Zo wil je toch niet gevonden wordenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
11 dagen wegrotten in water in een duiker vol ongedierte. Dan zie je er niet al te lekker uit
Ja ok, identificatie voltooien snap ik, maar ik bedoel het onderzoek rond de plaats delict, dus niet om ze te identificeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gebit controleren kunnen ze exact zien of het Ruben en Julian zijn
Ik snap dat 'sterke vermoeden' niet, want dat duidt op twijfel. Maar ze kunnen toch gewoon een DNA test doen?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat halen ze uit de persconferentie. Ze zeggen net dat er een 'sterk vermoeden' is.
maarja, shirtjes en spanbanden gevonden.... kan eigenlijk realistisch gezien ook niet anders dan dat ze dit zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat halen ze uit de persconferentie. Ze zeggen net dat er een 'sterk vermoeden' is.
in CSI hebben ze het altijd binnen een paar minutenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Paar weken in het water verandert je uiterlijk nogal.DNA-onderzoek doe je niet binnen een paar uur.
ach so, okai. Ik schakelde een paar minuten geleden pas in op die perconferentie.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook wel waarschijnlijk, maar niet definitief.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, na alle gegevens naast elkaar gezet te hebben trok ik de schokkende conclusie dat het de 2 kinderen waren.
Visuele identificatie, gebitsgegevens, DNA, kleding, vindplaats etc. Denk dat ze het inderdaad voor 99% zeker weten. En dat lijkt me in dit geval meer dan genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt het wel zien, maar je wilt het zeker weten
Zoals Wim Denie?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
Zet nou eens mensen neer met uitstraling man
OK, duidelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Paar weken in het water verandert je uiterlijk nogal.DNA-onderzoek doe je niet binnen een paar uur.
Is gewoon een disclaimertje. Ze weten het allang zeker.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat 'sterke vermoeden' niet, want dat duidt op twijfel. Maar ze kunnen toch gewoon een DNA test doen?
Daar maken ze wel even een foto van de duim met de iphone voor vingerafdrukken die meteen gescand worden man!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in CSI hebben ze het altijd binnen een paar minuten
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Doodloper het volgende:
[..]
maarja, shirtjes en spanbanden gevonden.... kan eigenlijk realistisch gezien ook niet anders dan dat ze dit zijn
In CSI hadden dit ook gewoon binnen 45 minuten opgelost.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wat ik net zei... Er is niks over van die jochies. Is een grote homp vlees en botten, helemaal aan het ontbinden en aan het rotten. Dat herken je geen eens meer terug als kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef Samson het volgende:
Hoe kan zo'n identificatie nu zo ontzettend lang duren?
Of er stappen ondernomen zouden worden tegenover Jeugdzorgquote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wat was die eerste vraag aan de burgemeester?
Voor wie het verhaal vandaag voor het eerst horen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Samson het volgende:
Wat heeft dat nu voor nut dat die vrouw nu het hele verhaal nu nogmaals vertelt?
O jee, Jeugdzorg gaat er weer van langs krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of er stappen ondernomen zouden worden tegenover Jeugdzorg
foute informatie verstrekken: die beelden van de verkeerde auto.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
Wat is er helaas een keer gebeurd? Ik hoorde de vraag niet.
Wind/plopkappen horen groot te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Wat een grote microfoons, het lijkt 1980 wel. Die dingen horen toch kleiner te worden?
Ja, dat is dan ook zo nep als wat.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Thnx.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
foute informatie verstrekken: die beelden van de verkeerde auto.
Ja, maar dat duurt weken. Ze zijn vandaag gevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat 'sterke vermoeden' niet, want dat duidt op twijfel. Maar ze kunnen toch gewoon een DNA test doen?
Als mensen als mongolen reageren kan ik me daar wel wat bij voorstellen jaquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Waarom worden er reacties verwijderd, wat is dit voor een raar topic
En naar Ned.1 toe.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef iBenny het volgende:
RTL heeft zijn vraag mogen stellen en ze haken zo af![]()
Wellicht een mod met feministische trekjesquote:
Nee, is CSI niet echt??quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook zo nep als wat.Ik zit dicht bij een bron die weet dat het veel meer inhoudt dan even een computer aanzetten en hoppa de oplossing.
Tx!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of er stappen ondernomen zouden worden tegenover Jeugdzorg
Teveel blauw hier idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Waarom worden er reacties verwijderd, wat is dit voor een raar topic
Toen waren ze al overleden vermoed ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Vraag me wel af hoe die vader het geflikt heeft, met die spanbanden? Zo van ey kom eens hier en ga eens hangen? Een 9 jarige snapt ook dat die dat niet moet doen, het is mij een raadsel in ieder geval.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vastbinden?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Vraag me wel af hoe die vader het geflikt heeft, met die spanbanden? Zo van ey kom eens hier en ga eens hangen? Een 9 jarige snapt ook dat die dat niet moet doen, het is mij een raadsel in ieder geval.
dat vraag ik me ook af. Echt wtfquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Als de vader de jongens al vermoord heeft. Die kans is wel aanwezig, maar vooralsnog is dat niet bewezen..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
In een duiker, dood, vermoord door mijn vader. Liever niet nee.
Slaapmiddelen of zoiets gegeven voordat hij dat deed?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Ik denk dat hij die spanbanden heeft gebruikt om de lichaampjes te verzwaren met stenen o.i.d.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
drogeren en doden?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Nou ja, jij vond het gek dat Dries om 20:33 dat typte. Maar Dries vindt twee gewone lichamen gelukkig net zo erg als twee lichamen van kinderen. Zie er niks raars in dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als mensen als mongolen reageren kan ik me daar wel wat bij voorstellen ja
daar hebben we dan weer 888 voor.quote:
Ja idd denk ik ook maar krijgen we denk ik nooit te horenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Slaapmiddelen of zoiets gegeven voordat hij dat deed?
Nee, raar hè?quote:
Vanmiddag werd je bijna gekielhaald door het 'blauw' na zulke uitspraken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
"De omstandigheden waaronder we ze gevonden hebben maakt onderzoek complex"
Ofwel
"Ze zijn al half aangevreten en weggerot"
Veel meer vragen waren er niet, alleen nog van de nos en het ad.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef iBenny het volgende:
RTL heeft zijn vraag mogen stellen en ze haken zo af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |