Kom, dat komt helemaal niet vaak voor. Alleen als de vrouw dat al expliciet wil.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik normaal vind. Als je niet samen met elkaar door een deur kunt in ieder geval geen co-ouderschap.
Ik ken ook gevallen waarbij de kinderen juist naar de vader zijn gegaan. Komt ook vaak voor hoor, vergeet dat niet.
Backoffice, tweede stage. Ben nog een groentje, maar vergeleken met mensen die niet in dat wereldje zitten, weet ik wel het ene en andere.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:28 schreef Messina het volgende:
Werk je met ouders die hun kinderen niet als vaak kunnen zien als ze willen, of met nabestaanden? Ik werk met de laatste groep.
Een spankabel houdt het wel langer uit dan een paar dagen. Wat een zielig gespeculeer weer.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik noemde eerder "kettingen"
Maar goed, hij kan ze ook vastgemaakt hebben met spankabel, die inmiddels gebroken is (wordt wss poreus door water).
Wat fijn dat zijn eigen jongens als statement gebruikt moesten wordenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Al met al ging het hem te ver en wil hij zo voorkomen dat er in de toekomst meer vaders zijn waarvan hun leven met de kinderen worden verpest.
Ik zeg PRIMA reden om je kinderen om te brengen. Hulde.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
rof op zn bureau een halve meter hoge stapel aan gerechtelijke papieren tussen zn ex en hij over de omgangsregeling met de kinderen. Jaren lang gesteggel, verhalen om hem zwart te maken en ook volgens de vader onterecht aangifte van kindermishandelingen. Met name de ex-schoonvader maakte hm het leven zuur door op de dag als hij de kinderen had aan te komen met voetbalkaartjes voor Ajax zodat hij de kinderen weer af stond omdat ze dat graag wilden zien en andere fratsen waardoor hij de kinderen niet kon/mocht zien.
Al met al ging het hem te ver en wil hij zo voorkomen dat er in de toekomst meer vaders zijn waarvan
Rechtvaardigt zijn daden niet wmb hoor...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Van een collegas echtgenoot die sinds middelbare school een vriend van die vader was hoorde ik dat in zijn afscheidsbrief wat duidelijkheid staat over de redenen waarom.
Het verhaal van gerechtelijk gedoe over de kinderen is uiteindelijk zn motief, wat al wel duidelijk was. Door de jaren heen is hij dermate getreiterd door zn ex-vrouw en ex-schoonvader dat hij via deze weg een statement wilde maken en zo bekendheid wil geven aan het feit dat een vader altijd machteloos staat als het gaat om de kinderen na een echtscheiding.
De politie trof op zn bureau een halve meter hoge stapel aan gerechtelijke papieren tussen zn ex en hij over de omgangsregeling met de kinderen. Jaren lang gesteggel, verhalen om hem zwart te maken en ook volgens de vader onterecht aangifte van kindermishandelingen. Met name de ex-schoonvader maakte hm het leven zuur door op de dag als hij de kinderen had aan te komen met voetbalkaartjes voor Ajax zodat hij de kinderen weer af stond omdat ze dat graag wilden zien en andere fratsen waardoor hij de kinderen niet kon/mocht zien.
Al met al ging het hem te ver en wil hij zo voorkomen dat er in de toekomst meer vaders zijn waarvan hun leven met de kinderen worden verpest.
Andere kant van het verhaal. Wat de waarheid is zullen we wel nooit te horen krijgen, maar het zal wel ergens in het midden liggen. Z'n daad valt hier natuurlijk nooit mee goed te praten en uiteindelijk zijn vooral de kids weer eens de dupe.
Volgens mij vind niemand het een rechtvaardiging hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch blij dat mijn vader niet voor de alles of niets optie ging.
Sorry hoor, maar ik vind dit zo'n raar uitgangspunt! Dus in plaats van nemen wat je hebt ennvan daaruit weer opbouwen naar meer kiezen voor dood en verderf?
Alsof dat het rechtvaardigt?
Nee, juist geen versobering! Het had niet zo drastisch moeten veranderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:28 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja, En wat er nu gebeurd is, is wel het beste bewijs dat hij ze helemaal niet meer had moeten zien.
Dat lijkt me een logische aanname (dat er "een" reden is) anders stellen ze dat niet voor.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Quote nou eens niet @randomMoeke had het erover dat co-ouderschap geen standaard is.
En als het na 5 jaar is is het opeens niet erg meer? En dat de raad "daar wel reden voor gehad heeft" is nogal een aanname.
Alles is gespeculeer.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een spankabel houdt het wel langer uit dan een paar dagen. Wat een zielig gespeculeer weer.
Zijn de zogenaamde helderzienden al langs gekomen om de feiten in hun verzinsels te passen?
Ondanks dat valt niet goed te praten dat de kinderen zijn verdwenen (en nu mogelijk zijn gevonden)quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Van een collegas echtgenoot die sinds middelbare school een vriend van die vader was hoorde ik dat in zijn afscheidsbrief wat duidelijkheid staat over de redenen waarom.
Het verhaal van gerechtelijk gedoe over de kinderen is uiteindelijk zn motief, wat al wel duidelijk was. Door de jaren heen is hij dermate getreiterd door zn ex-vrouw en ex-schoonvader dat hij via deze weg een statement wilde maken en zo bekendheid wil geven aan het feit dat een vader altijd machteloos staat als het gaat om de kinderen na een echtscheiding.
De politie trof op zn bureau een halve meter hoge stapel aan gerechtelijke papieren tussen zn ex en hij over de omgangsregeling met de kinderen. Jaren lang gesteggel, verhalen om hem zwart te maken en ook volgens de vader onterecht aangifte van kindermishandelingen. Met name de ex-schoonvader maakte hm het leven zuur door op de dag als hij de kinderen had aan te komen met voetbalkaartjes voor Ajax zodat hij de kinderen weer af stond omdat ze dat graag wilden zien en andere fratsen waardoor hij de kinderen niet kon/mocht zien.
Andere kant van het verhaal. Wat de waarheid is zullen we wel nooit te horen krijgen, maar het zal wel ergens in het midden liggen. Z'n daad valt hier natuurlijk nooit mee goed te praten en uiteindelijk zijn vooral de kids weer eens de dupe.
Als je ex je het leven zuur maakt en zo'n slecht persoon is komen de kinderen er vroeg of laat toch zelf achter, of niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch blij dat mijn vader niet voor de alles of niets optie ging.
Sorry hoor, maar ik vind dit zo'n raar uitgangspunt! Dus in plaats van nemen wat je hebt ennvan daaruit weer opbouwen naar meer kiezen voor dood en verderf?
Alsof dat het rechtvaardigt?
ik vind het alles behalve normaal! Ik vind het alleen geen reden om je kinderen (en jezelf!) dan maar dood te maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef hugecooll het volgende:
Wel typisch overigens dat het hier voornamelijk de vrouwen zijn die het wel 'normaal' vinden dat één ouder zijn kinderen maar 15% van de tijd ziet. Niet geheel toevallig behoren zij doorgaans tot de groep die hun kinderen 85% van de tijd ziet
Wellicht was het vanwege de jongens zelf. Dat zou ook maar eens kunnen. Niet elk kind wordt blij van het gejojo door de week heen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, juist geen versobering! Het had zo moeten blijven zoals het was.
Ik vind het zeker niet normaal en ellendig voor alle partijen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef hugecooll het volgende:
Wel typisch overigens dat het hier voornamelijk de vrouwen zijn die het wel 'normaal' vinden dat één ouder zijn kinderen maar 15% van de tijd ziet. Niet geheel toevallig behoren zij doorgaans tot de groep die hun kinderen 85% van de tijd ziet
Ik ken in mijn omgeving verschillende gevallen, oa mijn schoonzusje heeft bij haar vader gewoond na de scheiding van ouders.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom, dat komt helemaal niet vaak voor. Alleen als de vrouw dat al expliciet wil.
Behalve Jeroen Denisquote:Op zondag 19 mei 2013 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij vind niemand het een rechtvaardiging hoor
Ben ook niet deskundig als student zijnde. Pas 8 maanden stage-ervaring, maar wel een leuke ervaring. Dat is een veel te grote eer die je mij hier aandoet. Ik houd het op het ene en andere weten. Misschien is dat nog te veel van het goede. Weet wel weer meer dan de meeste mensen als het op dit soort zaken aankomt.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
vind jou trouwens weinig deskundig overkomen met je "Hoge Raad" etc..
Dat zei ie toch ook?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rechtvaardigt zijn daden niet wmb hoor...
Inderdaad!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Sommige idioten moeten gewoon geen kinderen krijgen, helaas komen ze daar vaak pas achter als het al te laat is voor de kinderen.. al die achterlijke ouders met hun achterlijke ruzies en achterlijke scheidingen..
Sterker nog, wanneer de ouders niet praktisch bij elkaar om de hoek wonen lijkt het me zelfs een enorme belasting voor die kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht was het vanwege de jongens zelf. Dat zou ook maar eens kunnen. Niet elk kind wordt blij van het gejojo door de week heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |