Ach ze zullen het gewoon vast zijn, vrees ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik las net dat de woordvoerder Jens zich al had versproken en sprak over "lichaampjes"
Kan me nog wel de foto's zien van slachtoffers van de Tsunami in Thailand, die in het water lagen dagenlang. Helemaal opgezwollen en donker.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Orealo het volgende:
Ik denk niet dat we willen weten hoe de lichamen er uit zien.
Er zitten bijvoorbeeld bijna altijd woelratten in duikers.
Nee, ze zijn ingelicht dat er twee lichamen zijn gevonden. Meer niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Rachilda het volgende:
is de familie nou al wel of niet ingelicht of het om de jongetjes gaat? dat heb ik ff gemist
Die worden als eerste ingelicht, maar die zijn nog niet ingelichtquote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Rachilda het volgende:
is de familie nou al wel of niet ingelicht of het om de jongetjes gaat? dat heb ik ff gemist
Ik las dat ze op de hoogte is gebracht dat er twee lichamen zijn gevonden, maar niet dat het definitief haar zoontjes zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Rachilda het volgende:
Niet. Alleen dat er twee lichamen zijn gevondenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Rachilda het volgende:
En als die dat wel zijn horen wij dat toch niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die worden als eerste ingelicht, maar die zijn nog niet ingelicht
Is het dan een bekende plek?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik woon al jaren niet meer in Wijk, maar ken deze plek ook. En de meeste plekjes daar.
okquote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die worden als eerste ingelicht, maar die zijn nog niet ingelicht
Ik vind het raar want ik ken een dergelijk verhaal waarbij ook een kind in de knel zit na de scheiding van de ouders. Waarbij kindermishandeling door vader door de kinderbescherming is vastgesteld en waarbij evengoed de bezoeksregeling in stand werd gehouden mits vader meewerkte aan hulpverlening.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat je zo een hoek gezet wordt door (wellicht) valse beschuldigingen van familiedrama's en mishandeling dat er op een gegeven moment geen andere uitweg meer voor jou overblijft.
[..]
Zeg ik dan dat het dat rechtvaardigt? Alleen moet nu toch langzamerhand duidelijk zijn dat vaders die stelselmatig aan het kortste eind trekken als moeders dat willen simpelweg niet langer meer kan.
Ik zeg dat het familierecht in de Westerse wereld monsters kan creëren. Omdat mensen heel veel onrecht aangedaan wordt.
Nou als iemand de moeite zou nemen dat in een rapportje te zetten zou dat bij een ventuele scheiding blijkbaar reden kunnen zijn dat je je kinderen in plaats van 50% van de tijd opeens nog maar 15% van de tijd mag zienquote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik ben ook redelijk temperamentvol. Nou en?
En niet om mijn gelijk te halen, maar een paar dagen eerder heb ik gezegd dat het mij niet zou verbazen als hij de lichamen in het water had gegooid, omdat begraven in een bos teveel voor de hand lag. Dat blijkt dus te kloppen.. misschien had hij ze wel verzwaard met een sleepkabel of zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Meestal. Heb dat ook eerder gemeld in een topic. Burgerinitiatieven hebben nooit echt wat opgeleverd. En als er iets wordt aangetroffen, dan is het vaak toeval. Zoek maar eens wat bronnen op van de afgelopen jaren en verwittig je van dat feit.
Even van wikipedia:quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan me nog wel de foto's zien van slachtoffers van de Tsunami in Thailand, die in het water lagen dagenlang. Helemaal opgezwollen en donker.
Social media is een bitch voor het gecontroleerd naar buiten brengen van een bericht.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En als die dat wel zijn horen wij dat toch niet.
1 weekend per 2 weken is vaak normaal bij de meeste echtscheidingen. Dus dat vind ik niet vreemd. Om en om 1 weekend.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou als iemand de moeite zou nemen dat in een rapportje te zetten zou dat bij een ventuele scheiding blijkbaar reden kunnen zijn dat je je kinderen in plaats van 50% van de tijd opeens nog maar 15% van de tijd mag zien
ok, maar ik begrijp het wel hoor, de politie weet het natuurlijk al, maar er gelden nu eenmaal protocollen, helemaal in dit soort gevallen, men moet op basis van bepaalde stappen te werk gaan natuurlijk, en al vinden ze bij de lichamen ook een rode onderbroek en een groene zaklamp en al herkennen ze de gezichtjes van de jongetjes, dan nog gebeurt de identificatie op een andere manier en duurt het even voordat het allemaal officieel bevestigd wordt enz.enz.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet. Alleen dat er twee lichamen zijn gevonden
Dat hadden er zoveel voorspeld ook aan de hand van de verdwenen onderbroek.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En niet om mijn gelijk te halen, maar een paar dagen eerder heb ik gezegd dat het mij niet zou verbazen als hij de lichamen in het water had gegooid, omdat begraven in een bos teveel voor de hand lag. Dat blijkt dus te kloppen.. misschien had hij ze wel verzwaard met een sleepkabel of zo.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoorde het ook, net van die Jens op rtv utrecht. Zei idd "lichaampjes"
Kan best, heb niet alles gevolgdquote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Dat hadden er zoveel voorspeld ook aan de hand van de verdwenen onderbroek.
Bovendien hadden ze (nog steeds) een 50/50 co-ouderschap. Vader werd niet achtergesteldquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het raar want ik ken een dergelijk verhaal waarbij ook een kind in de knel zit na de scheiding van de ouders. Waarbij kindermishandeling door vader door de kinderbescherming is vastgesteld en waarbij evengoed de bezoeksregeling in stand werd gehouden mits vader meewerkte aan hulpverlening.
Ik zie zo vaak hier op FOK! staan dat moeders altijd aan het langste eind zouden trekken en alle touwtjes in handen zouden hebben.. De moeder waar ik het over heb is door de rechter verteld dat als ze het kind niet mee zou geven ze haar in gijzeling zouden nemen zodat het kind evengoed naar de vader zou gaan. Tevens staat er een dwangsom op de omgang, ondanks de vastgestelde kindermishandeling!
Is er landelijk zo'n verschil in aanpak dan. Ik ben namelijk toch de laatste jaren in der veronderstelling geweest dat de rechten van vaders echt niet meer onderdoen voor die van moeders.
wat een blunder van hem, maar goed hij is ook een mens he, het zal hem ook aan het hart gaan zo een zaakquote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef Marenda het volgende:
Hij zegt weer twee lichaampjes,heb nog even goed geluisterd.
Waar te horen?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef Marenda het volgende:
Hij zegt weer twee lichaampjes,heb nog even goed geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |