Ja, maar dat duurt weken. Ze zijn vandaag gevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat 'sterke vermoeden' niet, want dat duidt op twijfel. Maar ze kunnen toch gewoon een DNA test doen?
Als mensen als mongolen reageren kan ik me daar wel wat bij voorstellen jaquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Waarom worden er reacties verwijderd, wat is dit voor een raar topic
En naar Ned.1 toe.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef iBenny het volgende:
RTL heeft zijn vraag mogen stellen en ze haken zo af![]()
Wellicht een mod met feministische trekjesquote:
Nee, is CSI niet echt??quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook zo nep als wat.Ik zit dicht bij een bron die weet dat het veel meer inhoudt dan even een computer aanzetten en hoppa de oplossing.
Tx!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of er stappen ondernomen zouden worden tegenover Jeugdzorg
Teveel blauw hier idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Waarom worden er reacties verwijderd, wat is dit voor een raar topic
Toen waren ze al overleden vermoed ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Vraag me wel af hoe die vader het geflikt heeft, met die spanbanden? Zo van ey kom eens hier en ga eens hangen? Een 9 jarige snapt ook dat die dat niet moet doen, het is mij een raadsel in ieder geval.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in CSI hebben ze het altijd binnen een paar minuten
Vastbinden?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Vraag me wel af hoe die vader het geflikt heeft, met die spanbanden? Zo van ey kom eens hier en ga eens hangen? Een 9 jarige snapt ook dat die dat niet moet doen, het is mij een raadsel in ieder geval.
dat vraag ik me ook af. Echt wtfquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Als de vader de jongens al vermoord heeft. Die kans is wel aanwezig, maar vooralsnog is dat niet bewezen..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
In een duiker, dood, vermoord door mijn vader. Liever niet nee.
Slaapmiddelen of zoiets gegeven voordat hij dat deed?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Ik denk dat hij die spanbanden heeft gebruikt om de lichaampjes te verzwaren met stenen o.i.d.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |