Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Omdat ik dan in ieder geval eens dat soort liefde en alles wat erbij komt kijken zou hebben ervarenquote:
dat dus. misschien vinden zij jullie ook wel vervelend, reflective is een mooi ietsquote:Op zondag 19 mei 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook genoeg vriendelijke natuurlijk. Het is natuurlijk niet zo dat ze allemaal irritant zijn
Lekker danquote:Op zondag 19 mei 2013 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar twee Indiėrs is genoeg om een kwartier te staan wachten
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die paar Indiėrs hebben veel tijd nodig om een keuze te maken
Nou, dan heeft hij tenminste een keer een vriendin gehadquote:
Dat zou zomaar kunnen al mogen ze zich soms best iets beter aanpassen hier in Engelandquote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
dat dus. misschien vinden zij jullie ook wel vervelend, reflective is een mooi iets
na een paar dagen met Indiėrs proberen te werken raakte ik bijna zwaar aan de drankquote:
ligt dat aan die indiers of aan de keus of aan de bedieningquote:Op zondag 19 mei 2013 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar twee Indiėrs is genoeg om een kwartier te staan wachten
zonder drank zijn ze ook niet te volgen hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef DaMart het volgende:
@TT: Die Indiėrs hebben die drank ook zelf nodig omdat ze anders niet met vrouwen kunnen praten.
Al die indiėrs die in de winkel kwamen vragen of ik een pasfoto van hun baby kon maken... 'Sure, did you bring the baby?'quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een paar dagen met Indiėrs proberen te werken raakte ik bijna zwaar aan de drank
Ja, hoi Rajquote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef DaMart het volgende:
@TT: Die Indiėrs hebben die drank ook zelf nodig omdat ze anders niet met vrouwen kunnen praten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een paar dagen met Indiėrs proberen te werken raakte ik bijna zwaar aan de drank
Laatste aflevering al gezien?quote:
SPOILER: Zo niet, laat deze spoiler dan maar dichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is true, de meeste passen zich niet aan, maar dat heft gewoon met hun eetgewoonten en cultuur te makenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen al mogen ze zich soms best iets beter aanpassen hier in Engeland
Oh well, er zijn er hier ook ongelooflijk veel arts en de meerderheid maakt zich nuttig door te werkenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
dat is true, de meeste passen zich niet aan, maar dat heft gewoon met hun eetgewoonten en cultuur te maken
Oh dat eerste wist ik niet en dat tweede doe ik nu ookquote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben op twee plekken bestraald geweest, worstel regelmatig met eenzaamheid en had ik maar een ex...
En verder lijkt dit me nou niet iets om tegen elkaar te gaan opbieden.
Uhhh... wat heeft u allemaal?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
ligt dat aan die indiers of aan de keus of aan de bediening
Misschien dan maar niet doen tenzij je wilt slapenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
als ik nu aan de alcohol ga dan flikker ik zo om!
stop eens met drinken en wees wat geduldiger, is beter voor je hartquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uhhh... wat heeft u allemaal?
En wat kost dat en wat kost dat en waarom kan ik van die niet een kleine bestellen? En is dat wel halal ja? En waar staat dat dan? Oh en mijn vrouw lust geen <whatever>![]()
Oh al die mensen achter me? Niks mee te maken![]()
Ga eens dood of zo
quote:
De littekens op mijn armen waren je nog nooit opgevallen?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh dat eerste wist ik niet en dat tweede doe ik nu ook
Zit je maar te dollen.
Drankje dan maarquote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
mja ik wil slapen,, maar dat lukt dan ook weer niet nu
luxe problemen..
Wacht. JIJ die MIJ aanspoort geduldig te zijn. Ga een huis bouwen joh grapjurkquote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
stop eens met drinken en wees wat geduldiger, is beter voor je hart
stuartquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht. JIJ die MIJ aanspoort geduldig te zijn. Ga een huis bouwen joh grapjurk
hondaquote:
trusten hondaquote:
alsof ik op het lichaam van een man let....... sorryquote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
De littekens op mijn armen waren je nog nooit opgevallen?
Over punt 2 heb ik al eens wat geschreven, trouwens, in een verhaal dat voor 50% ook weer uit fictie bestond. Helaas konden uitgevers het niet op waarde schatten.
Je zat zeker weer naar (mijn?) Pluspunten te loeren?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof ik op het lichaam van een man let....... sorry
Zat ie wéér naar jouw tetten te loeren jaquote:Op zondag 19 mei 2013 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je zat zeker weer naar (mijn?) Pluspunten te loeren?
wanneer?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je zat zeker weer naar (mijn?) Pluspunten te loeren?
ik?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zat ie wéér naar jouw tetten te loeren ja?
Ja jij.quote:
Toen je de mogelijkheid had om de littekens van mart te zien.quote:
huh?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Toen je de mogelijkheid had om de littekens van mart te zien.
Ach, het went. Ik heb dan ook erg fijne tettenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zat ie wéér naar jouw tetten te loeren ja?
dat niet alleenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, het went. Ik heb dan ook erg fijne tetten
Nee, echt niet. Wanneer? Ik ben echt een sukkel in zulke dingenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh?
gisteravond wel ja maar je ging ook weer zo staan dat ik denk dat het bewust was.
met mart in de kroeg toen? zal ik ook vast wel gekeken hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wanneer? Ik ben echt een sukkel in zulke dingen
quote:
Op mijn arm hoef je niet echt op te letten hoor om er eentje te zienquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof ik op het lichaam van een man let....... sorry
* Toekito druipt afquote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
Jij mag niet zo naar mij kijken![]()
Je bent mijn kleine neefje ofzo
Ik ga over een kwartier of 3 slapenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, ik moet er morgen ook weer vroeg uit. Ga ook maar slapen zo.
Nou ja, als iemand even niets zegt ga ik er niet meteen vanuit dat diegene 'weg' isquote:
Dikke tantequote:
Tuurlijk wel. Ik mis zo veel mensen. Ga ik niet elke dag over huilen hoor.quote:
Ze vragen ook maar raak ook zegquote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke tante![]()
![]()
Ik had ZES van die losse 1 pond stukken in Nm zak![]()
Nu nog maar 1![]()
"een biertje" is 5 pond ja. Heineken ook nog. Madness.
Nee, Fles zit dus op de boot en ik ben thuisquote:
Picsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, het went. Ik heb dan ook erg fijne tetten
ah t zit er weer op voor Flesquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Fles zit dus op de boot en ik ben thuis
Ja, zo gaat dat. Leuk weekend gehad thoughquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat. Leuk weekend gehad though
Ik zit op mijn stoelquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Fles zit dus op de boot en ik ben thuis
Jep, was weer een toppertjequote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat. Leuk weekend gehad though
Dat klinkt erg goed manquote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, was weer een toppertjeben vooral tevreden over de timelapse filmpjes
ik Heb nu zelfs een hut met raam op de voorkant van de boot. Best n grote hut dus
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 19 mei 2013 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zet 'm denk ik op ebay, levert vast veel geld op zo'n stoel die niet kapot kan
ik ookquote:
da's vroegquote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 1 biertje en dan gaat deze leuke jongen ook slapen
Alleen jammer dat de scheepvaart op die kutbeek redelijk verwaarloosbaar is ten opzichte van de Nieuwe Waterwegquote:
Fixed.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 1 biertje en dan gaat deze jongen ook slapen
Moet ook weer vroeg op voor mijn doen. Elke werkdag om 6.30am en soms om 6.00amquote:
was alweer vergeten dat het geen vrije dag voor jou isquote:Op zondag 19 mei 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ook weer vroeg op voor mijn doen. Elke werkdag om 6.30am en soms om 6.00am
Dat geeft nietquote:Op zondag 19 mei 2013 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was alweer vergeten dat het geen vrije dag voor jou is
Dat is wel waardeloos inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Foon ook al bijna leeg pfff. Echt 2 adapters mee moeten nemen
ik bedoel online meissiesquote:
Koenquote:
nog nietquote:
Welterusten en goed vervolg van je reis Flesquote:
terug lezenquote:
ik snaopquote:Op maandag 20 mei 2013 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
terug scrollen is voor mij makkelijker dat jullie dat doen. kost mij minder moeite qua uitleg.. of een ander
Gewoon niet uitleggenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
terug scrollen is voor mij makkelijker dat jullie dat doen. kost mij minder moeite qua uitleg.. of een ander
zie je, we gingen toch ruilenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, ik begin weer eens verkouden te worden. Hoera
bij MK langs geweest?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, ik begin weer eens verkouden te worden. Hoera
Prima, krijg je mijn astma er ook gelijk bijquote:
gratis?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima, krijg je mijn astma er ook gelijk bij
waar luister je naar?quote:
Nee, nog steeds house top 1000quote:Op maandag 20 mei 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar luister je naar?
Dat songfestival nr van NL van jaren terug?
Ik ben ook heel druk hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 00:44 schreef Koen66 het volgende:
ik hang nog ff bij de buurtjes, daar is t nog druk
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef D. het volgende:
Maar dat komt niet echt goed tot zijn recht hier
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zet je schroom opzij en kom meeposten bij de buren
Joh, hier zit er eentje, dus da's al snel meer hequote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zitten nu zelfs meer bekenden van je dan hier
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Joh, hier zit er eentje, dus da's al snel meer he
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag dan gedronken hebben, ik kan nog steeds rekenen
Ja goed, maar ook veel die ik niet ken, en ik wil bij anderen hun SC niet verstorenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zitten daar nu zeker 3 bekenden van je
Ik geef hem groot gelijk. Zitten enge mensenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bossie
D. durft niet in Radio 49 te posten
Ja, nou durf ik helemaal niet meerquote:Op maandag 20 mei 2013 00:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Zitten enge mensen
jij zit er ook wel eensquote:Op maandag 20 mei 2013 00:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Zitten enge mensen
Behoorlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef Bos81 het volgende:
En jullie nemen me toch niet serieus nu he???![]()
![]()
@
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef Bos81 het volgende:
En jullie nemen me toch niet serieus nu he???![]()
![]()
@
hoe is het mogelijkquote:
als het niet serieus is, is het vaak niet echt tofquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wie een moordluik graaft voor een ander...ow wacht...
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:09 schreef D. het volgende:
Ik ben bijna klaar met wippen en ga dan schudden
ik prefereer dan dat MK schudtquote:Op maandag 20 mei 2013 01:09 schreef D. het volgende:
Ik ben bijna klaar met wippen en ga dan schudden
waaromquote:
MK, wij moeten nodig eens praten.....maar nu niet, want ik ben er vandoorquote:Op maandag 20 mei 2013 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waaromik heb daar zo'n hekel aan. de wip wap gaat van omhoog naar omlaag en niet heen en weer dus zit STIL
Wanneer is je nachtdienst afgelopen?quote:Op maandag 20 mei 2013 05:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo. Mag ik al naar bed?ben mn nachtdienst zat
Klopt. Dubbel loon vandaagquote:Op maandag 20 mei 2013 06:10 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Het is vandaag toch tweede Pinksterdag in Nederland? Geen vrije dag?
Dat is dan wel weer lekker. Ja, dan zou ik ook wel werken op een feestdag hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 06:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Dubbel loon vandaag.
Vers branche, dus is er 7 dagen on de week werk hier.
No problemo, werk gaat voor.quote:Op maandag 20 mei 2013 06:23 schreef Enfermera het volgende:
Ho sorry was even bezigben om half 8 klaar, nog ffies dus
![]()
Al 3 uur aan het werk.quote:Op maandag 20 mei 2013 06:24 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja.Klopt.. ja het einde is in zicht nu he
En wat doe jij zo vroeg wakker Alf? Ook werk?
Ah hihiquote:Op maandag 20 mei 2013 06:27 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Al 3 uur aan het werk.
Ik moet wel even zeggen dat ik momenteel in Vietnam woon en werk, dus het is hier 5 uur later.
quote:Op maandag 20 mei 2013 06:28 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Anders lijkt het net alsof ik een workaholic ben.
Whehe idd. Collega van het magazijn heeft ook van die tegeltjes hangen hier, 'we gaan er vandaag weer voor de volle 30% tegenaan!' en 'werk boeit mij enorm, ik kan er uren naar staren!' etcquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 06:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whehe idd. Collega van het magazijn heeft ook van die tegeltjes hangen hier, 'we gaan er vandaag weer voor de volle 30% tegenaan!' en 'werk boeit mij enorm, ik kan er uren naar staren!' etc
Whaha XDquote:Op maandag 20 mei 2013 06:45 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]![]()
Een collega, onderzoeker, heeft een A4'tje op z'n bureau geplakt met de tekst: 'Als je geen idee hebt wat je aan het doen bent, noem het dan onderzoeken.'
Goedemorgen!quote:Op maandag 20 mei 2013 07:05 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgenik heb n mooi feestje gehad! alleen jammer dat er geen taxi te vinden was
goeie drie kwartier naar huis aant lopen nu
truste feestbeestquote:Op maandag 20 mei 2013 07:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben thuisik ga n prachtig tukje maken! adios
quote:Op maandag 20 mei 2013 07:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ben ondertussen al.bijna thuis en bedacht die optie pas halverwegeblame the booze
Morgen Stu!quote:
Toekquote:
Wil je een keer vertraging, is er geen vertraging. Zuur.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat we niet 3 minuten eerder van boord konden, dan had ik een trein eerder gehaald...
Zuster enfermerelquote:Op maandag 20 mei 2013 06:23 schreef Enfermera het volgende:
Ho sorry was even bezigben om half 8 klaar, nog ffies dus
![]()
MPG jij ook aant werk
070 is Den Haag toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef Toekito het volgende:
Vanaf sfeerlocatie 070 groet ik een ieder!
quote:
Kies maar.quote:070 Wassenaar (5), Leidschendam, Voorburg, Rijswijk (Zuid-Holland) (3), Den Haag (3)(inclusief Den Haag-Ypenburg)
alfquote:
* Toekito gooit een kruidnoot naar Martquote:
* DaMart gooit een banaan naar Toekito.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito gooit een kruidnoot naar Mart
DMquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-05-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 095 Stuart
02. 093 D.
03. 060 Koen66
04. 055 Toekito
05. 042 Moeraskat
06. 027 -Engel-
07. 027 DaMart
08. 024 goldfinger1963
09. 023 Murmeli
10. 022 Dr_Flash
11. 022 crv
12. 020 littledrummergirl
13. 019 Bos81
14. 018 RockNijntje
15. 017 Deisyy
16. 016 john-frusciante
17. 013 _F.U.B.A.R_
18. 010 wel.o.k
19. 010 AlfredMehran
20. 010 MPG
Reeks-statistieken!
* Toekito gooit die banaan naar GF voor zijn bananenbarquote:Op maandag 20 mei 2013 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart gooit een banaan naar Toekito.
Dat is wel jammer inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2013 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat we niet 3 minuten eerder van boord konden, dan had ik een trein eerder gehaald...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Of was je 'gewoon' in slaap gevallen?quote:
Ik zie geen gesprekken van vannachtquote:Op maandag 20 mei 2013 10:27 schreef AlfredMehran het volgende:
In plaats van slaapwandelen, slaaptelefoneren?
Vandaar dat ik het met jullie deelquote:Op maandag 20 mei 2013 10:28 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Dan is het een bijzonder verhaal.
quote:
Nou ja, kan gebeurenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:26 schreef D. het volgende:
Maar feit is dat mijn telefoon leeg was vanmorgen
Heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaanquote:Op maandag 20 mei 2013 10:31 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Daar zijn we je uiteraard ook heel dankbaar voor.
Ja, vanaf nu mag je weer helemaal los gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaan
Ik heb Fresh FM alweer aanstaanquote:Op maandag 20 mei 2013 10:32 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu mag je weer helemaal los gaan.
Nooit van gehoord, Google gelukkig wel.quote:
Klinkt goed.quote:Op Fresh FM wordt voornamelijk dancemuziek gedraaid en de programmering is binnen dat genre zeer uiteenlopend. De zender richt zich op de groep mensen tussen de 17 en 49 jaar en is binnen zijn uitzendgebied een van de best beluisterde regionale radiozenders.
http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asxquote:Op maandag 20 mei 2013 10:34 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, Google gelukkig wel.
[..]
Klinkt goed.
Door rechts onderaan op 'nieuw deel' te klikkenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:36 schreef AlfredMehran het volgende:
'Dit topic sluit automatisch over X posts.'
Mag ik ook even een newbievraag stellen tussendoor? Hoe maak je eigenlijk een nieuw topic aan in een reeks, met complete OP enz.?
Echt waar? Vanuit de tunnels toevallig?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asx
Er luisteren meer mensen vanuit Vietnam zeiden ze
Onderin komt een 'maak een nieuw deel aan' knop zodra het topic dicht isquote:Op maandag 20 mei 2013 10:36 schreef AlfredMehran het volgende:
'Dit topic sluit automatisch over X posts.'
Mag ik ook even een newbievraag stellen tussendoor? Hoe maak je eigenlijk een nieuw topic aan in een reeks, met complete OP enz.?
deze baas weetquote:Op maandag 20 mei 2013 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Door rechts onderaan op 'nieuw deel' te klikken
Dat kan alleen als het topic vol zit though dus nu zie je het niet
Geen idee vanuit waar, Vietnam zeiden zequote:Op maandag 20 mei 2013 10:37 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Echt waar? Vanuit de tunnels toevallig?
Wel handig moet ik zeggen. In het verleden had je dat gezeur met een Wiki hierquote:Op maandag 20 mei 2013 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Onderin komt een 'maak een nieuw deel aan' knop zodra het topic dicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |