quote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom edit je quotes als we je op je gedrag aan spreken? Hoe de fuck kan je zoiets zeggen joh?
te subtiel voor jullie ofzoquote:
nu is het een soort, if i can't have them, you can't have them verhaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat zou wel erg toevallig zijn, 1 kind per ongeluk overleden op de dag dat ie zelfmoord wilde plegen. Wat ik me ergens nog wel voor zou kunnen stellen is dat ie niet gepland had om zijn kinderen om te brengen en dat er daarom ook niks over in die brief stond. Maar dat ie bijvoorbeeld dacht "ik breng ze onder bij mijn ex vriendin, daar zijn ze beter af dan bij hun moeder" maar dat ie later toch gedacht heeft dat het natuurlijk niet realistisch was om te verwachten dat zij de kinderen ongezien kon houden of uberhaupt bereid was mee te werken, of dat ie gewoon dacht dat zijn kinderen beter af zouden zijn als hij ze toch meenam.
Dat ie ze bewust verstopt zou hebben is voor mij in ieder geval nog geen zekerheid. Als het daadwerkelijk allemaal zo goed en ver van tevoren gepland zou zijn, waarom zou je ze dan verstoppen op een plek die enige betekenis voor je heeft? En ergens in het water. Kun je zeggen dat ze nu toevallig boven kwamen drijven door veel regen, maar kom op, dit is Nederland, dus zo verrassend is veel regenval niet. Lijkt me toch dat er, als je je kinderen echt zoek wilt maken, wel betere plekken zijn, zeker als je er daadwerkelijk zo lang over zou hebben nagedacht.
Zo zo, dat is nog al een aanname zeg.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:46 schreef starla het volgende:
[..]
Dat heet sarcasme. Maar ik begrijp dat lagere levensvormen zulk een complexe emotie niet snappen.
On topic: erg sneu dat het zo is afgelopen, maar het zat er wel aan te komen. Het enige dat ik een beetje gek vind is het feit dat er 10km tussen hem en de lichamen zat. Om die moeder extra lang in spanning te houden door die kinderen te 'verstoppen'?
Niks trolquote:Op maandag 20 mei 2013 12:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Omdat een grote troll 'm aangepast heeft.
Vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:44 schreef Messina het volgende:
Waarom is de foto van de kinderen uit de OP?
Op internet zijn wel foto's te vinden van waterlijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kan me een voorstelling van maken dat ze er niet herkenbaar meer uitzien.
Wat wel logisch is na 2 weken in het water te hebben gelegen..
Het kan zelfs zo zijn dat tijdens de dienst de kistjes niet in de aula mogen staan (vanwege de stank)
Vind je dit nu zelf ook niet een beetje idioot? Ongeacht haar eventuele rol in het ontstaan van het beeld wat die vader in zijn kop heeft gekregen is ze hoe dan ook slachtoffer.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef Phone het volgende:
Zijn die gastjes gewurgd ? Dan heeft hij toch eerst vast moeten binden om te voorkomen dat de tweede weg zou rennen ? Dit is zo erg dat je je afvraagt of die vader door dat wijf van hem geestelijk totaal is kapot gemaakt, want anders kun je toch niet tot zo'n daad komen ? Dit moet gewoon een ultieme wanhoopsdaad zijn geweest, door een man die voelde dat die geen kant meer op kon.
ohja, en een andere mening word hier niet getolereerd, ik was het even vergetenquote:
Weet ik, maar niet echt de behoefte om dergelijke foto's te zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef poepa het volgende:
[..]
Op internet zijn wel foto's te vinden van waterlijken.
Heb een tijdje terug over de zaak van Tinka de Rooij gelezen (n.a.v. een aflevering van Van God Los die weer eens heb gekeken) op de site van de ouders staat dat de kist in eerste instantie niet in de aula mocht vanwege de geuren enzo.. maar ze zijn nu aantal jaar verder en wie weet zijn er nu meer mogelijkheden.quote:Maar die kistjes kunnen wel in de aula hoor, er zullen vrijwel zeker lijkzakken worden gebruikt.
Je bent een troll en dat is mijn mening, doei.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, en een andere mening word hier niet getolereerd, ik was het even vergeten
Ja, en juist dat maakt dat misbruik op de loer ligt.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
Dat zeg ik, men zal wel een zekere inflatie van die meldingen te weeg brengen hiermee, alleen je kunt van te voren aangeven dat zo'n melding consequenties heeft natuurlijk...
om het moeilijker te maken om ze te vinden, hoe langer in het water hoe beter (dan krijgt de moeder ze ook niet meer te zien als ze wel gevonden worden).quote:Op maandag 20 mei 2013 12:46 schreef starla het volgende:
[..]
Dat heet sarcasme. Maar ik begrijp dat lagere levensvormen zulk een complexe emotie niet snappen.
On topic: erg sneu dat het zo is afgelopen, maar het zat er wel aan te komen. Het enige dat ik een beetje gek vind is het feit dat er 10km tussen hem en de lichamen zat. Om die moeder extra lang in spanning te houden door die kinderen te 'verstoppen'?
Ik vind het heel erg voor de moeder maar de kans lijkt mij best groot dat zowel de vader als de moeder 2 idioten zijn die geen kinderen hadden moeten krijgen samen..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vind je dit nu zelf ook niet een beetje idioot? Ongeacht haar eventuele rol in het ontstaan van het beeld wat die vader in zijn kop heeft gekregen is ze hoe dan ook slachtoffer.
Je weet gewoon niet wat die vader bewogen heeft. Sowieso is er geen goede reden om te doen wat hij heeft gedaan.
Dat je nieuwsgierig bent naar wat die vader bewogen heeft kan ik mij prima voorstellen. Dat je daarbij verwacht dat die vechtscheiding een rol heeft gespeeld is ook geen vreemde gedachte (al doe je zoiets wel met z'n tweeën). Maar zo klakkeloos zijn ex als boeman wegzetten, dat slaat nergens op.
Ik wil dit eigenlijk allemaal niet wetenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet echt de behoefte om dergelijke foto's te zien.
[..]
Heb een tijdje terug over de zaak van Tinka de Rooij gelezen (n.a.v. een aflevering van Van God Los die weer eens heb gekeken) op de site van de ouders staat dat de kist in eerste instantie niet in de aula mocht vanwege de geuren enzo.. maar ze zijn nu aantal jaar verder en wie weet zijn er nu meer mogelijkheden.
In dit soort gevallen speelt ratio vaak een ondergeschikte rol.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
....
Je weet gewoon niet wat die vader bewogen heeft. Sowieso is er geen goede reden om te doen wat hij heeft gedaan.
Het is wel mogelijk dat die man tot het uiterste is gedreven. Het is wel goed om - als het moment daar is - om de rol van alle betrokkenen even onder het vergrootglas te leggen.quote:Dat je nieuwsgierig bent naar wat die vader bewogen heeft kan ik mij prima voorstellen. Dat je daarbij verwacht dat die vechtscheiding een rol heeft gespeeld is ook geen vreemde gedachte (al doe je zoiets wel met z'n tweeën). Maar zo klakkeloos zijn ex als boeman wegzetten, dat slaat nergens op.
Als je kinderen hebt die nog afhankelijk van je zijn is dat al ernstig de vraag...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind dat iedereen het recht heeft zichzelf van kant te maken. Moeten ze zelf weten. Maar van anderen en vooral van kinderen blijf je af.
Het kwam gelijk weer boven gisterenavondquote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef rever het volgende:
[..]
Ik wil dit eigenlijk allemaal niet weten
Ik raad het je niet aan om die foto's te zien, tenzij je zeker weet dat je er tegen kan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet echt de behoefte om dergelijke foto's te zien.
[..]
Heb een tijdje terug over de zaak van Tinka de Rooij gelezen (n.a.v. een aflevering van Van God Los die weer eens heb gekeken) op de site van de ouders staat dat de kist in eerste instantie niet in de aula mocht vanwege de geuren enzo.. maar ze zijn nu aantal jaar verder en wie weet zijn er nu meer mogelijkheden.
Tsja dan waren er zeker de helft minder kinderen op de wereld wanneer idioten ze niet meer krijgenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het heel erg voor de moeder maar de kans lijkt mij best groot dat zowel de vader als de moeder 2 idioten zijn die geen kinderen hadden moeten krijgen samen..
De kinderen gebruiken om elkaars leven zuur te makenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg voor de moeder maar de kans lijkt mij best groot dat zowel de vader als de moeder 2 idioten zijn die geen kinderen hadden moeten krijgen samen..
heb een vrij sterke maag, maar goed op dit moment totaal de behoefte niet..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:56 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik raad het je niet aan om die foto's te zien, tenzij je zeker weet dat je er tegen kan.
Laten we het hopen..quote:Het lijkt mij dat ze vandaag de dag dat een lijk geurloos te verpakken moet zijn.
Dat zou best kunnen, heb mij er nooit zo in verdiept. Krijg via mijn werk soms zijdelings te maken met echtscheidingen.. soms heb je voor de een iets meer begrip als voor de ander, maar bij dat soort conflicten vind ik meestal beide ex-partners een stel idioten. Ben blij dat ik geen echtscheidingsadvocaat benquote:Op maandag 20 mei 2013 12:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja dan waren er zeker de helft minder kinderen op de wereld wanneer idioten ze niet meer krijgen
Ja, beide ouders, dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, en juist dat maakt dat misbruik op de loer ligt.
Zo'n melding moet leiden tot onderzoek, maar als er uit dat onderzoek niets concreet naar voren komt moet je aan die melding geen consequenties verbinden. Of misschien verhoogd toezicht voor beide partners!
Ik zie niet in waarom dat een best grote kans is. Voor hetzelfde geld zijn de problemen ontstaan doordat de moeder zag dat hij zijn kinderen mishandelde (ik heb volgens mij ergens gelezen dat daar een melding over is geweest) en dat ze hem daardoor heeft buiten gezet en vervolgens heeft geprobeerd om hem weg te houden bij zijn kinderen, wat in die omstandigheden zo gek niet is.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Landgeld het volgende:
Bij die luchtfoto's gisteravond lagen de lichamen nog in het waterAangezien pas vannacht zijn geborgd....
Creapy..
Jup, tot blijkt dat de vader wellicht wel iets met de kinderen deed, ligt het dan ook aan de moeder?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, heb mij er nooit zo in verdiept. Krijg via mijn werk soms zijdelings te maken met echtscheidingen.. soms heb je voor de een iets meer begrip als voor de ander, maar bij dat soort conflicten vind ik meestal beide ex-partners een stel idioten. Ben blij dat ik geen echtscheidingsadvocaat ben
Mag ik 'm delen?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef DS4 het volgende:
Zo lang als je geen concrete aanwijzingen hebt dat die moeder echt over de schreef is gegaan hou je het beste je fatsoen. Mijn mening.
Speculeren, speculeren...quote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat een best grote kans is. Voor hetzelfde geld zijn de problemen ontstaan doordat de moeder zag dat hij zijn kinderen mishandelde (ik heb volgens mij ergens gelezen dat daar een melding over is geweest) en dat ze hem daardoor heeft buiten gezet en vervolgens heeft geprobeerd om hem weg te houden bij zijn kinderen, wat in die omstandigheden zo gek niet is.
Om maar even een alternatief te noemen waarbij het probleem echt aan de kant van de vader ligt.
Zo lang als je geen concrete aanwijzingen hebt dat die moeder echt over de schreef is gegaan hou je het beste je fatsoen. Mijn mening.
+1quote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan moet je als vrouw beter uit je doppen kijken voor je met iemand in zee gaat en je niet laten verblinden door iets wat men liefde noemt..quote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, tot blijkt dat de vader wellicht wel iets met de kinderen deed, ligt het dan ook aan de moeder?
Eerst maar eens afwachten wat voor feiten er nog komen.
Oh ja, het mishandelen van kinderen zie je al voordat je kinderen hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan moet je als vrouw beter uit je doppen kijken voor je met iemand in zee gaat en je niet laten verblinden door iets wat men liefde noemt..
Dat blijkt, want zoals ik al aangeef: een goede reden is er niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef poepa het volgende:
In dit soort gevallen speelt ratio vaak een ondergeschikte rol.
We moeten niet de fout maken om het feit dat er vaders zijn die onrecht aangedaan worden als het gaat om de omgangsregeling na de scheiding meteen hierbij te betrekken.quote:Het is wel mogelijk dat die man tot het uiterste is gedreven. Het is wel goed om - als het moment daar is - om de rol van alle betrokkenen even onder het vergrootglas te leggen.
Ik spreek geen oordeel uit over dit geval, maar menig vader wordt groot onrecht aangedaan in dit soort gevallen.
Identificatie, vaststelling doodsoorzaak en tijdstip van overlijden voor zover nog vast te stellen en daar zal het bij blijven.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat voor feiten er nog komen.
Want zoiets is altijd direct klip en klaar, ontwikkelt zich niet gaandeweg.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Dan moet je als vrouw beter uit je doppen kijken voor je met iemand in zee gaat en je niet laten verblinden door iets wat men liefde noemt..
Wat streng. Sorry.quote:
In veel zaken die ik volgde is een doodsoorzaak nooit openbaar gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Identificatie, vaststelling doodsoorzaak en tijdstip van overlijden voor zover nog vast te stellen en daar zal het bij blijven.
Of je afvragen of de kinderwens bij hem net zo groot was.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lichamen van broertjes geborgenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Identificatie, vaststelling doodsoorzaak en tijdstip van overlijden voor zover nog vast te stellen en daar zal het bij blijven.
bronnetje aubquote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat een best grote kans is. Voor hetzelfde geld zijn de problemen ontstaan doordat de moeder zag dat hij zijn kinderen mishandelde (ik heb volgens mij ergens gelezen dat daar een melding over is geweest) en dat ze hem daardoor heeft buiten gezet en vervolgens heeft geprobeerd om hem weg te houden bij zijn kinderen, wat in die omstandigheden zo gek niet is.
Om maar even een alternatief te noemen waarbij het probleem echt aan de kant van de vader ligt.
Het is niet zwart-wit, dat weet ik ook wel, maar veel vrouwen hebben gewoon de gave om een foute man uit te kiezen.. heb er niet altijd medelijden mee. Met hun kinderen wel..quote:Op maandag 20 mei 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want zoiets is altijd direct klip en klaar, ontwikkelt zich niet gaandeweg.
Dat kan er natuurlijk weer toe leiden dat bij sterke vermoedens toch niets gemeld wordt omdat je dan als zelf ook onder verhoogd toezicht komt... moeilijk, moeilijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef DS4 het volgende:
Of misschien verhoogd toezicht voor beide partners!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |