dat niet alleenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, het went. Ik heb dan ook erg fijne tetten
Nee, echt niet. Wanneer? Ik ben echt een sukkel in zulke dingenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh?
gisteravond wel ja maar je ging ook weer zo staan dat ik denk dat het bewust was.
met mart in de kroeg toen? zal ik ook vast wel gekeken hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wanneer? Ik ben echt een sukkel in zulke dingen
quote:
Op mijn arm hoef je niet echt op te letten hoor om er eentje te zienquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof ik op het lichaam van een man let....... sorry
* Toekito druipt afquote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
Jij mag niet zo naar mij kijken![]()
Je bent mijn kleine neefje ofzo
Ik ga over een kwartier of 3 slapenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, ik moet er morgen ook weer vroeg uit. Ga ook maar slapen zo.
Nou ja, als iemand even niets zegt ga ik er niet meteen vanuit dat diegene 'weg' isquote:
Dikke tantequote:
Tuurlijk wel. Ik mis zo veel mensen. Ga ik niet elke dag over huilen hoor.quote:
Ze vragen ook maar raak ook zegquote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke tante![]()
![]()
Ik had ZES van die losse 1 pond stukken in Nm zak![]()
Nu nog maar 1![]()
"een biertje" is 5 pond ja. Heineken ook nog. Madness.
Nee, Fles zit dus op de boot en ik ben thuisquote:
Picsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, het went. Ik heb dan ook erg fijne tetten
ah t zit er weer op voor Flesquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Fles zit dus op de boot en ik ben thuis
Ja, zo gaat dat. Leuk weekend gehad thoughquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat. Leuk weekend gehad though
Ik zit op mijn stoelquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Fles zit dus op de boot en ik ben thuis
Jep, was weer een toppertjequote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat. Leuk weekend gehad though
Dat klinkt erg goed manquote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, was weer een toppertjeben vooral tevreden over de timelapse filmpjes
ik Heb nu zelfs een hut met raam op de voorkant van de boot. Best n grote hut dus
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 19 mei 2013 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zet 'm denk ik op ebay, levert vast veel geld op zo'n stoel die niet kapot kan
ik ookquote:
da's vroegquote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 1 biertje en dan gaat deze leuke jongen ook slapen
Alleen jammer dat de scheepvaart op die kutbeek redelijk verwaarloosbaar is ten opzichte van de Nieuwe Waterwegquote:
Fixed.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 1 biertje en dan gaat deze jongen ook slapen
Moet ook weer vroeg op voor mijn doen. Elke werkdag om 6.30am en soms om 6.00amquote:
was alweer vergeten dat het geen vrije dag voor jou isquote:Op zondag 19 mei 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ook weer vroeg op voor mijn doen. Elke werkdag om 6.30am en soms om 6.00am
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |