of broertjes/zusjes ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 04:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Best ernstig he. Serieus waar zijn hun ouders?
twitter:Murryy_023 twitterde op maandag 20-05-2013 om 04:14:37@Ferdaocc023 wy zijn homos tot de dood reageer retweet
Het probleem is dan alleen dat je meer mensen ín het kamp krijgt dan erbuiten.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:14 schreef Jimbo het volgende:
Pff is het niet weer eens tijd voor een tweede holocaustje of iets. Gewoon zn speel en werk kamp waar je alle kanslozen in mag duwen en als lamp mag exporteren naar landen als china.
Niet mijn type.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:17 schreef Doublepain het volgende:
https://twitter.com/Lost_Petrova
18 en single
productie versnellen dus.of allemaal in friesland gooien, afsteken en de zee op duwenquote:Op maandag 20 mei 2013 04:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het probleem is dan alleen dat je meer mensen ín het kamp krijgt dan erbuiten.
gewoon opvoedingskampenquote:Op maandag 20 mei 2013 04:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
productie versnellen dus.of allemaal in friesland gooien, afsteken en de zee op duwen
dat heten tegenwoordig scholen, helaas doen ze geen kutquote:
Dat kan je geen opvoedingskamp noemen, leraren kunnen/mogen geen fuck, gewoon zomerkampen oprichten ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 04:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat heten tegenwoordig scholen, helaas doen ze geen kut
Trusten.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:20 schreef RensAjacied het volgende:
https://twitter.com/_iloveNoreyma
![]()
ik ga slapen
Trusten.quote:
Jeetjequote:Op maandag 20 mei 2013 08:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben met allerlei willekeurige tienertjes op twitter zitten kloten
Zo rollen die hooligans nou eenmaalquote:Op maandag 20 mei 2013 08:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Niks aan de hand. Beetje twittertrolling.
Ik ga slapen.
Feestje gehad?quote:
Tof. Wat voor feestje?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ben er nu wel even klaar mee voorlopig
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:11 schreef JanCees het volgende:
NWS / Vermiste broertjes dood gevonden #67
Die fipo.![]()
jaarlijkse paardenmarkt. Er is dan kermis en biertenten die openblijven tot 6 uur. En een grote tent waar dan een band optreed.quote:
Soort Narsingh qua speler. Qua persoon heel anders.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:19 schreef Muto het volgende:
Antonia kan best goed voetballen btw. Jammer dat het zo'n een naar persoontje is.
Mooi gedaanquote:Op maandag 20 mei 2013 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de cruciale 0-2 van GAE geanalyseerd. Hoe VVV verdedigt, dan vraag ik me af of je wel in de eredivisie wilt blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha. Ik haat paarden.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaarlijkse paardenmarkt. Er is dan kermis en biertenten die openblijven tot 6 uur. En een grote tent waar dan een band optreed.
Is een evenement wat donderdag al begint. De meeste mensen zuipen, snuiven en feesten dus 5 dagen achter elkaar.
Iedereen omgeving Heenvliet komt daar Heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |