Zeker, maar ik mag dan wel homo zijn maar heb het geheugen van de gemiddelde hetero man.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heeft ze 2 weken geleden gedaan. Toen zei ze dat ze met Pinksteren jarig zou zijn. Het was notabe in een gesprek met jou.
Geeft niks man, ik liet het toen ook puur per ongeluk vallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, maar ik mag dan wel homo zijn maar heb het geheugen van de gemiddelde hetero man.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks man, ik liet het toen ook puur per ongeluk vallen.
Snel binnen hoor. Net opgezet en ik zie nu al dat het de moeite waard isquote:
Downloaden dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Snel binnen hoor. Net opgezet en ik zie nu al dat het de moeite waard is1 miljoen dollar investering
, schelden tegen klanten, etc.
Wat mij altijd het meest fascineert zijn mensen die daar dan gewoon in de rij aansluiten.quote:IKEA Delft sluit restaurant wegens drukte
"Ja maar we zijn er nu toch."quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-wegens-drukte.dhtml
[..]
Wat mij altijd het meest fascineert zijn mensen die daar dan gewoon in de rij aansluiten.
En dan lekker verontwaardigd gaan dringen.quote:
Wat mij altijd verbaast is dat het ALTIJD de Ikea hier in Delft is...soms loopt de hele A13 vast. Ik ben er weleens geweest en ik snap het nietquote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat mij altijd het meest fascineert zijn mensen die daar dan gewoon in de rij aansluiten.
Dan zit je filenieuws te luisteren en concludeer je dat er een file van 3KM voor de Ikea staat.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat mij altijd verbaasd is dat het ALTIJD de Ikea hier in Delft is...soms loopt de hele A13 vast. Ik ben er weleens geweest en ik snap het niet
Ja wat denk jij dan, ik heb nog bubbels.quote:
De meubelboulevard met tweede kerstdag.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
Ah de Nederlandse 'ik weet niet wat ik moet doen, en het is economische crisis, we klagen allemaal dat we geld te weinig hebben, dus ik ga op die ene dag dat ik vrij ben maar shoppen' dagen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, ik heb nog bubbels.
IKEA horror <--> champagne, VS weet het wel.
1 Touraine, 2 flessen Proseccoquote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, ik heb nog bubbels.
IKEA horror <--> champagne, VS weet het wel.
Ja zo zie ik er ongeveer wel uit zoals je weet, en gedrag komt ook aardig overeen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan pannenkoeken denken.quote:
quote:
quote:
2, als je de hoofdletter van Jongens meetelt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Specularium het volgende:
Deze kwam ik ook nog tegen, uiteraard inclusief spelfout.
[ afbeelding ]
Ik ben al bijna aan de beurt hoor, lekker een dagje er op uit met het gezin. nieuwe billy en pax en aangeschaft en dan straks een hotdog nemenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
[..]
hothorse......quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben al bijna aan de beurt hoor, lekker een dagje er op uit met het gezin. nieuwe billy en pax en aangeschaft en dan straks een hotdog nemen
Ik doe de hele dag al alles om die foto niet te zienquote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Naast het feit dat de situatie natuurlijk vreselijk is verbaas me ik altijd weer over collectieve massahysterie die ontstaat en dat er een groep mensen is die haast denkt dat een naast familielid is ontvallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse balletjes met een Zweeds vlaggetje in het bovenste balletje geprikt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben al bijna aan de beurt hoor, lekker een dagje er op uit met het gezin. nieuwe billy en pax en aangeschaft en dan straks een hotdog nemen
snap ik ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Naast het feit dat de situatie natuurlijk vreselijk is verbaas me ik altijd weer over collectieve massahysterie die ontstaat en dat er een groep mensen is die haast denkt dat een naast familielid is ontvallen.
Maar goed.
Ramptoeristen, verschrikkelijke types met korte pittige kapsels.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Naast het feit dat de situatie natuurlijk vreselijk is verbaas me ik altijd weer over collectieve massahysterie die ontstaat en dat er een groep mensen is die haast denkt dat een naast familielid is ontvallen.
Maar goed.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
Nou het is ze gelukt gisteren in VBL, [ afbeelding ].
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Ach dat is hetzelfde type volk waarvan je 1000 keer "OH WAT ERRUUUUG!" moet schreeuwen, anders ben je dolenthousiast over het voorval, ofzoiets.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ramptoeristen, verschrikkelijke types met korte pittige kapsels.
Mensen die zelf niet kunnen bedenken dat het al opgenomen was.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
Nou het is ze gelukt gisteren in VBL, [ afbeelding ].
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Wisten ze wel, ging puur om een reactie te krijgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Mensen die zelf niet kunnen bedenken dat het al opgenomen was.![]()
Och, ik verbaas me inmiddels in sommige van die VBL-topics nergens meer over.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wisten ze wel, ging puur om een reactie te krijgen.
Ik moet hem dan nageven dat hij minder irritant is dan die tandenbek van de Dino Show.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Mooi voor Raymann in ieder geval, hij is net zo grappig als die moord op die 2 jongens in ieder geval, dus laat 'm lekker van de buis verdwijnen.
In een bepaalde format kan het werken.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Snel binnen hoor. Net opgezet en ik zie nu al dat het de moeite waard is1 miljoen dollar investering
, schelden tegen klanten, etc.
Dino Show?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet hem dan nageven dat hij minder irritant is dan die tandenbek van de Dino Show.
Dat is al een tijdje op Nederland 3 en zo ongeveer de overtreffende trap van Raymann, terwijl dat al haast niet mogelijk is.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dino Show?
Dit is de eerste keer dat ik er van hoor, is dat ook weer zo'n "grappig" programma waar enkel allochtonen naar kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje op Nederland 3 en zo ongeveer de overtreffende trap van Raymann, terwijl dat al haast niet mogelijk is.
Raymann vind ik gewoon strontirritant, bij Dino komt er ook nog eens een stuk agressie naar boven.Nooit van gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar verbaast me niks, alleen bij die promo's al heb ik gegeten en gedronken bij Raymann als je ziet wat voor grappen er worden gemaakt, en belangrijker nog, waar het publiek uit bestaat. Dan weet ik al genoeg.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik ben bang dat er bij de Dino Show nog meer jaar gevangenisstraf in het publiek zit.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar verbaast me niks, alleen bij die promo's al heb ik gegeten en gedronken bij Raymann als je ziet wat voor grappen er worden gemaakt, en belangrijker nog, waar het publiek uit bestaat. Dan weet ik al genoeg.
Ja ach, het is gewoonweg niet grappig.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er bij de Dino Show nog meer jaar gevangenisstraf in het publiek zit.
Hij is lekker zuur, hou er wel van.quote:
Idem. En hij kan heerlijk de burgerlijkheid aankaarten.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is lekker zuur, hou er wel van.
Kan ik mezelf mee identificeren.
Dit bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Idem. En hij kan heerlijk de burgerlijkheid aankaarten.
Niks mis met Youp.
Ja, die is grappig. Net als Theo Maassen, Ronald Goedemondt en Eric van Sauers.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
Tijdje terug een show van hem gezien op tv, ik ben fan.
quote:
Welnee, die rol is voor Lutz Jacobi weggelegd.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef OProg het volgende:
Van alle vrouwen die zich inhielden met cabaret is Claudia de Breij natuurlijk de absolute top.
quote:
Tara Singh Varma deed indertijd ook een serieuze poging.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, die rol is voor Lutz Jacobi weggelegd.
Nee, dan Jetta Klijnsma.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, die rol is voor Lutz Jacobi weggelegd.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan Jetta Klijnsma.
Die heeft die sketch dat ze moeilijk kan lopen.
Connolly heeft zo z'n eigen leefstijl inderdaad, maar goed z'n grappen zijn wel geslaagd.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]En Alex Agnew
Connolly was laatst hevig in opspraak, wegens het zeer grof uitschelden van een fotografe die notabene toestemming had gekregen van zijn management om te fotograferen. Dat wist Billy niet ....
quote:Nieuwsblad.be
De VTM-kijkers zagen zondagavond het klokkenspel van Paul de Leeuw
Wie zondagavond naar 'Manneke Paul' keek op VTM, zal zich daarbij mogelijk eventjes verslikt hebben. Presentator Paul de Leeuw had Bart Kaëll uitgenodigd, die er zijn nieuwe single mocht voorstellen. Tijdens het nummer, over kamperen en naturisten, kwam een naakte Paul de Leeuw plots het podium op en toonde zijn klokkenspel aan televisiekijkend Vlaanderen.
Lijkt me ook niet bepaald appetijtelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef OProg het volgende:
In België hebben ze ook last van het unieke talent.
[..]
Corrie staat waarschijnlijk gewoon in de rij bij Ikea.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Tem het volgende:
Corrie ligt ook tussen de klamme lappen volgens mij.
Nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie staat waarschijnlijk gewoon in de rij bij Ikea.
Zeker als de Belgische publieke omroep ook zijn unieke salaris overneemtquote:Op maandag 20 mei 2013 18:42 schreef OProg het volgende:
Ik had begrepen dat ze in België het unieke talent heel erg leuk vinden.
Van mij mogen ze hem dan ook houden.
Uiteraard. En er afspraken komen dat Nederlandse zenders er hier niks van uit mogen zenden.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker als de Belgische publieke omroep ook zijn unieke salaris overneemt
Je ziet hem nooit bij DTDD bedenk ik net. Dus misschien is die afspraak er al.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Uiteraard. En er afspraken komen dat Nederlandse zenders er hier niks van uit mogen zenden.
Daar komt ie wel af en toe voorbij, maar er is vrijwel nooit aanleiding toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Je ziet hem nooit bij DTDD bedenk ik net. Dus misschien is die afspraak er al.
Zeker gemist. En dat van die afspraken was ironisch bedoeld ... ik denk ook eerder het laatste.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar komt ie wel af en toe voorbij, maar er is vrijwel nooit aanleiding toe.
Ik dacht bijvoorbeeld echt dat sommige liedjes uit 2007 gewoon vorig jaar ofzo waren, of anders twee jaar terug ofzo.quote:
Bestel maar een dubbele dan, ik kan er ook wel bij heb ik het idee nu.quote:
Eentje met satijn en zo? En van die kussentjes?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bestel maar een dubbele dan, ik kan er ook wel bij heb ik het idee nu.
Geen wonder dat al die 18 jarigen ons al opa noemen.
Ja, lekker zacht, wil natuurlijk geen last van m'n rug krijgen als ik dood ben.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Eentje met satijn en zo? En van die kussentjes?
Die Ruslana had best een hoogquote:
Ja best wel.quote:
Lekker mannelijk wou je zeggen?quote:
Was dat de nieuwe?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Family Guy viel wat tegen, had meer verwacht van een Brian en Stewie ep.
Carice die acteert en d'r tieten laat zien. Je verwacht het niet.quote:
Dan zingt ze in elk geval nietquote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Carice die acteert en d'r tieten laat zien. Je verwacht het niet.
Kijken dus.![]()
Ik dacht ik zeg het even. Helaas zag je bij die vent natuurlijk niks.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Carice die acteert en d'r tieten laat zien. Je verwacht het niet.
Kijken dus.![]()
Ik ben best mannelijk soms.quote:
Toch vind ik haar niet eens heel slecht zingen.quote:
Het is wel knap dat je zo'n monotoon nasaal geluid kan voortbrengenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Toch vind ik haar niet eens heel slecht zingen.
Een Jim Bakkum is vele malen irritanter qua geluid.
Het is een beetje de zingende Frans Bromet.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel knap dat je zo'n monotoon nasaal geluid kan voortbrengen
quote:
Ja zo de orkestbak inquote:Op maandag 20 mei 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Jim was toch een keer met een hele auto van het podium gereden?
http://www.nu.nl/achterkl(...)-musical-grease.htmlquote:Op maandag 20 mei 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Jim was toch een keer met een hele auto van het podium gereden?
Is Buren dan alweer op?quote:
Oh shit was het er nou vandaag? Helemaal vergeten, ik zat A-Team te kijken!quote:
Hoe lang duurt dat? Dan kijk ik wel even mee, tot max half 9quote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit was het er nou vandaag? Helemaal vergeten, ik zat A-Team te kijken!
Nee dit op Net5
Deborah (20) heeft een hekel aan haar stiefvader Lars (41). Ze verdenkt hem van het bedriegen van haar moeder Nadia (40). Maar Nadia heeft oogkleppen voor, volgens Deborah dan. Ze besluit Lars samen met haar vriendin Clemy (20) te achtervolgen en ze betrappen hem op heterdaad.
Half uurtje. Geweldig acteerwerkquote:Op maandag 20 mei 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat? Dan kijk ik wel even mee, tot max half 9
Toen ik in Rijswijk werkte een jaar of 7 terug werkte er om de hoek een meisje in een taartenwinkel die ook druk bezig was om model en/of actrice te worden. Het zou helemaal lukken was de volle overtuiging.quote:
Komt dit ook uit de koker van Ewout?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit was het er nou vandaag? Helemaal vergeten, ik zat A-Team te kijken!
Nee dit op Net5
Deborah (20) heeft een hekel aan haar stiefvader Lars (41). Ze verdenkt hem van het bedriegen van haar moeder Nadia (40). Maar Nadia heeft oogkleppen voor, volgens Deborah dan. Ze besluit Lars samen met haar vriendin Clemy (20) te achtervolgen en ze betrappen hem op heterdaad.
Zonde.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Omdat het altijd tegelijk met DWDD is zullen er niet zoveel mensen kijken.
Geen idee wie dit heeft verzonnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt dit ook uit de koker van Ewout?
Meestal wat minder maar een keiharde hit mensen.quote:265.000
Mensen gaan echt vreemd hoor, dus kan best.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
![]()
![]()
.
Geen poep Shirley.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen gaan echt vreemd hoor, dus kan best.
Strekking van het verhaal: Soort zoekt soort.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Ah ze ging dus zelf ook al vreemd, moeders.
Boeit nietquote:Op maandag 20 mei 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Ze vergeet voor het gemak dat moeders ook was vreemdgegaan...
Ja maar jij woont alleen... als ik alleen ben eet ik ook zo.quote:
Zet je tv op Net5 dan. Kun je wat van leren: hoe snap je een vreemdganger.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom kijken jullie allemaal als een kliekje samen televisieprogramma's terwijl ik 't niet meekrijg.
Ik bijna zo, bij mij is het met een bord voor de computer.quote:
Snap als in betrap?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zet je tv op Net5 dan. Kun je wat van leren: hoe snap je een vreemdganger.
Gewoon z'n mobieltje doorlezen.quote:
Heeejquote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Vrouwen en autorijden, altijd Topshow.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef OProg het volgende:
Ze gaat haar niet geloven. Je verwacht het niet.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
Grenzeloos verliefd niks aan vrees is.
Pas leuk als ze in een hut zonder stromend water in Afrika zitten.
Het zijn toch ook herhalingen nu dacht ik?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
Grenzeloos verliefd niks aan vrees is.
Pas leuk als ze in een hut zonder stromend water in Afrika zitten.
Zou kunnen. Dan heb ik deze de vorige keer ook al overgeslagen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn toch ook herhalingen nu dacht ik?
Elke dag laten ze zien hoe een jaloerse echtgenoot wraak neemt op de vreemdgaande partij door alles te filmen en het dan in veel gevallen uiteindelijk op Facebook te gooien.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga ook wat leuks doen, je man neuken.
SAY WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga ook wat leuks doen, je man neuken.
nee condooms hebben een andere functie Corrie, ik zal het je een keer laten zienquote:Op maandag 20 mei 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Surprise! Nu nog opgeblazen condooms ipv ballonnen.
Dat zei zijn maîtresse dezelfde avond ook al.quote:
Dat hoopt dat andere meiske ook.quote:
picsoritdidnothappenquote:
Ik weet het schat. Hoef je niet te laten zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee condooms hebben een andere functie Corrie, ik zal het je een keer laten zien
oh godver, spuit elf.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zei zijn maîtresse dezelfde avond ook al.
Ze waren heel geil waarschijnlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Toch knap. Ze waren nog niet binnen of waren al half uitgekleed.
Dat is wel een beetje vreemd ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Toch knap. Ze waren nog niet binnen of waren al half uitgekleed.
ik doe het graag, maak je geen zorgenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het schat. Hoef je niet te laten zien.
Tja moet je maar Net5 opzetten man. Je mist wat hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:28 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee waar het over gaat
Karina deed schunnig!
Details, doet er niet toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen ze zomaar naar binnen zijn gekomen bij die gast?
Inderdaad.quote:
Ik denk dat dit ook bijna afgelopen is: alle programma's gaan zo een beetje naar het eind lopen nu.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar DWDD is natuurlijk bijna einde seizoen en ik weet niet of dit nog doorloopt.
Mjah. Deze kunnen ze nog wel doorgaan met herhalen denk ik. Wat prima is want ik heb het merendeel toch nog niet gezien.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook bijna afgelopen is: alle programma's gaan zo een beetje naar het eind lopen nu.
Ja, maar het is die drang om toch telkens weer te kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Daarnaast kun je DWDD 9 van de 10 keer wel skippen, de laatste tijd.
Ik weet ook niet precies wat dat is.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, maar het is die drang om toch telkens weer te kijken.
Oh shit.quote:
Eigenlijk kijk is daar wel weer naar uit. Het belerende van Tijs en het vingertje van Knevel.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Volgende week Tijs en Knevel ipv de Megalomaan Hooligans.
Dat worden Topshows.
Nou, ik heb dat steeds minder. Ik heb vorige week misschien één keer gekeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, maar het is die drang om toch telkens weer te kijken.
Gerard Wilders is er ook weer bij.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk is daar wel weer naar uit. Het belerende van Tijs en het vingertje van Knevel.
Gewoonte en het topic, vooral het laatste. Beetje zeiken met zijn allen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat dat is.
Eigenlijk is het wel een prima manier om wakker te blijven inderdaad, je lekker opvreten tussen 11 en 12, en dan nog wat whiskey om het weg te spoelen die woede, en dan lekker slapen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk is daar wel weer naar uit. Het belerende van Tijs en het vingertje van Knevel.
Ik heb dat niet zo heel erg. Ergernis is er ook bij PenW.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel een prima manier om wakker te blijven inderdaad, je lekker opvreten tussen 11 en 12, en dan nog wat whiskey om het weg te spoelen die woede, en dan lekker slapen.
Bij P&W erger ik me meer aan 't feit dat ze enkel socialisten uitnodigen van de politieke partijen, en af en toe een keer een VVD'er of CDA'er als ze iets fout hebben gedaan en ze die even publiekelijk aan de schandpaal kunnen nagelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo heel erg. Ergernis is er ook bij PenW.
Ligt er ook maar aan of mensen willen komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij P&W erger ik me meer aan 't feit dat ze enkel socialisten uitnodigen van de politieke partijen, en af en toe een keer een VVD'er of CDA'er als ze iets fout hebben gedaan en ze die even publiekelijk aan de schandpaal kunnen nagelen.
Och. Fredje teven en dergelijke zitten er ook gewoon. En de Mark Rutte Show hebben we ook al gehad.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij P&W erger ik me meer aan 't feit dat ze enkel socialisten uitnodigen van de politieke partijen, en af en toe een keer een VVD'er of CDA'er als ze iets fout hebben gedaan en ze die even publiekelijk aan de schandpaal kunnen nagelen.
Ik kan zo onderhand wel begrijpen waarom of ze het niet zouden willen in ieder geval.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan of mensen willen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |