Scherp.quote:
Ik wens je veel sterkte.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef Caland het volgende:
Om 10 uur wakker worden ook terwijl je om 6 uur erin ligt
Dit wordt weer zo'n dag.
quote:
Godverquote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jimbo, wat is jouw conclusie over het ''Vermiste broertjes'' topic?
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
GodverVBL hooligans slaan weer toe in NWS.
precies, dan heb je zn huisvrouw die opeens denk leuk te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.
Ik ben zeer geīnteresseerd in dat topic en het onderwerp zelf. Alleen steeds die gillende huisvrouwen die er voor zorgen dat het topic een grote chaos wordt, vreselijk.
ze zijn dood.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jimbo, wat is jouw conclusie over het ''Vermiste broertjes'' topic?
quote:
mbo-2quote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we al henkie. Maar dat niveau in het topic
Bweh.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies, dan heb je zn huisvrouw die opeens denk leuk te zijn.
ik ben daar voor de inhoud van de discussie, niet om te 'rellen'
Ja bagger natuurlijk, zoals ik hierboven al zei; al die 40jarige vrouwen die net de kids naar school gebracht hebben (ohnee ik lieg, die zitten nu op de bank achter de ps2) gaan nu stoer lopen doenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we al henkie. Maar dat niveau in het topic
Klopt, afgelopen nacht hele discussie gehad met huisvrouw Whiskers. Zij heeft blijkbaar de OP gemaakt en vond dus dat zij alleswetend is over het onderwerp en de rest er geen kut van weet. Op een gegeven moment kwam ze zelfs met reacties als 'ik ben hier al 2 weken en kom jij in eens om de hoek zetten met je mening'. Wat een drama, toen al modje ingeschakeld, gaat straks wss weef gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.
Ik ben zeer geīnteresseerd in dat topic en het onderwerp zelf. Alleen steeds die gillende huisvrouwen die er voor zorgen dat het topic een grote chaos wordt, vreselijk.
had ze wel wat beter dr best mogen doen, die twee lelijke kinderen in de op doen af van het slecht getypte nieuwsberichtquote:Op maandag 20 mei 2013 11:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Klopt, afgelopen nacht hele discussie gehad met huisvrouw Whiskers. Zij heeft blijkbaar de OP gemaakt en vond dus dat zij alleswetend is over het onderwerp en de rest er geen kut van weet. Op een gegeven moment kwam ze zelfs met reacties als 'ik ben hier al 2 weken en kom jij in eens om de hoek zetten met je mening'. Wat een drama, toen al modje ingeschakeld, gaat straks wss weef gebeuren.
Dit gaat te ver hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had ze wel wat beter dr best mogen doen, die twee lelijke kinderen in de op doen af van het slecht getypte nieuwsbericht
(maar echt serieus he, die linker van de 2 is echt hondslelijkik heb bijna begrip voor die vader)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een grapje man, of is alles in NWS bloedserieus? Die huisvrouwen kun je in ieder geval niet serieus nemen.quote:
quote:
strikt verboden daar om offtopic te gaanquote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was een grapje man, of is alles in NWS bloedserieus? Die huisvrouwen kun je in ieder geval niet serieus nemen.
Die reactie over dat tankenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
strikt verboden daar om offtopic te gaan
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
TinQ geeft extra korting als u tankt met de Think for life card. Think for life card houders hebben bij TinQ een streepje voor. De Think for life card is overigens gratis. Extra korting krijgen tijdens actiedagen. Dat scheelt
quote:
Ja van mij ook dude, rustigquote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was een grapje man, of is alles in NWS bloedserieus? Die huisvrouwen kun je in ieder geval niet serieus nemen.
geen idee, bannen doen ze toch niet zo snel.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik daar nou zo'n smiley plaats krijg ik zeker een ban?
Valt me nog mee dan, ze bannen wel eens voor minder.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, bannen doen ze toch niet zo snel.
Onze lieve twente had ook verwacht dat ik nu 14dagen weg zou zijnniets aan het handje.
Het is eigenlijk een beetje zieligquote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef _NZT_ het volgende:
Irriteer me in dat topic vooral aan de hysterische huisvrouwen die zich op elke post storten die ook maar een beetje van hun mening afwijkt.
Zolang het van de policy mag om dode mishandelde dieren te plaatsen , en mods hebben die het geen probleem vinden (sterker nog, het verdedigen) dan vind ik dat ze ook niet mogen zeiken om een constructieve post met een welgevormde mening, als dat deze nou in een kritische noot is of niet maakt me verder niet uit.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Valt me nog mee dan, ze bannen wel eens voor minder.
Ze zijn wel lekker consequent.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zolang het van de policy mag om dode mishandelde dieren te plaatsen , en mods hebben die het geen probleem vinden (sterker nog, het verdedigen) dan vind ik dat ze ook niet mogen zeiken om een constructieve post met een welgevormde mening, als dat deze nou in een kritische noot is of niet maakt me verder niet uit.
Verre vanquote:
Mogen we blij mee zijn ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Verre van
gelukkig hebben wij ggmm en don
ohja en vanhalen, maar die komt hier nooitdie heeft waarsch alleen dat blauwe kleurtje omdat danny heb zo lekker vond sabbelen
Daar ging mn koffiequote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
waarschijnlijk met een erectie..
zieke geest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |