Nou echt wel hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is waar hoor, heb er niet aan gedacht, maar alle spieren verslappen dus ook die van de blaas en darmen. Maar goed, het hoeft niet door de kleding te gaan...
Zoveel factoren, zijn aanwezigquote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is waar hoor, heb er niet aan gedacht, maar alle spieren verslappen dus ook die van de blaas en darmen. Maar goed, het hoeft niet door de kleding te gaan...
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
In jouw aanwezigheid zal ik stralend mooi zijn. En daar gaat het om.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe gevuld die darmen en blaas zijn.
Leuk! Ik pik je morgen om 20:00 opquote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]haha, da's een mooie, die heb ik nog niet eerder gehoord, ik ben om, wij gaan daten
Nee hoor. Tenzij ze echt helemaal leeg zijn..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe gevuld die darmen en blaas zijn.
En dat had ik er ook bijgezet, mensen die al aan het versterven zijn hebben uiteraard weinig tot niets te laten lopen.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan je wedden op wie de persconferentie gaat doen? Ik denk Bernhard Jens. Uitbetaling 1,00:1,04.
Bij mensen die als dagen aan het sterven zijn en waarvan alleen de lippen bevochtigd worden met een een wattenstokje gebeurt er niks idd. Maar deze jongens waren niet al dagen aan het stervenquote:
ik vind de stelligheid waarmee je dit stelt wat te sterk. Ik ken redelijk wat gescheiden ouders en de meesten delen de voogdij in co-ouderschap. Als dit al veranderd is dit idd in het 'voordeel' van de moeder maar komt dat omdat de man vanwege zijn werk niet de zorg kan leveren die wel moet als je de kinderen een hele week hebt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Met name t.a.v. vrouwen die vaak toch al de voogdij krijgen en dit als machtsmiddel gaan gebruiken.
Misschien moeten we een napraatopicreeks openen?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef yvonne het volgende:
Oh en voor allemaal, open nou eens een apart topic over de moeder en vader, dat rare gespeculeer heb je niks aan.
Toedels
OT: Nog 39 minuten tot de persconferentiequote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
kan het weer ontopic ofzo?
dus geen datingbox en die hele 'jongens vs meisjes' discussie hoeft ook niet wmb
Ja meneer, sorry.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
dus geen datingbox en die hele 'jongens vs meisjes' discussie hoeft ook niet wmb
Dat is waar, alleen word zo moe van het stellig vasthouden dat iedereen welke direct om wat voor reden dan ook ook sterft gelijk alles laat lopenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat had ik er ook bijgezet, mensen die al aan het versterven zijn hebben uiteraard weinig tot niets te laten lopen.
Oh scuziquote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
Op nu.nl staat dat ze om half met een schriftelijke verklaring komen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
OT: Nog 39 minuten tot de persconferentie
Van mij hoeft het niet, maar dat gebitch over de schuld en vrouwen zijn heksen wordt irritant.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een napraatopicreeks openen?
Complotters zijn er nog...twitter:Wirandatje twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:21:40Ik geloof echt niet dat de vader dit gedaan heeft... Ik ben echt bang dat hij vermoord is... #vermistebroertjes reageer retweet
hoezo gewoon? Wij zijn al 62 topics aan het speculeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
ja of met elkaar afspreken in de kroeg ofzo
hier gewoon weer terug naar de feiten pls
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, maar dat gebitch over de schuld en vrouwen zijn heksen wordt irritant.
omgquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Complotters zijn er nog...twitter:Wirandatje twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:21:40Ik geloof echt niet dat de vader dit gedaan heeft... Ik ben echt bang dat hij vermoord is... #vermistebroertjes reageer retweet
Dat is ook irritant. Sowieso zoveel gespeculeer hier. Dat maakt de hele zaak alleen nog maar pijnlijker en verwarrender.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, maar dat gebitch over de schuld en vrouwen zijn heksen wordt irritant.
echt...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
En door vadersquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was niet mijn intentie om hier een ellenlange discussie over te maken, maar er zitten hier wat stekelige huismoeders die totaal geen inzicht geven van de vormen van emotionele chantage die door legio vrouwen in dergelijke situaties worden gepraktiseerd.
Ik stel het niet zo zwart-wit, maar het gebeurd wel degelijk en te vaak.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind de stelligheid waarmee je dit stelt wat te sterk. Ik ken redelijk wat gescheiden ouders en de meesten delen de voogdij in co-ouderschap. Als dit al veranderd is dit idd in het 'voordeel' van de moeder maar komt dat omdat de man vanwege zijn werk niet de zorg kan leveren die wel moet als je de kinderen een hele week hebt.
Maar ik ken ook vaders die minder of anders zijn gaan werken hiervoor. Het is denk ik (of hoop ik misschien ook wel) niet zo zwart-wit
ik verwacht zoiets als :quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
OT: Nog 39 minuten tot de persconferentie
Ja. Bron is twijfelachtig.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Adolecens het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Familie Jeroen Denis spreekt dank uit voor steun. Meer en meer twijfel over rol van Iris van der Schuit
Kom op zeg yvonne.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, achterlijke ongeloofwaardige kutsitequote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Adolecens het volgende:
Familie Jeroen Denis spreekt dank uit voor steun. Meer en meer twijfel over rol van Iris van der Schuit
hoort eigenlijk in de op te staan.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Adolecens het volgende:
Waarom dram je in deze topicreeks over dat "vrouwen vaak toch al de voogdij krijgen" terwijl dat in dit geval niet zo was, al even afgezien van het feit dat "de voogdij krijgen" al jaren niet meer bestaat.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Met name t.a.v. vrouwen die vaak toch al de voogdij krijgen en dit als machtsmiddel gaan gebruiken.
Ik denk dat je helemaal gelijk gaat krijgen, treurig genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik verwacht zoiets als :
dames en heren, wij hebben zojuist de moeder geinformeerd dat de gevonden lichamen van Ruben en Julian zijn
zoiets zullen ze wel beginnen
daarna volgen allerlei vragen van journalisten die ze niet willen beantwoorden vrees ik over hoe ze zijn gevonden, dan zal je wel iets horen van dat in het kader van het onderzoek nog niet kan worden ingegaan op etc.etc.
Jij hebt echt ENORME glazen bollen he?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik verwacht zoiets als :
dames en heren, wij hebben zojuist de moeder geinformeerd dat de gevonden lichamen van Ruben en Julian zijn
zoiets zullen ze wel beginnen
daarna volgen allerlei vragen van journalisten die ze niet willen beantwoorden vrees ik over hoe ze zijn gevonden, dan zal je wel iets horen van dat in het kader van het onderzoek nog niet kan worden ingegaan op etc.etc.
zo klopt hetquote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Bron is anti-moeder dus twijfelachtig.
tja, je hebt ze er bij zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |