quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf een Christen, zoals iedereen hier weet. In mijn cultuur kiezen veel mensen voor een watergraf, omdat zij dan voorrang krijgen bij de opname in het Koninkrijk der Hemelen. Misschien dat die lieve vader het beste wilde voor zijn kinderen en ze daarom een watergraf heeft gegeven.
Nou, uh mooi om te wetenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf een Christen, zoals iedereen hier weet. In mijn cultuur kiezen veel mensen voor een watergraf, omdat zij dan voorrang krijgen bij de opname in het Koninkrijk der Hemelen. Misschien dat die lieve vader het beste wilde voor zijn kinderen en ze daarom een watergraf heeft gegeven.
Open dan een topic in R&P of KLBquote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg ook áls. En ik trek de discussie wat breder dan deze zaak.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Death Valley schijnt een populaire plaats te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat is een watergraf? En waar kun je dat dan doen?
Nog nooit van gehoord.
Yep. Van dit Feminisme kamp wordt je niet goed van.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met jullie eens ben moet ik maar weg? Zo werken jullie hier?
watquote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar goed, hoe warm is het water hoe diep ligt het lichaam, hoe sterk is de stroming. ligt het bij de kant of juist verder... Diersoorten et et...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je me een goede uitleg gunt![]()
Een soort heilige Ganges?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Je kan ze iig proberen te klemmenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef Dees83 het volgende:
Als ze het zijn neem ik aan dat ze daar vermoord zijn anders had de politie wel sporen gevonden in de auto.
Wat ik me wel afvraag zou je de lichamen vast kunnen maken in zo'n duiker?
Vast wel ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Grondsoortquote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Maar goed, hoe warm is het water hoe diep ligt het lichaam, hoe sterk is de stroming. ligt het bij de kant of juist verder... Diersoorten et et...
Ja. Ned1, rtv Utrecht (streams)quote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Kun je live ergens op internet de persconferentie kijken? Misschien gekke vraag
Niet dus, want er is er minimaal één zichtbaar uitgedreven.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef Dees83 het volgende:
Als ze het zijn neem ik aan dat ze daar vermoord zijn anders had de politie wel sporen gevonden in de auto.
Waarom zouden er sporen worden gevonden in de auto als ze daar eerst ook levend in zaten? Zeker als ze bv gewurgd zijn en er geen bloedsporen enz zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef Dees83 het volgende:
Hou toch op! Dan maak je je kids toch niet dood!quote:
www.journaal24.nlquote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Kun je live ergens op internet de persconferentie kijken? Misschien gekke vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |