Scherp.quote:
Ik wens je veel sterkte.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef Caland het volgende:
Om 10 uur wakker worden ook terwijl je om 6 uur erin ligt
Dit wordt weer zo'n dag.
quote:
Godverquote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jimbo, wat is jouw conclusie over het ''Vermiste broertjes'' topic?
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
GodverVBL hooligans slaan weer toe in NWS.
precies, dan heb je zn huisvrouw die opeens denk leuk te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.
Ik ben zeer geīnteresseerd in dat topic en het onderwerp zelf. Alleen steeds die gillende huisvrouwen die er voor zorgen dat het topic een grote chaos wordt, vreselijk.
ze zijn dood.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jimbo, wat is jouw conclusie over het ''Vermiste broertjes'' topic?
quote:
mbo-2quote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we al henkie. Maar dat niveau in het topic
Bweh.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies, dan heb je zn huisvrouw die opeens denk leuk te zijn.
ik ben daar voor de inhoud van de discussie, niet om te 'rellen'
Ja bagger natuurlijk, zoals ik hierboven al zei; al die 40jarige vrouwen die net de kids naar school gebracht hebben (ohnee ik lieg, die zitten nu op de bank achter de ps2) gaan nu stoer lopen doenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we al henkie. Maar dat niveau in het topic
Klopt, afgelopen nacht hele discussie gehad met huisvrouw Whiskers. Zij heeft blijkbaar de OP gemaakt en vond dus dat zij alleswetend is over het onderwerp en de rest er geen kut van weet. Op een gegeven moment kwam ze zelfs met reacties als 'ik ben hier al 2 weken en kom jij in eens om de hoek zetten met je mening'. Wat een drama, toen al modje ingeschakeld, gaat straks wss weef gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is geen VBL-hooligans. Dat maken mensen er van.
Ik ben zeer geīnteresseerd in dat topic en het onderwerp zelf. Alleen steeds die gillende huisvrouwen die er voor zorgen dat het topic een grote chaos wordt, vreselijk.
had ze wel wat beter dr best mogen doen, die twee lelijke kinderen in de op doen af van het slecht getypte nieuwsberichtquote:Op maandag 20 mei 2013 11:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Klopt, afgelopen nacht hele discussie gehad met huisvrouw Whiskers. Zij heeft blijkbaar de OP gemaakt en vond dus dat zij alleswetend is over het onderwerp en de rest er geen kut van weet. Op een gegeven moment kwam ze zelfs met reacties als 'ik ben hier al 2 weken en kom jij in eens om de hoek zetten met je mening'. Wat een drama, toen al modje ingeschakeld, gaat straks wss weef gebeuren.
Dit gaat te ver hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had ze wel wat beter dr best mogen doen, die twee lelijke kinderen in de op doen af van het slecht getypte nieuwsbericht
(maar echt serieus he, die linker van de 2 is echt hondslelijkik heb bijna begrip voor die vader)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |