quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef GotC het volgende:
Zo, onder het motto goed bezig: Afspraak gemaakt voor Yur bij de masseur morgenochtend
Ik hoop het. Ik wil ook zo snel mogelijk weer lange wandelingen maken en zoquote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef Arquero het volgende:
@Sunny: leuk verslag! En verder ff rustig aan doen en als de pijn over is kun je zo weer aan de slag
Je kunt met mij mee als gids voor een trio door Schotlandquote:Op maandag 20 mei 2013 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik wil ook zo snel mogelijk weer lange wandelingen maken en zodoor die paar dagen de hele dag buiten te zijn is de drang om haast full time te sporten/bewegen (wandelen, hardlopen, fitnessen) weer groter geworden. Het liefst zou ik er mijn werk van maken, maar ja, wie gaat me dan geld geven?
![]()
Gelukkig bijna mijn Master binnen dus dan heb ik weer meer tijd, nu alleen die knie nog.
Je weet zeker dat je de kater aan het weglopen was? Niet gewoon nog dronken?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij mij was het iets minder vandaag. Toch niet zo'n goed idee om te proberen een kater weg te lopen, met moeite 4,8 km gehaald. Normaal gemiddeld 6.30 en nu 7.40... Mijn benen waren van lood.
Ik dacht steeds wat zit mijn tshirt toch raar tegen mijn hals (er zit een klein V-halsje aan). Had ik het verkeerd om aan.... Terwijl er op de voorkant echt met hele grote letters Adidas staat. Nu dus aan de achterkant.
We kunnen er ook een FOK!-stafette van maken. Totale afstand / aantal deelnemers = afstand die per persoon gelopen moet worden.quote:
Wat houd je tegen? Of zou je dat niet trekken, alleen op vakantie? Of met een vriend?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
We kunnen er ook een FOK!-stafette van maken. Totale afstand / aantal deelnemers = afstand die per persoon gelopen moet worden.
Creatief omgaan met het extreme..
Pff, die foto's van berglandschappen. Als mijn ex-vriendin nou niet besloten er een einde aan onze relatie te maken, had ik daar ook een paar weken gezeten.
Ja, dat zou je denken, maar na 15 uur zou dat toch wel weggetrokken moeten zijn... Nou ja, volgende keer beter maar!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:35 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je de kater aan het weglopen was? Niet gewoon nog dronken?
Wat mij op dit moment tegen houdt? Een goede reden om geld uit te geven aan een tripje naar Schotland. Op dit moment is het prachtige landschap daar geen reden genoeg voor mij om daar geld aan uit te geven, aangezien ik 5 maanden Sydney in het vooruitzicht heb staan en daar dus voor aan het sparen ben.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat houd je tegen? Of zou je dat niet trekken, alleen op vakantie? Of met een vriend?
Al had ik dat nu echt wel gedaan als ik de financiële middelen ervoor had. Net als de andere 30.000 dingen die ik nog wil doen/kopen hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, jij gaat naar Australie! Nee, dan hoef je nu even niet te gaan.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:21 schreef Arquero het volgende:
[..]
Je kunt met mij mee als gids voor een trio door Schotland
Echt zo mooi daar![]()
Jaren geleden een week in Glasgow geweest en wil zeker nog keer terug om meer te zien. Zeker na het zien van jullie foto's. En Oban
Wauwie, wat ontzettend mooi is het in Schotland! Balen van je knie.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
DalenKlimmen was geen probleem. Ben altijd een langzame daler geweest, vind ik lastig. Maar nooit eerder pijn gekregen..
![]()
Het was prachtig![]()
Ook de dag dat ik vanaf stap 1 met pijn gelopen heb, 26km lang, ik heb echt genoten. Maar ook gehuild toen ik moest beslissen op te geven
![]()
We hebben er overigens een verslag van gemaakt met wat leuke plaatjes, voor wie dat leuk vindt om te kijken. We hebben namelijk, ondanks de tegenvaller, wel echt een geweldige vakantie gehad gelukkig![]()
Held!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef MaleDuck het volgende:
Inderdaad binnen! Ook voor mij waren de laatste 30 km veel fietsen en af en toe half km lopen, uitgebreid verslag volgt nog!
Ik gebruikte tot voor kort runkeeper en jaquote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de mensen die runkeeper gebruiken, wanneer ik bij een custom workout de (5minuut durende )warming up aanzet, telt die deze dan meteen mee in het loggen? Dwz de afstand, snelheid en kaartje en zo?
Ik ben ook afgehaakt en denk dat ik beter eerst wat basic oefenigen kan doen voor heel mijn rompquote:Op maandag 20 mei 2013 18:45 schreef Twinky het volgende:
Volgens mij verpest ik mijn rug met planken! Ik had pijn in mijn onderrug, was een beetje afgehaakt met het planken. Anderhalve week geleden ofzo, en de pijn bleef wel maar werd langzaam beter. Maar vandaag weer geplankt, en nu zijn de steken vreselijk. Auw.
Dus voor mij is het planken klaar en en ik hoop dat mijn rug gauw weer zijn zware taak op zich kan nemen!
Volgens mij wel. Je loopt het immers, dus wordt het gelogdquote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de mensen die runkeeper gebruiken, wanneer ik bij een custom workout de (5minuut durende )warming up aanzet, telt die deze dan meteen mee in het loggen? Dwz de afstand, snelheid en kaartje en zo?
Euhh... dat moest dus trip zijn en niet trioquote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]goed idee!! In dat geval hoef je voor mij alleen mijn onkosten te vergoeden hoor
![]()
haha dat dacht ik welquote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef Arquero het volgende:
[..]
Euhh... dat moest dus trip zijn en niet trio
Even voor de goede orde
Jaja...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef Arquero het volgende:
[..]
Euhh... dat moest dus trip zijn en niet trio
Even voor de goede orde
Nesseloop volgende week niks voor je? Is 7 kilometer.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef E.T. het volgende:
Loopje in de buurt gezien op vaderdag van 5EM.. 8km.. (zuidersterloop)
Trainingstechnisch gezien prima voorbereiding..
Nog even over nadenken..
Als je knie heel is volgende week zou je mee kunnen lopen met de avondvierdaagse in Nijverdal. 5, 10 of 15KM. Ik loop de 15.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik wil ook zo snel mogelijk weer lange wandelingen maken en zodoor die paar dagen de hele dag buiten te zijn is de drang om haast full time te sporten/bewegen (wandelen, hardlopen, fitnessen) weer groter geworden. Het liefst zou ik er mijn werk van maken, maar ja, wie gaat me dan geld geven?
![]()
Gelukkig bijna mijn Master binnen dus dan heb ik weer meer tijd, nu alleen die knie nog.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef YUR het volgende:
Ik ben weer thuis, maar te gaar om een mooi verhaaltje te tikken.
Ga er maar van uit dat ik over een paar minuten mijn bed in ga en morgen naar de masseur ga en maar ga hopen dat er niets echt stuk is....
Ik ga voorlopig nog niet meerdere afstanden vlak achter elkaar wandelen.. Durf ik nog niet aan. Kom nu nog niet eens 2,5km pijnvrij door dus wat dat betreft..quote:Op maandag 20 mei 2013 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je knie heel is volgende week zou je mee kunnen lopen met de avondvierdaagse in Nijverdal. 5, 10 of 15KM. Ik loop de 15.
Voelt het wel zo?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef YUR het volgende:
Ga er maar van uit dat ik over een paar minuten mijn bed in ga en morgen naar de masseur ga en maar ga hopen dat er niets echt stuk is....
Goed bezig!!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt en denk dat ik beter eerst wat basic oefenigen kan doen voor heel mijn rompNu heb ik op het moment nogal veel romp, dus misschien dat een kg of 15 minder al makkelijker zou zijn
De eerste 1,5 tot 2 lijkt er al af te zijn
kranten erin ja, en niet bij de verwarming!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef Lula het volgende:
Helemaal zeiknat geregend!!! Het lopen viel tegen. Ik merk dat ik gewoon toch minder lekker ga als ik nachtdiensten heb, maar gek genoeg heb ik toch weer drie bekertjes!!
De regen vond ik niet eens zo erg, was wel de ergste bui ooit. Heb al vaker in de regen gelopen maar nu is zelfs mijn kleding onder mijn regenjasje drijfnat. Ga snel douchen want koud!
Mijn schoenen zijn ook zeiknat, heb de zooltjes er maar uitgehaald en hoop dat ze zo goed drogen. Wat doen jullie met schoenen die je kan uitwringen? Gewoon zo laten drogen of kranten erin of zo?
http://www.endomondo.com/workouts/192411528/5638894
Bedankt voor de peptalks, deed me goed!!!
Moeilijk te zeggen, maar het zou me niet verbazen.quote:
Rust heelt vele wonden sprak Opa bedachtzaam!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, maar het zou me niet verbazen.
Maar laten we maar niet op de muziek vooruit lopen
Weltrusten
Dikke vette respect jongens!quote:
Welterusten!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, maar het zou me niet verbazen.
Maar laten we maar niet op de muziek vooruit lopen
Weltrusten
Die start is zo vroeg en ik moet vrijdagavond/nacht werkenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nesseloop volgende week niks voor je? Is 7 kilometer.
Ja daar loop jij. En we hebben voor zondag 14KM op het programma staan?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nesseloop volgende week niks voor je? Is 7 kilometer.
ook voor jou: HELDquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef YUR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |