drogeren en doden?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Vraag me wel af hoe die vader het geflikt heeft, met die spanbanden? Zo van ey kom eens hier en ga eens hangen? Een 9 jarige snapt ook dat die dat niet moet doen, het is mij een raadsel in ieder geval.
Nou ja, jij vond het gek dat Dries om 20:33 dat typte. Maar Dries vindt twee gewone lichamen gelukkig net zo erg als twee lichamen van kinderen. Zie er niks raars in dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als mensen als mongolen reageren kan ik me daar wel wat bij voorstellen ja
daar hebben we dan weer 888 voor.quote:
Ja idd denk ik ook maar krijgen we denk ik nooit te horenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Slaapmiddelen of zoiets gegeven voordat hij dat deed?
Nee, raar hè?quote:
Vanmiddag werd je bijna gekielhaald door het 'blauw' na zulke uitspraken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
"De omstandigheden waaronder we ze gevonden hebben maakt onderzoek complex"
Ofwel
"Ze zijn al half aangevreten en weggerot"
Veel meer vragen waren er niet, alleen nog van de nos en het ad.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef iBenny het volgende:
RTL heeft zijn vraag mogen stellen en ze haken zo af![]()
Speculaasjes?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drogeren?
O nee, nu beginnen de speculaasjes helemaal opnieuw.
Denk dat die kinderen al dood waren voordat ze het water in gingen, volgens mij zijn die kinderren een paar uur na oppicken al vermoord zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef MolFan het volgende:
Vraag me wel af hoe die vader het geflikt heeft, met die spanbanden? Zo van ey kom eens hier en ga eens hangen? Een 9 jarige snapt ook dat die dat niet moet doen, het is mij een raadsel in ieder geval.
Oh, daar was ik niet bij.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vanmiddag werd je bijna gekielhaald door het 'blauw' na zulke uitspraken.
Ja, maar zend het dan helemal uit...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Veel meer vragen waren er niet, alleen nog van de nos en het ad.
Dat vond ik inderdaad ook niet zo'n gekke post. Al vind ik al die tweets sowieso bullshit, maar ja. Alsof we dat niet zelf kunnen bedenken en alles ingefluisterd moeten krijgen van Humberto, Frans, Dries en Emile. Mijn godquote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou ja, jij vond het gek dat Dries om 20:33 dat typte. Maar Dries vindt twee gewone lichamen gelukkig net zo erg als twee lichamen van kinderen. Zie er niks raars in dus.
Telegraaf is zeker van zijn zaak.quote:
Ditquote:Op zondag 19 mei 2013 23:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Arme man die ze gevonden heeft
denk het ook. Eerst vermoord, toen vastgebonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Toen waren ze al overleden vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |