quote:Op maandag 20 mei 2013 06:28 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Anders lijkt het net alsof ik een workaholic ben.
Whehe idd. Collega van het magazijn heeft ook van die tegeltjes hangen hier, 'we gaan er vandaag weer voor de volle 30% tegenaan!' en 'werk boeit mij enorm, ik kan er uren naar staren!' etcquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 06:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whehe idd. Collega van het magazijn heeft ook van die tegeltjes hangen hier, 'we gaan er vandaag weer voor de volle 30% tegenaan!' en 'werk boeit mij enorm, ik kan er uren naar staren!' etc
Whaha XDquote:Op maandag 20 mei 2013 06:45 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]![]()
Een collega, onderzoeker, heeft een A4'tje op z'n bureau geplakt met de tekst: 'Als je geen idee hebt wat je aan het doen bent, noem het dan onderzoeken.'
Goedemorgen!quote:Op maandag 20 mei 2013 07:05 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgenik heb n mooi feestje gehad! alleen jammer dat er geen taxi te vinden was
goeie drie kwartier naar huis aant lopen nu
truste feestbeestquote:Op maandag 20 mei 2013 07:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben thuisik ga n prachtig tukje maken! adios
quote:Op maandag 20 mei 2013 07:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ben ondertussen al.bijna thuis en bedacht die optie pas halverwegeblame the booze
Morgen Stu!quote:
Toekquote:
Wil je een keer vertraging, is er geen vertraging. Zuur.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat we niet 3 minuten eerder van boord konden, dan had ik een trein eerder gehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |