In feite doet hij dat zijn dorp ook aan...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en jaren later denkt ie midden in de nacht: "Daar moet ik heen." ?
Had hij een rekening vergeten te betalen?quote:
Ja een plek verzinnen in de buurt waar ik ben opgegroeid is geen probleem.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je kent je eigen omgeving toch goed genoeg om te weten waar je ongestoord je gang kunt gaan en een lijk waarschijnlijk niet snel wordt gevonden?
Breaking bad style.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Had hij een rekening vergeten te betalen?
De meest ideale manier om iets te laten verdwijnen is een bak met zoutzuur trouwens.
Ik verwacht dat dat ook wel deel uitmaakte van zijn voorbereiding.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef sig000 het volgende:
Ja een plek verzinnen in de buurt waar ik ben opgegroeid is geen probleem.
Zou toch wel eerst even gaan checken voor de zekerheid.
Wel voor bakken van het juiste materiaal zorgen ...quote:
Nooit in een badkuip.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel voor bakken van het juiste materiaal zorgen ...
Hoe dat precies zit weet ook niemand.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Had hij een rekening vergeten te betalen?
ik zou het echt niet weten eigenlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja een plek verzinnen in de buurt waar ik ben opgegroeid is geen probleem.
Zou toch wel eerst even gaan checken voor de zekerheid.
Die tent staat toch niet op een duiker?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:03 schreef tralalala het volgende:
In welke duiker zijn die jongens nou gevonden? Die bij de tent of bij de T-kruising?
Niet dat het belangrijk is maar vroeg het me gewoon af...
http://gigapica.geenstijl(...)n_aerial_pictur.html
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:19 schreef Bayswater het volgende:
Maar je vriendin had wel de gastendoekjes.
Ja, na een bezoekje aan zijn ouders ofzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat ook wel deel uitmaakte van zijn voorbereiding.
Ja, ik vermoed idd ook wel dat er sprake is van een stoornis, echter men heeft de melding van de moeder wel serieus genomen, volgens mij...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
Deskundige bij Eenvandaag: meestal heeft de dader een ernstige stoornis en 2. signalen worden niet serieus genomen zoals als iemand dreigt met een familiedrama.
Die opmerking was in 2009 al, sindsdien hadden ze begeleiding gehad en leek alles redelijk te gaan, tot die begeleiding weer beëindigd was.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef Loekie1 het volgende:
Dus niet, want dan laat je zo'n man niet 'op vakantie' gaan met de kinderen.
Lijkt me niet...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Wessell het volgende:
Zag deze foto op google is dit ook Jeroen?
[ afbeelding ]
We kunnen beter niet meer over stoornissen beginnen, anders krijgen we PoezeligDing weer op ons dakquote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed idd ook wel dat er sprake is van een stoornis, echter men heeft de melding van de moeder wel serieus genomen, volgens mij...
Ja, die zien we niet terug, denk ik, idem Whiskers trouwens...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We kunnen beter niet meer over stoornissen beginnen, anders krijgen we PoezeligDing weer op ons dak
Waarom niet? Zijn die nu ook al vermist?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die zien we niet terug, denk ik, idem Whiskers trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |