 2013 19:29 schreef Copycat het volgende:
Een gele pijl! Ik gok dat deze foto uit de hoek van Kat en consorten komt.
40% dreigt met een familiedrama? Wat een absurd hoog percentagequote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
Deskundige bij Eenvandaag: meestal heeft de dader een ernstige stoornis en 2. signalen worden niet serieus genomen zoals als iemand dreigt met een familiedrama. In veertig procent van de gevallen worden dergelijke bedreigingen vooraf geuit namelijk.
Wandelaars treffen rond 08.00 uur in recreatiegebied het Doornse Gat een lichaam aan. Dit blijkt de 38-jarige Jeroen Denis uit Vleuten te zijn. Hij heeft zelfmoord gepleegd.quote:
Dank je!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wandelaars treffen rond 08.00 uur in recreatiegebied het Doornse Gat een lichaam aan. Dit blijkt de 38-jarige Jeroen Denis uit Vleuten te zijn. Hij heeft zelfmoord gepleegd.
politie.nl
Lijkt mij meer C segmentquote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Wessell het volgende:
Zag deze foto op google is dit ook Jeroen?
[ afbeelding ]
40% Vooraf aan familiedrama's dus. Niet bij alle scheidingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef eight het volgende:
[..]
40% dreigt met een familiedrama? Wat een absurd hoog percentage
Het schijnt het laatste in die regio.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe spreek je z'n achternaam uit.
Als ik De Nis;
of als in Penis maar dan met een D.
Ik vind het wel meevallen, als er uit de mensen die dreigen 40% een familiedrama volgt is het wel veel. Maar dat percentage zal veel lager liggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet, want bij zo'n hoog percentage bij familiedrama's zou een aankondiging juist wél serieus worden genomen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef Disorder het volgende:
[..]
40% Vooraf aan familiedrama's dus. Niet bij alle scheidingen.
Dénis.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe spreek je z'n achternaam uit.
Als ik De Nis;
of als in Penis maar dan met een D.
Die 'expert' op tv vertelde dat veel van dit soort uitspraken niet serieus worden genomen omdat men dergelijke uitingen te eng en te erg vindt om over te praten. Ik snap dat wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef eight het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet, want bij zo'n hoog percentage bij familiedrama's zou een aankondiging juist wél serieus worden genomen.
Tja signalen, je weet altijd pas zeker of ze serieus zijn geweest als het mis is gegaan. Iedereen roept wel eens wat of geeft 'signalen'. Zeker in een vechtscheiding. Dreigement is weer een graad erger, maar dat kan ook wel tijdens een ruzie (zonder dat je het uit wil voeren).quote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
Deskundige bij Eenvandaag: meestal heeft de dader een ernstige stoornis en 2. signalen worden niet serieus genomen zoals als iemand dreigt met een familiedrama. In veertig procent van de gevallen worden dergelijke bedreigingen vooraf geuit namelijk.
Of je kijkt gewoon EenVandaag even terug. Kun je het zélf horen en interpreteren.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef eight het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet, want bij zo'n hoog percentage bij familiedrama's zou een aankondiging juist wél serieus worden genomen.
Wat mij bijstaat is dat de politie helemaal aan het begin boom zei.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het helemaal nergens gezegd dat dit de vindplaats is en deze foto dus van de zelfmoordplek is. Ik geloof ook niet dat dit de plek is.
Dat lint op het klimrek is zo te zien ook eerder bedoeld om kinderen van het zichtbaar kapotte rek te houden.
thanksquote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je kkijkt gewoon EenVandaag even terug. Kun je het zélf horen en interpreteren.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1346310
Om het niet te opvallend te laten zijn misschien, omdat er nog/weer kinderen moeten/mogen spelen en omdat niet iedereen er van gediend zal zijn, van een openlijke steunbetuiging aan de vader. Zou kunnenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als pa aan het (kapotte) klimrek hing, waarom liggen die bloemen dan bij een boom?
Omdat kinderen op een klimrek spelen, en die bloemen dan zo in de weg liggen en confronterend zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als pa aan het (kapotte) klimrek hing, waarom liggen die bloemen dan bij een boom?
Dat klimrek is kapot.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat kinderen op een klimrek spelen, en die bloemen dan zo in de weg liggen en confronterend zijn?
Bij 40% van de familiedrama's wordt vantevoren zo'n bedreiging geuit.... andersom dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zo te zien mogen kinderen er gewoon nog op spelen. Lint staat er niet omheen ofzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klimrek is kapot.
En mij staat écht bij dat de politie in het begin boom heeft gezegd. Volgens mij heb ik dat ook eerder in deze reeks al eens gezegd.
Volgens mij heeft de politie nooit gemeld waaraan hij hing, alleen dat het in recreatiegebied het Doornse Gat was.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat de politie helemaal aan het begin boom zei.
De bloemen liggen ook bij een boom.
Later is er (bij de media) verwarring of ruis ontstaan, en hebben sommigen het over het klimrek gehad. Waarschijnlijk door dat lint op het klimrek (omdat het kapot is).
Maar volgens mij was het dus een boom.
Dat klimrek is gerepareerd. Dat zou die week ook gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klimrek is kapot.
En mij staat écht bij dat de politie in het begin boom heeft gezegd. Volgens mij heb ik dat ook eerder in deze reeks al eens gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |