Heb de Telegraaf redactie getiptquote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JorgenRaymann twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:19:55@Gramulanion het programma is gisteren opgenomen. Ik zou die flauwe BS nooit verkopen als ik dit wist! Sorry dat je het zo hebt ervaren. reageer retweet
Net doen alsof je positief bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ryba heeft meer dan een miljoen followers, Depay praat alleen maar met positieve mensen
Graag gedaanquote:
Ooh dat staat morgen op de voorpagina.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb de Telegraaf redactie getipt
quote:
Hoe neem je per ongeluk een pilletje?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:10 schreef vandermar het volgende:
Neef van mij had een keer thuis per ongeluk een pilletje genomen, zo strak als de neten aan de tafel zat hij met zijn ouders na eerst een uur op de wc te hebben gezeten
Hoe kun je nou per ongeluk een pilletje nemen?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:10 schreef vandermar het volgende:
Neef van mij had een keer thuis per ongeluk een pilletje genomen, zo strak als de neten aan de tafel zat hij met zijn ouders na eerst een uur op de wc te hebben gezeten
Ik heb dat een keer gevraagd aan Torres Blues om een shirtje van VVV. Maar die lijer stuurde alleen foto's met handtekening. Gelukkig dat die club van hem gedegradeert isquote:Op maandag 20 mei 2013 03:11 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk stuurt Strootman me nu een shirtje uit dankbaarheid
Ruzie met Yv... zo te zien...quote:Op maandag 20 mei 2013 03:12 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / Jongens, bedankt!
hoezo gaat hij weg?
dat kan bestquote:Op maandag 20 mei 2013 03:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou per ongeluk een pilletje nemen?
Ben je zelf bij, die shit slik je niet per ongeluk door tenzij 't in je eten wordt gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan best
Al ik niet had opgelet, had ik er ook1 gehad een paar uurtjes geleden
1 april is ver wegquote:Op maandag 20 mei 2013 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het satire, een prank.
Kinderachtig ....quote:Op maandag 20 mei 2013 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het satire, een prank.
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je zelf bij, die shit slik je niet per ongeluk door tenzij 't in je eten wordt gedaan.
Raemon is een baasquote:
hoiquote:
ik ben niet waus geweestquote:Op maandag 20 mei 2013 03:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nog waus of is 't al uitgewerkt?
quote:
Lekker hoor. Hoeveelste geworden?quote:
Nu ga je te ver, GGMM.twitter:ggmm_ggmm twitterde op maandag 20-05-2013 om 03:25:22@NICKIMINAJ You are one of the greatest most beautifull girls ever. Everbody who thinks ontherwise has a whore as mother. #nickiminaj reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:29 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ga weg.
[..]![]()
Hoeveel doelpunten gemaakt?
quote:
0quote:Op maandag 20 mei 2013 03:29 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ga weg.
[..]![]()
Hoeveel doelpunten gemaakt?
WTF. Waren zijn prof ofzo?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet ik nog steeds kei en keihard om lachen
Volgend jaar zal ik jullie wel helpen.quote:
Niet in onze poule, die zaten bij Happelquote:Op maandag 20 mei 2013 03:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Las vanmiddag dat er zelfs teams waren met alleen maar vrouwen.
Wat heeft happel gemaakt dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet in onze poule, die zaten bij Happel
Hoe deden zij het?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet in onze poule, die zaten bij Happel
ja klopt en die hebben wel gescoord, vaag want ze waren best lelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 03:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Las vanmiddag dat er zelfs teams waren met alleen maar vrouwen.
Trusten man.quote:
Trusten.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt en die hebben wel gescoord, vaag want ze waren best lelijk
Sorry ik ga slapen denk ik
Hoe meer je scoort als team hoe lelijker je bent, jullie hadden vast een knap team.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt en die hebben wel gescoord, vaag want ze waren best lelijk
Sorry ik ga slapen denk ik
Hij is beetje verdrietig lijkt het.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:34 schreef kapiteintje het volgende:
Let niet op Don, hij is wezen stappen.
Gekke mensen, die Tilburgers.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat noemen we hier in Tilburg 'zo zat as un pinneke'.
Die link die ik stuurde wel, doe nog even eentje dan ga ik ook pitten.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:39 schreef Doublepain het volgende:
Ze willen maar niet happen, ga denk ik zo ook maar slapen
Die zangeres is wel lekker kan nog echt zingen ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
Serieus dit account
https://twitter.com/CL0SEY0UR3Y3S_
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:39 schreef Doublepain het volgende:
Ze willen maar niet happen, ga denk ik zo ook maar slapen
Trusten.quote:
Van victorious, lekker wijf hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zangeres is wel lekker kan nog echt zingen ook.
[ afbeelding ]
Beetje maarquote:Op maandag 20 mei 2013 03:34 schreef kapiteintje het volgende:
Let niet op Don, hij is wezen stappen.
Is gewoon van een liedje op mtv man.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zangeres is wel lekker kan nog echt zingen ook.
[ afbeelding ]
je meent het...quote:Op maandag 20 mei 2013 03:45 schreef DonRaja het volgende:
Dat ligt aan de stand van haar rug stelletje maagden
Jij bent wakkerquote:Op maandag 20 mei 2013 03:45 schreef DonRaja het volgende:
Dat ligt aan de stand van haar rug stelletje maagden
photoshop muchquote:
Ze heeft wel een echte naaktshoot gedaan.quote:
bij hem happen zequote:Op maandag 20 mei 2013 03:49 schreef mrstylo het volgende:
GGMM heeft op twitter echt tijd van zijn leven zie ik.![]()
Zijn jarenlange ervaring en intensief speurwerk op fok hebben hem een soort van 6e zintuig gegeven lijkt het wel. Simpel volk herkennen aan de hand van postgedrag.quote:
GGMM is op zijn tijd gewoon een baas.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn jarenlange ervaring en intensief speurwerk op fok hebben hem een soort van 6e zintuig gegeven lijkt het wel. Simpel volk herkennen aan de hand van postgedrag.
twitter:Murryy_023 twitterde op maandag 20-05-2013 om 03:51:18Gedraag jenormaal en niet kk lomp reageer retweet
Trusten en tot over 14 dagen.quote:
quote:
twitter:Murryy_023 twitterde op maandag 20-05-2013 om 03:56:14"@PotensColono: @Murryy_023 Je moeder"ik laat je vader je moeders schaamhaar likken eh kanker hoer ik neuk je moeder in hoerenhuis reageer retweet
Debieltwitter:Murryy_023 twitterde op maandag 20-05-2013 om 03:57:12@ggmm_ggmm wat reageer je op mn kk tweet debiel reageer retweet
Iets met je moeder....quote:Op maandag 20 mei 2013 04:00 schreef Doublepain het volgende:
hey hij roept wat in het turks, wat roept ie stylo?
twitter:Murryy_023 twitterde op maandag 20-05-2013 om 04:00:37Ze komen nu allemaal haten voor niks kk emo's reageer retweet
Reageer nog even danquote:Op maandag 20 mei 2013 04:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
Volgens mij hebben jullie nu een mooi slachtoffer, aanpakken dat tuig
Nee, niet dat twittergeneuzel. Is Stylo een mietje?quote:Op maandag 20 mei 2013 04:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt een legendarische nacht op FOK! gemist bro
Wat was er eigenlijk legendarisch?quote:Op maandag 20 mei 2013 04:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt een legendarische nacht op FOK! gemist bro
Trusten.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
Volgens mij hebben jullie nu een mooi slachtoffer, aanpakken dat tuig
Jurgen Raymann reageerde op een tweet van Gramulation. Wereldnieuws enz.quote:
Dat is al legendarisch...quote:Op maandag 20 mei 2013 04:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rayman ging tweeten naar een van ons
Nee, daarvoor was het een uur lang lachen geblazen, dat van Rayman was het enige wat nog niveau had die avond.quote:
Hij komt wel een beetje schitzo over.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:06 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/Murryy_023
Hij gaat nog zelfmoorden plegen.
Het is een Turk ik weet, maar toch. Beter stoppen.
ze zitten alle 3 op een accountquote:Op maandag 20 mei 2013 04:06 schreef mrstylo het volgende:
Die 23 in zijn naam staat voor de leeftijd van die 2 miniboelers bij elkaar opgeteld?quote:Op maandag 20 mei 2013 04:06 schreef mrstylo het volgende:
kanjerquote:Op maandag 20 mei 2013 04:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shiiiit
https://twitter.com/Murryy_023/status/326032230801616897
#loesoe #opdiebankjequote:Op maandag 20 mei 2013 04:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shiiiit
https://twitter.com/Murryy_023/status/326032230801616897
zijn echt 11/12/13quote:Op maandag 20 mei 2013 04:11 schreef mrstylo het volgende:
Ik wilde serieus nog kinderen, maar ze zijn zo fucked up nu.
Zie dit dan.
https://twitter.com/Murryy_023/status/323513237658271745
verklaard waarom ze zo fucked up zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 04:11 schreef mrstylo het volgende:
Ik wilde serieus nog kinderen, maar ze zijn zo fucked up nu.
Zie dit dan.
https://twitter.com/Murryy_023/status/323513237658271745
quote:
Best ernstig he. Serieus waar zijn hun ouders?quote:Op maandag 20 mei 2013 04:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
verklaard waarom ze zo fucked up zijn
groep 8/brugklastwitter:Murryy_023 twitterde op maandag 20-05-2013 om 04:12:31Wens je veel geluk ookal breek ik je hart reageer retweet
of broertjes/zusjes ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 04:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Best ernstig he. Serieus waar zijn hun ouders?
twitter:Murryy_023 twitterde op maandag 20-05-2013 om 04:14:37@Ferdaocc023 wy zijn homos tot de dood reageer retweet
Het probleem is dan alleen dat je meer mensen ín het kamp krijgt dan erbuiten.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:14 schreef Jimbo het volgende:
Pff is het niet weer eens tijd voor een tweede holocaustje of iets. Gewoon zn speel en werk kamp waar je alle kanslozen in mag duwen en als lamp mag exporteren naar landen als china.
Niet mijn type.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:17 schreef Doublepain het volgende:
https://twitter.com/Lost_Petrova
18 en single
productie versnellen dus.of allemaal in friesland gooien, afsteken en de zee op duwenquote:Op maandag 20 mei 2013 04:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het probleem is dan alleen dat je meer mensen ín het kamp krijgt dan erbuiten.
gewoon opvoedingskampenquote:Op maandag 20 mei 2013 04:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
productie versnellen dus.of allemaal in friesland gooien, afsteken en de zee op duwen
dat heten tegenwoordig scholen, helaas doen ze geen kutquote:
Dat kan je geen opvoedingskamp noemen, leraren kunnen/mogen geen fuck, gewoon zomerkampen oprichten ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 04:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat heten tegenwoordig scholen, helaas doen ze geen kut
Trusten.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:20 schreef RensAjacied het volgende:
https://twitter.com/_iloveNoreyma
![]()
ik ga slapen
Trusten.quote:
Jeetjequote:Op maandag 20 mei 2013 08:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben met allerlei willekeurige tienertjes op twitter zitten kloten
Zo rollen die hooligans nou eenmaalquote:Op maandag 20 mei 2013 08:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Niks aan de hand. Beetje twittertrolling.
Ik ga slapen.
Feestje gehad?quote:
Tof. Wat voor feestje?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ben er nu wel even klaar mee voorlopig
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:11 schreef JanCees het volgende:
NWS / Vermiste broertjes dood gevonden #67
Die fipo.![]()
jaarlijkse paardenmarkt. Er is dan kermis en biertenten die openblijven tot 6 uur. En een grote tent waar dan een band optreed.quote:
Soort Narsingh qua speler. Qua persoon heel anders.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:19 schreef Muto het volgende:
Antonia kan best goed voetballen btw. Jammer dat het zo'n een naar persoontje is.
Mooi gedaanquote:Op maandag 20 mei 2013 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de cruciale 0-2 van GAE geanalyseerd. Hoe VVV verdedigt, dan vraag ik me af of je wel in de eredivisie wilt blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha. Ik haat paarden.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaarlijkse paardenmarkt. Er is dan kermis en biertenten die openblijven tot 6 uur. En een grote tent waar dan een band optreed.
Is een evenement wat donderdag al begint. De meeste mensen zuipen, snuiven en feesten dus 5 dagen achter elkaar.
Iedereen omgeving Heenvliet komt daar Heen
die zijn er niet.quote:
In een dorp bij ons in de buurt meestal.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja? Ken je het?
http://www.paardenmarkt-heenvliet.nl/
jai k heb meegelezen, maar ging me te snel om mobiel mee te kunnen posten.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had je gisteravond mee moeten lezen. Die moderators verwijderden echt alles.
Scherp.quote:
Ik wens je veel sterkte.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef Caland het volgende:
Om 10 uur wakker worden ook terwijl je om 6 uur erin ligt
Dit wordt weer zo'n dag.
quote:
Godverquote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jimbo, wat is jouw conclusie over het ''Vermiste broertjes'' topic?
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
GodverVBL hooligans slaan weer toe in NWS.
precies, dan heb je zn huisvrouw die opeens denk leuk te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.
Ik ben zeer geïnteresseerd in dat topic en het onderwerp zelf. Alleen steeds die gillende huisvrouwen die er voor zorgen dat het topic een grote chaos wordt, vreselijk.
ze zijn dood.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jimbo, wat is jouw conclusie over het ''Vermiste broertjes'' topic?
quote:
mbo-2quote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we al henkie. Maar dat niveau in het topic
Bweh.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies, dan heb je zn huisvrouw die opeens denk leuk te zijn.
ik ben daar voor de inhoud van de discussie, niet om te 'rellen'
Ja bagger natuurlijk, zoals ik hierboven al zei; al die 40jarige vrouwen die net de kids naar school gebracht hebben (ohnee ik lieg, die zitten nu op de bank achter de ps2) gaan nu stoer lopen doenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we al henkie. Maar dat niveau in het topic
Klopt, afgelopen nacht hele discussie gehad met huisvrouw Whiskers. Zij heeft blijkbaar de OP gemaakt en vond dus dat zij alleswetend is over het onderwerp en de rest er geen kut van weet. Op een gegeven moment kwam ze zelfs met reacties als 'ik ben hier al 2 weken en kom jij in eens om de hoek zetten met je mening'. Wat een drama, toen al modje ingeschakeld, gaat straks wss weef gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.
Ik ben zeer geïnteresseerd in dat topic en het onderwerp zelf. Alleen steeds die gillende huisvrouwen die er voor zorgen dat het topic een grote chaos wordt, vreselijk.
had ze wel wat beter dr best mogen doen, die twee lelijke kinderen in de op doen af van het slecht getypte nieuwsberichtquote:Op maandag 20 mei 2013 11:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Klopt, afgelopen nacht hele discussie gehad met huisvrouw Whiskers. Zij heeft blijkbaar de OP gemaakt en vond dus dat zij alleswetend is over het onderwerp en de rest er geen kut van weet. Op een gegeven moment kwam ze zelfs met reacties als 'ik ben hier al 2 weken en kom jij in eens om de hoek zetten met je mening'. Wat een drama, toen al modje ingeschakeld, gaat straks wss weef gebeuren.
Dit gaat te ver hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had ze wel wat beter dr best mogen doen, die twee lelijke kinderen in de op doen af van het slecht getypte nieuwsbericht
(maar echt serieus he, die linker van de 2 is echt hondslelijkik heb bijna begrip voor die vader)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een grapje man, of is alles in NWS bloedserieus? Die huisvrouwen kun je in ieder geval niet serieus nemen.quote:
quote:
strikt verboden daar om offtopic te gaanquote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was een grapje man, of is alles in NWS bloedserieus? Die huisvrouwen kun je in ieder geval niet serieus nemen.
Die reactie over dat tankenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
strikt verboden daar om offtopic te gaan
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
TinQ geeft extra korting als u tankt met de Think for life card. Think for life card houders hebben bij TinQ een streepje voor. De Think for life card is overigens gratis. Extra korting krijgen tijdens actiedagen. Dat scheelt
quote:
Ja van mij ook dude, rustigquote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was een grapje man, of is alles in NWS bloedserieus? Die huisvrouwen kun je in ieder geval niet serieus nemen.
geen idee, bannen doen ze toch niet zo snel.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik daar nou zo'n smiley plaats krijg ik zeker een ban?
Valt me nog mee dan, ze bannen wel eens voor minder.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, bannen doen ze toch niet zo snel.
Onze lieve twente had ook verwacht dat ik nu 14dagen weg zou zijnniets aan het handje.
Het is eigenlijk een beetje zieligquote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef _NZT_ het volgende:
Irriteer me in dat topic vooral aan de hysterische huisvrouwen die zich op elke post storten die ook maar een beetje van hun mening afwijkt.
Zolang het van de policy mag om dode mishandelde dieren te plaatsen , en mods hebben die het geen probleem vinden (sterker nog, het verdedigen) dan vind ik dat ze ook niet mogen zeiken om een constructieve post met een welgevormde mening, als dat deze nou in een kritische noot is of niet maakt me verder niet uit.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Valt me nog mee dan, ze bannen wel eens voor minder.
Ze zijn wel lekker consequent.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zolang het van de policy mag om dode mishandelde dieren te plaatsen , en mods hebben die het geen probleem vinden (sterker nog, het verdedigen) dan vind ik dat ze ook niet mogen zeiken om een constructieve post met een welgevormde mening, als dat deze nou in een kritische noot is of niet maakt me verder niet uit.
Verre vanquote:
Mogen we blij mee zijn ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Verre van
gelukkig hebben wij ggmm en don
ohja en vanhalen, maar die komt hier nooitdie heeft waarsch alleen dat blauwe kleurtje omdat danny heb zo lekker vond sabbelen
Daar ging mn koffiequote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
waarschijnlijk met een erectie..
zieke geest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |