Goed gekeken ja.quote:
Paar weken in het water verandert je uiterlijk nogal.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef Samson het volgende:
Hoe kan zo'n identificatie nu zo ontzettend lang duren?
Ja, na alle gegevens naast elkaar gezet te hebben trok ik de schokkende conclusie dat het de 2 kinderen waren.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?
Nu.nl is dus ook maar een sensatiezoekende kutsite. Lijkt de FP wel.
20:33 ja?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef tochweerhenk het volgende:
twitter:ikbendries twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:33:11Dit gaat mijn denkwereld te boven ... Wat een afschuwelijk drama ..! reageer retweet
Zo wil je toch niet gevonden wordenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
11 dagen wegrotten in water in een duiker vol ongedierte. Dan zie je er niet al te lekker uit
Ja ok, identificatie voltooien snap ik, maar ik bedoel het onderzoek rond de plaats delict, dus niet om ze te identificeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gebit controleren kunnen ze exact zien of het Ruben en Julian zijn
Ik snap dat 'sterke vermoeden' niet, want dat duidt op twijfel. Maar ze kunnen toch gewoon een DNA test doen?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat halen ze uit de persconferentie. Ze zeggen net dat er een 'sterk vermoeden' is.
maarja, shirtjes en spanbanden gevonden.... kan eigenlijk realistisch gezien ook niet anders dan dat ze dit zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat halen ze uit de persconferentie. Ze zeggen net dat er een 'sterk vermoeden' is.
in CSI hebben ze het altijd binnen een paar minutenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Paar weken in het water verandert je uiterlijk nogal.DNA-onderzoek doe je niet binnen een paar uur.
ach so, okai. Ik schakelde een paar minuten geleden pas in op die perconferentie.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook wel waarschijnlijk, maar niet definitief.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, na alle gegevens naast elkaar gezet te hebben trok ik de schokkende conclusie dat het de 2 kinderen waren.
Visuele identificatie, gebitsgegevens, DNA, kleding, vindplaats etc. Denk dat ze het inderdaad voor 99% zeker weten. En dat lijkt me in dit geval meer dan genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt het wel zien, maar je wilt het zeker weten
Zoals Wim Denie?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
Zet nou eens mensen neer met uitstraling man
OK, duidelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Paar weken in het water verandert je uiterlijk nogal.DNA-onderzoek doe je niet binnen een paar uur.
Is gewoon een disclaimertje. Ze weten het allang zeker.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat 'sterke vermoeden' niet, want dat duidt op twijfel. Maar ze kunnen toch gewoon een DNA test doen?
Daar maken ze wel even een foto van de duim met de iphone voor vingerafdrukken die meteen gescand worden man!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in CSI hebben ze het altijd binnen een paar minuten
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Doodloper het volgende:
[..]
maarja, shirtjes en spanbanden gevonden.... kan eigenlijk realistisch gezien ook niet anders dan dat ze dit zijn
In CSI hadden dit ook gewoon binnen 45 minuten opgelost.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in CSI hebben ze het altijd binnen een paar minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |