quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf een Christen, zoals iedereen hier weet. In mijn cultuur kiezen veel mensen voor een watergraf, omdat zij dan voorrang krijgen bij de opname in het Koninkrijk der Hemelen. Misschien dat die lieve vader het beste wilde voor zijn kinderen en ze daarom een watergraf heeft gegeven.
Nou, uh mooi om te wetenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf een Christen, zoals iedereen hier weet. In mijn cultuur kiezen veel mensen voor een watergraf, omdat zij dan voorrang krijgen bij de opname in het Koninkrijk der Hemelen. Misschien dat die lieve vader het beste wilde voor zijn kinderen en ze daarom een watergraf heeft gegeven.
Open dan een topic in R&P of KLBquote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg ook áls. En ik trek de discussie wat breder dan deze zaak.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Death Valley schijnt een populaire plaats te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat is een watergraf? En waar kun je dat dan doen?
Nog nooit van gehoord.
Yep. Van dit Feminisme kamp wordt je niet goed van.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met jullie eens ben moet ik maar weg? Zo werken jullie hier?
watquote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar goed, hoe warm is het water hoe diep ligt het lichaam, hoe sterk is de stroming. ligt het bij de kant of juist verder... Diersoorten et et...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je me een goede uitleg gunt![]()
Een soort heilige Ganges?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Je kan ze iig proberen te klemmenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef Dees83 het volgende:
Als ze het zijn neem ik aan dat ze daar vermoord zijn anders had de politie wel sporen gevonden in de auto.
Wat ik me wel afvraag zou je de lichamen vast kunnen maken in zo'n duiker?
Vast wel ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Grondsoortquote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Maar goed, hoe warm is het water hoe diep ligt het lichaam, hoe sterk is de stroming. ligt het bij de kant of juist verder... Diersoorten et et...
Ja. Ned1, rtv Utrecht (streams)quote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Kun je live ergens op internet de persconferentie kijken? Misschien gekke vraag
Niet dus, want er is er minimaal één zichtbaar uitgedreven.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef Dees83 het volgende:
Als ze het zijn neem ik aan dat ze daar vermoord zijn anders had de politie wel sporen gevonden in de auto.
Waarom zouden er sporen worden gevonden in de auto als ze daar eerst ook levend in zaten? Zeker als ze bv gewurgd zijn en er geen bloedsporen enz zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef Dees83 het volgende:
Hou toch op! Dan maak je je kids toch niet dood!quote:
www.journaal24.nlquote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Weet ik maar dacht, laat ik die lulpraat nog wat aanvullen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kwam niet voor in het NRC, die kwam alleen maar voor in een bericht van iemand die via via van een kennis van de vader had gehoord dat..
ik heb geen concrete argumenten van je gehoord buiten dat je stelt dat vrouwen irrationeel en huismoeder en manipulatief zijn. Op die gronden kan ik geen discussie voeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar jullie eigenlijk het meeste mee bezig zijn door mij constant persoonlijk aan te vallen ipv met concrete argumenten te komen. Feitelijk zijn jullie nu eigenlijk alleen maar mijn stelling dat veel vrouwen vreselijk vals manipulatief worden als iets ze niet aanstaat aan het bewijzen.
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/live/rtvutrecht/quote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Ze laten wel urine en ontlasting meteen lopenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom zouden er sporen worden gevonden in de auto als ze daar eerst ook levend in zaten? Zeker als ze bv gewurgd zijn en er geen bloedsporen enz zijn.
Zo snel ontbindt een lijk niet.
met zware stenen ofzo of een soort haak in het beton stoppen en ze daar aan vastbinden oid?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef Dees83 het volgende:
Ok, da's waar.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze laten wel urine en ontlasting meteen lopen
quote:
Minder Southpark kijken...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze laten wel urine en ontlasting meteen lopen
streams (nos, rtv utrecht). Maar op tv idd ook begreep ikquote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, dan wordt studio voetbal onderbroken
Sjek van Gelder bevestigt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
streams (nos, rtv utrecht). Maar op tv idd ook begreep ik
Reli's.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
met een spanband en een stukje kabel?quote:
Dat is waar hoor, heb er niet aan gedacht, maar alle spieren verslappen dus ook die van de blaas en darmen. Maar goed, het hoeft niet door de kleding te gaan...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef FAUSTI het volgende:
[..]en nog zoveel meer...
[..]
Minder Southpark kijken...
Zijn ze nou gvd helemaal gek gewordenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, dan wordt studio voetbal onderbroken
Het is gewoon waar. En Yvonne heeft dat bevestigdquote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef FAUSTI het volgende:
[..]en nog zoveel meer...
[..]
Minder Southpark kijken...
Dat is juist mijn punt. Met name t.a.v. vrouwen die vaak toch al de voogdij krijgen en dit als machtsmiddel gaan gebruiken.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb geen concrete argumenten van je gehoord buiten dat je stelt dat vrouwen irrationeel en huismoeder en manipulatief zijn. Op die gronden kan ik geen discussie voeren.
Verder heb ik al gezegd dat ik vind dat ouders over hun eigen schaduw moeten stappen als het over hun kinderen gaat. Dat waar twee vechten twee schuld hebben ( je kan namelijk niet vechten als de ander zich niet verzet ofzo, hoe leg je dat uit) maar dat niks rechtvaardigt dat twee onschuldige jongens dood gemaakt zijn.
We ontkennen niets, ik in ieder geval niet, MAAAAAAAAAAAARquote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef eight het volgende:
[..]
Yep. Van dit Feminisme kamp wordt je niet goed van.
En de medeplichtigheid van de moeder stug blijven ontkennen
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef amaranta het volgende:
Zoals ik het lees heeft een watergraf niks te maken met een graf in het water.
Maar meer met de doop en het herrijzen van Jezus Christus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |