Zeker, maar ik mag dan wel homo zijn maar heb het geheugen van de gemiddelde hetero man.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heeft ze 2 weken geleden gedaan. Toen zei ze dat ze met Pinksteren jarig zou zijn. Het was notabe in een gesprek met jou.
Geeft niks man, ik liet het toen ook puur per ongeluk vallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, maar ik mag dan wel homo zijn maar heb het geheugen van de gemiddelde hetero man.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks man, ik liet het toen ook puur per ongeluk vallen.
Snel binnen hoor. Net opgezet en ik zie nu al dat het de moeite waard isquote:
Downloaden dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Snel binnen hoor. Net opgezet en ik zie nu al dat het de moeite waard is1 miljoen dollar investering
, schelden tegen klanten, etc.
Wat mij altijd het meest fascineert zijn mensen die daar dan gewoon in de rij aansluiten.quote:IKEA Delft sluit restaurant wegens drukte
"Ja maar we zijn er nu toch."quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-wegens-drukte.dhtml
[..]
Wat mij altijd het meest fascineert zijn mensen die daar dan gewoon in de rij aansluiten.
En dan lekker verontwaardigd gaan dringen.quote:
Wat mij altijd verbaast is dat het ALTIJD de Ikea hier in Delft is...soms loopt de hele A13 vast. Ik ben er weleens geweest en ik snap het nietquote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat mij altijd het meest fascineert zijn mensen die daar dan gewoon in de rij aansluiten.
Dan zit je filenieuws te luisteren en concludeer je dat er een file van 3KM voor de Ikea staat.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat mij altijd verbaasd is dat het ALTIJD de Ikea hier in Delft is...soms loopt de hele A13 vast. Ik ben er weleens geweest en ik snap het niet
Ja wat denk jij dan, ik heb nog bubbels.quote:
De meubelboulevard met tweede kerstdag.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
Ah de Nederlandse 'ik weet niet wat ik moet doen, en het is economische crisis, we klagen allemaal dat we geld te weinig hebben, dus ik ga op die ene dag dat ik vrij ben maar shoppen' dagen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, ik heb nog bubbels.
IKEA horror <--> champagne, VS weet het wel.
1 Touraine, 2 flessen Proseccoquote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, ik heb nog bubbels.
IKEA horror <--> champagne, VS weet het wel.
Ja zo zie ik er ongeveer wel uit zoals je weet, en gedrag komt ook aardig overeen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan pannenkoeken denken.quote:
quote:
quote:
2, als je de hoofdletter van Jongens meetelt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Specularium het volgende:
Deze kwam ik ook nog tegen, uiteraard inclusief spelfout.
[ afbeelding ]
Ik ben al bijna aan de beurt hoor, lekker een dagje er op uit met het gezin. nieuwe billy en pax en aangeschaft en dan straks een hotdog nemenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
[..]
hothorse......quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben al bijna aan de beurt hoor, lekker een dagje er op uit met het gezin. nieuwe billy en pax en aangeschaft en dan straks een hotdog nemen
Ik doe de hele dag al alles om die foto niet te zienquote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Naast het feit dat de situatie natuurlijk vreselijk is verbaas me ik altijd weer over collectieve massahysterie die ontstaat en dat er een groep mensen is die haast denkt dat een naast familielid is ontvallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse balletjes met een Zweeds vlaggetje in het bovenste balletje geprikt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben al bijna aan de beurt hoor, lekker een dagje er op uit met het gezin. nieuwe billy en pax en aangeschaft en dan straks een hotdog nemen
snap ik ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Naast het feit dat de situatie natuurlijk vreselijk is verbaas me ik altijd weer over collectieve massahysterie die ontstaat en dat er een groep mensen is die haast denkt dat een naast familielid is ontvallen.
Maar goed.
Ramptoeristen, verschrikkelijke types met korte pittige kapsels.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Naast het feit dat de situatie natuurlijk vreselijk is verbaas me ik altijd weer over collectieve massahysterie die ontstaat en dat er een groep mensen is die haast denkt dat een naast familielid is ontvallen.
Maar goed.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
Nou het is ze gelukt gisteren in VBL, [ afbeelding ].
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Ach dat is hetzelfde type volk waarvan je 1000 keer "OH WAT ERRUUUUG!" moet schreeuwen, anders ben je dolenthousiast over het voorval, ofzoiets.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ramptoeristen, verschrikkelijke types met korte pittige kapsels.
Mensen die zelf niet kunnen bedenken dat het al opgenomen was.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
Nou het is ze gelukt gisteren in VBL, [ afbeelding ].
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Wisten ze wel, ging puur om een reactie te krijgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Mensen die zelf niet kunnen bedenken dat het al opgenomen was.![]()
Och, ik verbaas me inmiddels in sommige van die VBL-topics nergens meer over.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wisten ze wel, ging puur om een reactie te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |