Of was je 'gewoon' in slaap gevallen?quote:
Ik zie geen gesprekken van vannachtquote:Op maandag 20 mei 2013 10:27 schreef AlfredMehran het volgende:
In plaats van slaapwandelen, slaaptelefoneren?
Vandaar dat ik het met jullie deelquote:Op maandag 20 mei 2013 10:28 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Dan is het een bijzonder verhaal.
quote:
Nou ja, kan gebeurenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:26 schreef D. het volgende:
Maar feit is dat mijn telefoon leeg was vanmorgen
Heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaanquote:Op maandag 20 mei 2013 10:31 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Daar zijn we je uiteraard ook heel dankbaar voor.
Ja, vanaf nu mag je weer helemaal los gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaan
Ik heb Fresh FM alweer aanstaanquote:Op maandag 20 mei 2013 10:32 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu mag je weer helemaal los gaan.
Nooit van gehoord, Google gelukkig wel.quote:
Klinkt goed.quote:Op Fresh FM wordt voornamelijk dancemuziek gedraaid en de programmering is binnen dat genre zeer uiteenlopend. De zender richt zich op de groep mensen tussen de 17 en 49 jaar en is binnen zijn uitzendgebied een van de best beluisterde regionale radiozenders.
http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asxquote:Op maandag 20 mei 2013 10:34 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, Google gelukkig wel.
[..]
Klinkt goed.
Door rechts onderaan op 'nieuw deel' te klikkenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:36 schreef AlfredMehran het volgende:
'Dit topic sluit automatisch over X posts.'
Mag ik ook even een newbievraag stellen tussendoor? Hoe maak je eigenlijk een nieuw topic aan in een reeks, met complete OP enz.?
Echt waar? Vanuit de tunnels toevallig?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asx
Er luisteren meer mensen vanuit Vietnam zeiden ze
Onderin komt een 'maak een nieuw deel aan' knop zodra het topic dicht isquote:Op maandag 20 mei 2013 10:36 schreef AlfredMehran het volgende:
'Dit topic sluit automatisch over X posts.'
Mag ik ook even een newbievraag stellen tussendoor? Hoe maak je eigenlijk een nieuw topic aan in een reeks, met complete OP enz.?
deze baas weetquote:Op maandag 20 mei 2013 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Door rechts onderaan op 'nieuw deel' te klikken
Dat kan alleen als het topic vol zit though dus nu zie je het niet
Geen idee vanuit waar, Vietnam zeiden zequote:Op maandag 20 mei 2013 10:37 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Echt waar? Vanuit de tunnels toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |