Heb de Telegraaf redactie getiptquote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JorgenRaymann twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:19:55@Gramulanion het programma is gisteren opgenomen. Ik zou die flauwe BS nooit verkopen als ik dit wist! Sorry dat je het zo hebt ervaren. reageer retweet
Net doen alsof je positief bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ryba heeft meer dan een miljoen followers, Depay praat alleen maar met positieve mensen
Graag gedaanquote:
Ooh dat staat morgen op de voorpagina.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb de Telegraaf redactie getipt
quote:
Hoe neem je per ongeluk een pilletje?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:10 schreef vandermar het volgende:
Neef van mij had een keer thuis per ongeluk een pilletje genomen, zo strak als de neten aan de tafel zat hij met zijn ouders na eerst een uur op de wc te hebben gezeten
Hoe kun je nou per ongeluk een pilletje nemen?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:10 schreef vandermar het volgende:
Neef van mij had een keer thuis per ongeluk een pilletje genomen, zo strak als de neten aan de tafel zat hij met zijn ouders na eerst een uur op de wc te hebben gezeten
Ik heb dat een keer gevraagd aan Torres Blues om een shirtje van VVV. Maar die lijer stuurde alleen foto's met handtekening. Gelukkig dat die club van hem gedegradeert isquote:Op maandag 20 mei 2013 03:11 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk stuurt Strootman me nu een shirtje uit dankbaarheid
Ruzie met Yv... zo te zien...quote:Op maandag 20 mei 2013 03:12 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / Jongens, bedankt!
hoezo gaat hij weg?
dat kan bestquote:Op maandag 20 mei 2013 03:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou per ongeluk een pilletje nemen?
Ben je zelf bij, die shit slik je niet per ongeluk door tenzij 't in je eten wordt gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan best
Al ik niet had opgelet, had ik er ook1 gehad een paar uurtjes geleden
1 april is ver wegquote:Op maandag 20 mei 2013 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het satire, een prank.
Kinderachtig ....quote:Op maandag 20 mei 2013 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het satire, een prank.
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je zelf bij, die shit slik je niet per ongeluk door tenzij 't in je eten wordt gedaan.
Raemon is een baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |