Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Omdat ik dan in ieder geval eens dat soort liefde en alles wat erbij komt kijken zou hebben ervarenquote:
dat dus. misschien vinden zij jullie ook wel vervelend, reflective is een mooi ietsquote:Op zondag 19 mei 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook genoeg vriendelijke natuurlijk. Het is natuurlijk niet zo dat ze allemaal irritant zijn
Lekker danquote:Op zondag 19 mei 2013 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar twee Indiërs is genoeg om een kwartier te staan wachten
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die paar Indiërs hebben veel tijd nodig om een keuze te maken
Nou, dan heeft hij tenminste een keer een vriendin gehadquote:
Dat zou zomaar kunnen al mogen ze zich soms best iets beter aanpassen hier in Engelandquote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
dat dus. misschien vinden zij jullie ook wel vervelend, reflective is een mooi iets
na een paar dagen met Indiërs proberen te werken raakte ik bijna zwaar aan de drankquote:
ligt dat aan die indiers of aan de keus of aan de bedieningquote:Op zondag 19 mei 2013 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar twee Indiërs is genoeg om een kwartier te staan wachten
zonder drank zijn ze ook niet te volgen hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef DaMart het volgende:
@TT: Die Indiërs hebben die drank ook zelf nodig omdat ze anders niet met vrouwen kunnen praten.
Al die indiërs die in de winkel kwamen vragen of ik een pasfoto van hun baby kon maken... 'Sure, did you bring the baby?'quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een paar dagen met Indiërs proberen te werken raakte ik bijna zwaar aan de drank
Ja, hoi Rajquote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef DaMart het volgende:
@TT: Die Indiërs hebben die drank ook zelf nodig omdat ze anders niet met vrouwen kunnen praten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een paar dagen met Indiërs proberen te werken raakte ik bijna zwaar aan de drank
Laatste aflevering al gezien?quote:
SPOILER: Zo niet, laat deze spoiler dan maar dichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is true, de meeste passen zich niet aan, maar dat heft gewoon met hun eetgewoonten en cultuur te makenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen al mogen ze zich soms best iets beter aanpassen hier in Engeland
Oh well, er zijn er hier ook ongelooflijk veel arts en de meerderheid maakt zich nuttig door te werkenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
dat is true, de meeste passen zich niet aan, maar dat heft gewoon met hun eetgewoonten en cultuur te maken
Oh dat eerste wist ik niet en dat tweede doe ik nu ookquote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben op twee plekken bestraald geweest, worstel regelmatig met eenzaamheid en had ik maar een ex...
En verder lijkt dit me nou niet iets om tegen elkaar te gaan opbieden.
Uhhh... wat heeft u allemaal?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
ligt dat aan die indiers of aan de keus of aan de bediening
Misschien dan maar niet doen tenzij je wilt slapenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
als ik nu aan de alcohol ga dan flikker ik zo om!
stop eens met drinken en wees wat geduldiger, is beter voor je hartquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uhhh... wat heeft u allemaal?
En wat kost dat en wat kost dat en waarom kan ik van die niet een kleine bestellen? En is dat wel halal ja? En waar staat dat dan? Oh en mijn vrouw lust geen <whatever>![]()
Oh al die mensen achter me? Niks mee te maken![]()
Ga eens dood of zo
quote:
De littekens op mijn armen waren je nog nooit opgevallen?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh dat eerste wist ik niet en dat tweede doe ik nu ook
Zit je maar te dollen.
Drankje dan maarquote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
mja ik wil slapen,, maar dat lukt dan ook weer niet nu
luxe problemen..
Wacht. JIJ die MIJ aanspoort geduldig te zijn. Ga een huis bouwen joh grapjurkquote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
stop eens met drinken en wees wat geduldiger, is beter voor je hart
stuartquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht. JIJ die MIJ aanspoort geduldig te zijn. Ga een huis bouwen joh grapjurk
hondaquote:
trusten hondaquote:
alsof ik op het lichaam van een man let....... sorryquote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
De littekens op mijn armen waren je nog nooit opgevallen?
Over punt 2 heb ik al eens wat geschreven, trouwens, in een verhaal dat voor 50% ook weer uit fictie bestond. Helaas konden uitgevers het niet op waarde schatten.
Je zat zeker weer naar (mijn?) Pluspunten te loeren?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof ik op het lichaam van een man let....... sorry
Zat ie wéér naar jouw tetten te loeren jaquote:Op zondag 19 mei 2013 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je zat zeker weer naar (mijn?) Pluspunten te loeren?
wanneer?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je zat zeker weer naar (mijn?) Pluspunten te loeren?
ik?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zat ie wéér naar jouw tetten te loeren ja?
Ja jij.quote:
Toen je de mogelijkheid had om de littekens van mart te zien.quote:
huh?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Toen je de mogelijkheid had om de littekens van mart te zien.
Ach, het went. Ik heb dan ook erg fijne tettenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zat ie wéér naar jouw tetten te loeren ja?
dat niet alleenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, het went. Ik heb dan ook erg fijne tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |