Waarom dram je in deze topicreeks over dat "vrouwen vaak toch al de voogdij krijgen" terwijl dat in dit geval niet zo was, al even afgezien van het feit dat "de voogdij krijgen" al jaren niet meer bestaat.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Met name t.a.v. vrouwen die vaak toch al de voogdij krijgen en dit als machtsmiddel gaan gebruiken.
Ik denk dat je helemaal gelijk gaat krijgen, treurig genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik verwacht zoiets als :
dames en heren, wij hebben zojuist de moeder geinformeerd dat de gevonden lichamen van Ruben en Julian zijn
zoiets zullen ze wel beginnen
daarna volgen allerlei vragen van journalisten die ze niet willen beantwoorden vrees ik over hoe ze zijn gevonden, dan zal je wel iets horen van dat in het kader van het onderzoek nog niet kan worden ingegaan op etc.etc.
Jij hebt echt ENORME glazen bollen he?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik verwacht zoiets als :
dames en heren, wij hebben zojuist de moeder geinformeerd dat de gevonden lichamen van Ruben en Julian zijn
zoiets zullen ze wel beginnen
daarna volgen allerlei vragen van journalisten die ze niet willen beantwoorden vrees ik over hoe ze zijn gevonden, dan zal je wel iets horen van dat in het kader van het onderzoek nog niet kan worden ingegaan op etc.etc.
zo klopt hetquote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Bron is anti-moeder dus twijfelachtig.
tja, je hebt ze er bij zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Complotters zijn er nog...twitter:Wirandatje twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:21:40Ik geloof echt niet dat de vader dit gedaan heeft... Ik ben echt bang dat hij vermoord is... #vermistebroertjes reageer retweet
Laat ook maar. Lijkt me leuk om hier eens een apart topic over te openen met statistieken over voogdijzaken.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
En door vadersZie je? Het gaat nergens meer over dan.
Nou ja vind ik dan toch
, kusje
Ff aanpassenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom dram je in deze topicreeks over dat "vrouwen vaak toch al de voogdij krijgen" terwijl dat in dit geval niet zo was, al even afgezien van het feit dat "de voogdij krijgen" al jaren niet meer bestaat.
Je hebt ouderlijk gezag, in dit geval hadden beide ouders ouderlijk gezag en zou daar ook niets aan veranderen.
Sinds het eind van de relatie in 2008 hadden de ouders ook co-ouderschap, en zelfs 50/50, wat betekende dat de jongens de ene week bij de een, en de andere week bij de ander waren.
Dat laatste zou wel veranderen, onder andere omdat men zich wormen maakte om de ontwikkeling van de jongens.
De nieuwe regeling zou om het weekend bij de vader worden.
Ga je gang.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ook maar. Lijkt me leuk om hier eens een apart topic over te openen met statistieken over voogdijzaken.
hoe wil je anders bij deeltje 63 komen?quote:
Moeder is haar kinderen kwijt. Wat willen jullie nog meer? Haar stenigen dat vader verantwoordelijk is voor zijn daden?quote:
quote:
Idd, die hele site staat vol met dit soort onzinquote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, achterlijke ongeloofwaardige kutsite
Duiker = afwatering = buis tussen twee waters, vaak onder een weg of dijk oidquote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef Paxcon het volgende:
De kinderen zijn gevonden in een soort buis ofzo?
Idd, laat ze ergens anders spuien aub.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, achterlijke ongeloofwaardige kutsite
iets verwachten is nog altijd iets anders als ENORME glazen bollen, mee eens of niet???quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt echt ENORME glazen bollen he?
Maar ik vraag me dan af hoe ze dat weten, want een voorbijganger moet ze dan hebben gezien toen ze daar uit waren, maar hoe weten ze dan dat ze daar in zaten en niet gewoon twee weken in het kanaal hebben gedreven?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef Paxcon het volgende:
De kinderen zijn gevonden in een soort buis ofzo?
Echt hoe komt het toch dat zo weinig mensen in Nederland nota bene weten wat een duiker isquote:
En vanaf morgen geen leven meer, gezien hoe je je in deze zaak vastgebeten hebt en nu als zelfverkaarde oppergod van dit topic andere meningen in het belachelijke te trekken, vrees ik.....quote:
Vervolging indien blijkt dat zij haar man hiertoe gedreven heeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Moeder is haar kinderen kwijt. Wat willen jullie nog meer? Haar stenigen dat vader verantwoordelijk is voor zijn daden?
Ze zullen wel niet voorkomen in de meest dichtbevolkte gebieden.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Echt hoe komt het toch dat zo weinig mensen in Nederland nota bene weten wat een duiker is
Ahaquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duiker = afwatering = buis tussen twee waters, vaak onder een weg of dijk oid
lekker belangrijk?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Echt hoe komt het toch dat zo weinig mensen in Nederland nota bene weten wat een duiker is
Nee. HIJ is de daderquote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef eight het volgende:
[..]
Vervolging indien blijkt dat zij haar man hiertoe gedreven heeft.
Inderdaad, dus ga in vrouwenhaat topics je gal spuien, dan kun je wat bijval verwachten van je mede-vrouwenhaters. Doei!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Maargoed, taak weer volbracht. Mensen met een andere mening worden monddood gemaakt:
- Eurovisie songfestival topics
- Glazenhuis topics
- Dit topic
- etc.
Jazeker welquote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet voorkomen in de meest dichtbevolkte gebieden.
Nou alleen dat hele rollenspelletje erbij maakt het wat verontrustend.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Rachilda het volgende:
[..]
iets verwachten is nog altijd iets anders als ENORME glazen bollen, mee eens of niet???
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:29:02We bedanken ieder voor het geduld dat we vragen in deze situatie. Meer info zal vanavond volgen. @PolitieUtrecht #corthen #vermistebroertjes reageer retweet
ah, dan is meestal iets rustiger hier...quote:
Nou ja het is niet van levensbelang, maar het verbaasd me.quote:
Jammer, ik heb nergens gezegd dat ik een hekel heb aan vrouwen maar dit toont eigenlijk alleen maar weer mijn stelling aan dat er genoeg vrouwen zijn met dat misselijke trekje om direct op de man te spelen. Leer het jezelf af, je wordt er niet leuker op.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Inderdaad, dus ga in vrouwenhaat topics je gal spuien, dan kun je wat bijval verwachten van je mede-vrouwenhaters. Doei!
Heb je wel gekeken wat voor bron je post?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Adolecens het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Familie Jeroen Denis spreekt dank uit voor steun. Meer en meer twijfel over rol van Iris van der Schuit
Laat die jongen eens met rust, iedere dorpsidioot heeft recht op een mening. Ook al is deze mening zeer ridicuul of pikant. We moeten niet op basis van onderbuikgevoelens mensen wegjagen. Kapiteintje bedoelt het ook goed en is ook maar een mens. Als je vindt dat Kapiteintje een 'kutuser' is, dan moet je hem negeren en laten varen. Dat je op hem reageert is dan wel zeer treurig. Snap je dit?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Inderdaad, dus ga in vrouwenhaat topics je gal spuien, dan kun je wat bijval verwachten van je mede-vrouwenhaters. Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |