Die zijn idd heel zwaarquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En niet om mijn gelijk te halen, maar een paar dagen eerder heb ik gezegd dat het mij niet zou verbazen als hij de lichamen in het water had gegooid, omdat begraven in een bos teveel voor de hand lag. Dat blijkt dus te kloppen.. misschien had hij ze wel verzwaard met een sleepkabel of zo.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bovendien hadden ze (nog steeds) een 50/50 co-ouderschap. Vader werd niet achtergesteld
quote:De Raad heeft geadviseerd het co-ouderschap te beëindigen en de vader zou de kinderen dan een keer per twee weken een weekend hebben.
Ze waren al 5 jaar gescheidenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou als iemand de moeite zou nemen dat in een rapportje te zetten zou dat bij een ventuele scheiding blijkbaar reden kunnen zijn dat je je kinderen in plaats van 50% van de tijd opeens nog maar 15% van de tijd mag zien
Ik noemde eerder "kettingen"quote:
niet per se denk ik. Maar als je bekend bent in de omgeving wel. Hoe leg je dat uit? Je ziet waar en dat je dan de omgeving voor je ziet? De route die je fietst. Wat er in de buurt is?quote:
Dat zal nog wel meevallen, anders is zo'n persoon binnen de kortste keren kapot voor de rest van zijn leven. Denk maar niet dat ze veel betere dingen dagelijks onder de neus krijgen. Ga maar eens met een slachtoffer praten. Wil wel kijken hoe jij je daarna voelt.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat een blunder van hem, maar goed hij is ook een mens he, het zal hem ook aan het hart gaan zo een zaak
Had die vader dat dan wel dan na de uitspraak van de raadsheren van de Hoge Raad dat hij zijn kinderen maar een keer in de twee weken mocht zien?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zou er van die moeder worden? Die heeft geen leven meer
Ach blunder,je kan op je vingers natellen dat ze het zijn.Een lichaam toevallig vinden had gekund,maar twee tegelijk dat zijn gewoon de jongetjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat een blunder van hem, maar goed hij is ook een mens he, het zal hem ook aan het hart gaan zo een zaak
Er is net bekend gemaakt dat het vandaag misschien helemaal niet gaat lukken om ze te identificerenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, maar ik begrijp het wel hoor, de politie weet het natuurlijk al, maar er gelden nu eenmaal protocollen, helemaal in dit soort gevallen, men moet op basis van bepaalde stappen te werk gaan natuurlijk, en al vinden ze bij de lichamen ook een rode onderbroek en een groene zaklamp en al herkennen ze de gezichtjes van de jongetjes, dan nog gebeurt de identificatie op een andere manier en duurt het even voordat het allemaal officieel bevestigd wordt enz.enz.
Geen idee, voel voor beiden weinig sympathie eigenlijk.. ze hebben er beiden een zootje van gemaaktquote:
ik praat ook met slachtoffers, maar goed, dat geheel terzijdequote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef practics het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen, anders is zo'n persoon binnen de kortste keren kapot voor de rest van zijn leven. Denk maar niet dat ze veel betere dingen dagelijks onder de neus krijgen. Ga maar eens met een slachtoffer praten. Wil wel kijken hoe jij je daarna voelt.
Nog wel meer dan 2 ook. http://amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nlquote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Rachilda het volgende:
ik las dat er nog 2 vermiste kinderen zouden zijn, wie weet daar meer over, welke regio, sinds wanneer vermist etc.etc?
Serieus?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Rachilda het volgende:
ik las dat er nog 2 vermiste kinderen zouden zijn, wie weet daar meer over, welke regio, sinds wanneer vermist etc.etc?
Ja klopt.quote:
Was geen uitspraak! Advies van de Raad. Daarbij is het voor gescheiden ouders een normale regeling hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Had die vader dat dan wel dan na de uitspraak van de raadsheren van de Hoge Raad dat hij zijn kinderen maar een weekend in de twee weken mocht zien?
euh? Bij mijn weten is co-ouderschap de norm tegenwoordig?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef moeke1 het volgende:
[..]
1 weekend per 2 weken is vaak normaal bij de meeste echtscheidingen. Dus dat vind ik niet vreemd. Om en om 1 weekend.
Las op nu.nl jij dat ze zelfmoord al wilde plegen.Zijn twee brandweermannen bij haar,maar toch was ze twee keer al ontsnapt.Ze is erg in de war.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zou er van die moeder worden? Die heeft geen leven meer
Na een Advies van de Raad is het een kwestie van tijd voordat de Raadsheren het advies overnemen. Dat gebeurt in 9 van de 10 gevallen. Aan het advies van die raad wordt heel wat gewicht toegekend. Dat is niet zomaar een Raad, maar heeft veel aanzien.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Was geen uitspraak! Advies van de Raad. Daarbij is het voor gescheiden ouders een normale regeling hoor.
ja hoor, ga ik ook van uit, wacht op de bevestiging, verwacht overigens dat de politie dan alleen zal aangeven dat het de jongetjes zijn, maar verder niet zullen vertellen hoe ze zijn aangetroffen en wat de doodsoorzaak is etc,quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ach blunder,je kan op je vingers natellen dat ze het zijn.Een lichaam toevallig vinden had gekund,maar twee tegelijk dat zijn gewoon de jongetjes.
dan begin ik me toch wel af te vragen in welke staat ze zijn aangetroffenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is net bekend gemaakt dat het vandaag misschien helemaal niet gaat lukken om ze te identificeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |